El ,la volan ,eu în spatele sau,m-a privit atent în oglinda retrovizoare,mi-a zâmbit,iar în mintea mea a fost "Dumnezeule ce privire are".Recunosc privirea aia mi-a amintit de "prima mea dragoste",mai exact mi-a rascolit niste trairi pe care le aveam cand mi-am intalnit prima data,primul iubit.
Nu sunt materialista.As fii în stare sa iau un barbat de la 0 și sa il ridic la așteptările mele. Dacă as vedea inteligență și potential intr-un barbat,jur că nu m-ar interesa cum e îmbrăcat ,dacă n-are bani sau din ce familie provine. I-as oferii încrederea mea în el, și l-as face și pe el sa aibe încredere în puterile sale. I-as oferii exemplul meu, și l-as face sa își dorească sa-l urmeze. I-as oferii locul din dreapta al mașinii mele, și l-as face sa își dorească sa stea el la volanul unei mașini la fel. I-as oferii ocazia de a vedea cât contează cultura generala,cât contează studiile, cât contează inteligenta unui barbat din toate punctele de vedere.Sa fie capabil sa abordeze aproape orice subiect, sa știe cum sa vorbească cu orice persoana și cum sa se adapteze in fiecare mediu.
În adolescenta eram și eu atrasa de fuck boys,sau chiar de "băiețași de cartier". Cei care ziceau ca fac banii din nimic și care amenințau pe strada crezând ca sunt puternici și "smardoi",însă majoritatea nu aveau mai mult de maxim 60 și puțin de kg la 1.70/75. Ba chiar o "ardeau" la sala, când de colo...nu se lipea nimic de ei. Ei mi se par cei mai josnici mai ales când îi văd acum peste ani, cu aceasi mentalitate,cu aceleași obiceiuri, cu același caracter care lasă de dorit. După atâția ani încă mai stau pe scara blocului spărgând semințe ,cu o sticla la un litru de suc pusă în mijloc și gandindu-se ce sa mai vândă sau ce copil sa hărțuiască ori de la cine sa împrumute niște bani....pe termen nedeterminat.
l-am intalnit toamna ,in locul unde il pot gasii si acum...la o scara. Evident ca orice adolescenta dupa un timp am ajuns eu la idioatenia de concluzie cum ca nu as putea supravietui fara el . Aici a inceput drama. Am crezut ca il iubesc,am crezut ca asa se simte iubirea si astfel individul a reusit sa imi manance o parte din bucuriile copilariei. Dar iata-ma acum, cum trec pe strada sa, prin fata blocului sau, iar el stand acolo alături de alții ca el, mă privește cu invidie cum conduc o mașină la care el nici sa viseze nu își permite. Sigur ca mulți încep sa își imagineze o gramada de scenarii cum și prin ce moduri am obținut mașină, din cauza frustrării pe care o au și incapacității de a face ceva cu viața lor, nu realizează ca mașină aceea a fost obținută prin multa truda,multe sacrificii și bineînțeles pe propriile puteri.
Scumpele mele, ceea ce îmi doresc sa subliniez nu este sa munciți pentru a dovedi cuiva ceva ori pentru a va lua lucruri scumpe,pornind de la genți la mașini sau case. Ceea ce vreau sa va transmit este sa nu depindeti de un barbat, dar acest capitol va fii discutat în următoarele pagini, și sa nu aveți lângă voi persoane care va trag în jos. Nu zic ca dacă o persoana nu are 7 facultati și bani sa îi întoarcă cu lopata, nu este potrivita pentru tine. Nu,nu zic asta, nu o zic pentru ca nu este corect și nici înțelept sa faci așa ceva. Ce spun este ca dacă acea persoana este perseverenta ,nu are relevanta sa o omiți pentru ca nu are rangul necesar, ci sa o ajuți sa evolueze. În schimb cei mai des întâlniți oameni sunt aceea ce își doresc fără a face nimic. Aceea sunt niște oameni care respira fără vrun rost pe pământ și pe care trebuie sa îi eviți.
Unele persoane, pentru ca nu pot sa facă mai mult decât ceea ce fac deja, încearcă sa te denigreze și pe tine. Sa te oprească din a evolua, sa Îți scadă încrederea în tine , sa facă tot posibilul sa nu devii mai buna decât ei. Pentru asta, draga mea,dacă el Îți spune ca nu poți ,indeparteaza-te, ambitioneaza-te și fa tot ce poți pentru a devenii cea mai buna varianta a ta.
》Xonia 《
CITEȘTI
Pe Ritm De Jazz
Random"Jazz - ul îmi mangaia sufletul, și mă făcea sa îi simt ritmul din creștetul capului pana în călcâie, am turnat vin în pahar , și am simțit ca plutesc pe melodie pana în dormitor.Nu draga, în pat nu mă aștepta barbatul vieții mele și nici vro pisicu...