Sc: Acum stai aici,tatal tau are o surpriza minunata pentru tine.
(Simba)S: Ce este?
Sc: Daca ti-as spune nu ar mai fii o surpriza.
S: Spune-mi si ma prefac surprins.
Sc: O,esti o nazbatie de baiat.
S: Hai unchiule Scar.
Sc: Nu,e doar o surpriza pentru tine si taticul tau,sti tu un fel de chestie tata,fiu.Ei mai bine ma duc sa-l chem.
S: Vin cu tine.
Sc: Nu! Tu stai pe piatra asta,nu am vrea sa dai peste alt necaz cum ai facut cu hienele alea.
S: Ai aflat de asta?
Sc: Simba toata lumea stie de asta.
S: Serios?
Sc: Da,noroc ca tati a fost acolo sa te salveze.Si doar intre noi ce ar fi sa mai lucrezi la ragetul tau firav.
S: Bine.Hei unichiule Scar,o sa-mi placa surpriza.
Sc: Simba o sa 'mori, dupa ea!
Dar sus,pe dealul canionului erea armata de antilope gnu si hienele Shenzi,Banzai si Edd.
B: Auu!
Sh: Taci!
B: Nu pot mie prea foame,tre' sa mananc un copan.
Sh: Stai pe loc.
B: Uite nu pot sa prind macar una mica,bolnava.
Sh: Nu asteptam semnalul de la Scar.
Dupa a aprut si Scar.
Sh: Uite-l,sa o 'taiem.
In canion:
S: Pff raget firav... roar,roar,ROAR!
Erea fericit de ragetul pe care la facut dar si speriat fiindca pietrele se miscau neincetat.
Turma de antilope care fusese speriata de hiene,fugeau cu repezicune in canion facand haos.
Intre timp Scar se dusese la Mufasa:(Zazu)Z: Uita-ti Sire turma migreaza.
M: Ciudat!
A venit si Scar:
Sc: Mufasa debandada in defileu,Simba e acolo.
M: Simba!
Zazu zbura sa vada unde este.Pana la urma la gasit catarat intr-un copacel.
Z: Tatal tau e pe drum.
S: Repede!
Zazu sa dus la Mufasa.
Z: E acolo in copacul ala.
M: Rezista Simba!
Z: Of Scar e ingrozitor ce ma fac? A ma duc inapoi dupa ajutor.
Si fix cand vroia sa plece Scar ia tras o palma pentru a nu-i strica planul.
Dupa un timp,Mufasa la salvat pe Simba dar nu si pe el.Simba se catara pe o poteca iar Mufasa pe un perete de piatra.
Intr-un final a ajuns in fata lui Scar incercand sa ajunga sus spunan-dui:M: Scar! Frate,ajuta-ma!
Dar Scar la prins cu ghiarele de labe soptin-dui:
Sc: Traiasca Regele!
In acel moment ia dat drumul cazand in gol.
Simba cand si-a vazut tatal cum cade a fugit jos.
Simba si-a vazut tatal fara viata a fost distrus.
In spatele lui erea Scar.Sc: Simba,ce ai facut?
S: A incercat sa ma salveze,a fost un accident.
Sc: O fi fost un accident,dar acum regele e mort.Ce o sa spuna mama ta?
S: Ce o sa ma fac?
Sc: Fugi Simba,fugi si nu te mai intoarce.
Simba facuse cum a spus Scar.Si Scar spuse hienelor sa-l omoare.
Pana la urma Simba scapase de hiene.
Iar Scar s-a proclamat rege.Sc: Moartea lui Mufasa este o tragedie teribila.Dar bietul Simba care abea incepuse sa traiasca,pentru mine este o mare pierdere personala*spuse cu o voce prefacuta*.Astfel cu inima grea imi asum tronul si din cenusa acestei tragedi,ne vom ridica si vom saluta inceputul unei noi ere in care leul si hiena se unesc,pentru un viitor maret si glorios.