,,Už ich nikdy neuvidíš, vlastných rodičov!" zreval Doctor na Rose. ,,Ja viem, bola som s tým zmierená už dávno!" Odpovedala a pozerala sa Doctorovi do očí. ,,Ako ti mám pomôcť?", opýtala sa. ,,Nastav tam magnetickú rezonanciu na šestku. A rýchlo!", prikázal Rose a išiel po transmagnety. ,,Hotovo!, povedala Rose Doctorovi. ,,Fajn, tak ideme na to!", ,, a neopováž sa pustiť toho transmagnetu!"
,,Rozkaz šéfe!" odpovedala Rose a usmiala sa.
Bolo to tu. Zatiahli páky. Otvorili trhlinu. Zrazu začala trhlina vťahovať všetkých cybermanov a dalekov. Fungovalo to. No zrazu sa jedna páka začala vraciať späť. Rose neváhala a skočila po nej. Držala páku z celej svojej sily no trhlina bola silnejšia a začala Rose vťahovať tiež.
Doctor ale vedel, že ak ju stratí, už ju nikdy neuvidí. Bol na druhej strane miestnosti. Mal jediný pokus. Neváhal ani na sekundu. Pustil sa transmagnetu, odrazil sa od steny, chytil páku. V tom momente ju Rose pustila. V lete ešte natiahla za Doctorom ruku a zavrela oči.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Skončilo to. Trhlina sa uzavrela. Všetci cybermani a dalekovia boli vtiahnutí do nicoty.
,,Dokázali sme to!" povedal Doctor. A povedal to Rose. Obaja ležali na zemi, Doctor držiac Rose za ruku.
Pozerali sa na seba. Rose sa usmiala na Doctora. ,,Dokázali!", ,,Zastavili sme koniec sveta!"
Vstali a Rose objala Doctora. On ju zdvihol do vzduchu ako to mal vo zvyku.
,,A čo teraz?" opýtal sa Doctor Rose. ,,Čo, čo teraz? odvetila.
,,No, čo teraz budeš robiť?", ,,mamu a Mickeyho máš v paralelnom vesmíre." povedal Doctor.
,,To áno, ale rozhodla som sa tak.", ,,Mama má aspoň Petea a Mickey tam má svoju babičku, majú seba navzájom." odpovedala Rose.
Doctor sa na ňu pozrel. Vedel, že jej zostal už len on.
,,A ty máš mňa." usmila sa Rose na Doctora.
,,Skoro som ťa stratil?!" roztriasol sa Doctorovi hlas ,,neviem si predstaviť čo by som bez teba robil."
,,Pamätáš, ako si sa ma opýtal dokedy s tebou zostanem?" Pozrela naňho Rose.
,,Povedala si navždy." Aj Doctor sa pozrel na Rose.
,,Sľubujem!" usmiala sa.
Doctor jej úsmev opätoval. Zrazu dostal nápad.
,,Rose, viem, že si sa rozhodla zostať so mnou, ale myslím, že by si sa chcela rozlúčiť s mamou." ,,A ona ťa chce určite veľmi späť, ale vieš, že sa nedá prechádzať z jedného vesmíru do druhého lebo by to....."
,,Áno" prerušila Doctora ,,lebo by to roztrhalo všetky vesmíry, viem."
,,Vravíš teda, že teoreticky sa môžem s mamou ešte vidieť?" opýtala sa Rose.
,,Ale najhoršie je na tom to, že ju uvidíš posledný krát..... vlastnú matku." rozpačito povedal Doctor.
Rose sa pousmiala ,,Toľko ľudí by dalo všetko pre to, aby sa s niekym mohli vidieť ešte raz", ,,Doctor, ak ju môžem vidieť ešte raz..." nedokončila vetu lebo ju Doctor chytil za ruku a viedol ju so sebou k TARDIS.
.
.
,,Kam letíme?" zvedavo sa pýtala Rose Doctora.
,,Do stredu Vesmíru!" Odpovedal
.
.
TARDIS sa zastavila uprostred vesmíru. Doctor pobehoval okolo riadiacej dosky TARDIS a stláčal všetky možné tlačítka.
,,Čo to robíš?" opýtala sa Rose
Popri tom, ako Doctor niečo nastavoval povedal: ,,Nechám vybuchnúť hviedzu"
,,Čože?!" vyhrkla Rose
,,Hviezdu." ,,Dostaneme z nej dosť energie na obrazový prenos."
Doctor zhrabol Rose ,,Poď, postav sa tu."
Vytiahol sonický šrubovák. Akoby čarovným prútikom sa pred Rose objavil obraz. Bola to pláž.
,,Rose!" niekto vykríkol. Rose sa otočila. ,,Mami!", na pláži stála Jackie a zaňou Pete a Mickey.
,,Panebože Rose!" Jackie začali tiecť slzy po tvári.
,,Ako si vedela, že sa tu objavím?" opýtala sa Rose svojej mami.
,,Mala som sny, ktoré nás tu zaviedli." povedala Jackie.
,,Mami, Doctor nechal vybuchnúť hviezdu, aby som sa mohla rozlúčiť." povedala Rose.
,,Kde to vlastne sme?" opýtala sa.
,,Darlig Ulv Stranden v Nórsku, v preklade Zátoka Zlého vlka." odpovedala Jackie.
Rose sa zameje.
,,Rose, vráť sa, prosím!"
,,Nemôžem, roztrhalo by to realitu." smutne odpovie Rose.
Jackie sa opýta ,,Koľko máme času?"
,,Asi 2 minúty." Rose odpovie.
,,Je tam Doctor?" vyzvedá Jackie.
,,Je tu" povie Rose a Doctor sa postaví k nej.
,,Doctor, postaraj sa o moje dievčatko!" Jackie sa rozplače.
,,Jackie, budem ju strážiť ako oko v hlave, nedopustím aby sa jej niečo stalo!" prisľúbi Doctor Jackie.
,,Neopováž sa jej zlomiť srdce, lebo si po teba prídem kľudne cez všetky vesmíry!" povie Jackie.
Doctor nato ,,Dávam ti slovo Pána času."
,,Mami, neboj sa o mňa." ukľudňuje ju Rose ,,Postaraj sa o vás troch."
,,Vlastne štyroch" dodá Jackie.
,,Počkať ty si...." Rose sa zasekne.
,,Bude to chlapec." Jackie sa usmeje a pozrie na Petea.
,,To sa teším." Rose sa rozplače.
,,Mami, ľúbim ťa, ľúbim vás všetkých!"
,,Rose, my ťa ľúbime, vždy budeme!" povie Jackie.
Doctor pristúpi k Rose a pošepne ,,Už je čas."
Rose za rozplače ešte viac. ,,Zbohom mami, ži krásne, a ja budem vždy s tebou."
,, Nie, Rose, prosím!" Kričí Jackie.
Rose sa usmeje a zakýve všetkým trom.
Jackie ešte stihne odpovedať ,,Zbohom!" a Rose zmizne.
.
.
.
.
.
Rose tečie slza po líci. Doctor k nej podíde, pozrie sa jej do tváre, jemne jej utrie slzu a obíjme ju.
Rose ho obíjme ešte viac. ,,Ďakujem!" povie Doctorovi.
Doctor iba zamrmle ,,Pre teba všetko."
.
.
.
.
.
.
.
.
Toto bol deň, keď sa Rose Tyler znovu narodila.
A začala nový život. Život plný adrenalínu a dobrodružstiev.
Život s Doctorom a TARDIS. Život, o ktorom vždy snívala.
YOU ARE READING
Doctor and Rose adventures (Doctor who fanfiction sk)
FanfictionPríbeh nadväzujúci na 2. sériu Doctora Who, keď sa Doctor a Rose snažia zastaviť inváziu Dalekov a Cybermanov. Potom sa avšak nestane to, čo by ste si mysleli...