Harvey's P.O.V:
Vanavond is het zover! Na het eten loop ik naar boven. Ik moet me nog klaar maken voor vanavond.
Ik heb een date met sierraaaaaa! Ik hoop echt dat het wat wordt!
Ik ben onze kamer binnen en trek de kast open. Ik trek mn nieuwe bloesje aan met korte mouwen en mn nieuwe broek. Ik doe mn haar.
"MAAAAAXX CAN YOU COME HERE FOR A SECOND?!" Schreeuw ik naar beneden.
"HARVEY BE QUIET TILLY IS SLEEPING." Schreeuwt mn moeder.
"Soryyyyy." Zeg ik zachtjes en max loopt onze kamer binnen.
"Harvey?"
"Yeah, how do I look?" En ik laat mn kleren zien.
"Awesome what you gonna do?" Vraagt hij en hij loopt naar het onderste bed.
"I'm having a date with sierra." Ik voel mn wangen rood worden.
"Awesome! Have fun!" En hij staat op en loopt naar beneden.H:" hey i'm coming! ❤️"
S:" okay I'll wait for you! 💓🙈"
Hmmm. Ik loop de deur uit. En loop door de straten in het donker.
Dit wordt de beste avond van mijn leven!
Al snel ben ik bij haar huis. Ik druk op de bel.
Hmpffff...ik ben nerveus.
De deur gaat open na enkele seconden.
En daar staat ze! Wauw! Ze heeft een heel leuk wit jurkje aan met haar superstars en haar haar gekruld over haar schouders.
"You look beautiful!" Zeg ik en ze haakt haar arm in de mijne.
"Thank you!" En we lopen weg.
"So where are we going to?" Vraagt ze.
"We are going to a restaurant."
"Okay! Harvey?"
"Yes?"
"I have to say that I'm a little bit nervous..." Zegt ze.
"Awh that is cute.. I'm also a little bit nervous."ik laat mn hand naar die van haar glijden. Ze geeft toestemming en zo lopen we verder.Sierra's P.O.V:
We lopen een heel mooi restaurant binnen. Ik loop nog steeds met mn hand in die van Harvey. Ik voel me de gelukkigste persoon op aarde.
"We had a reservation." Zegt Harvey tegen de vrouw achter de balie.
We lopen achter haar aan naar een tafel voor twee.
Als snel komt er een ober aan. "So what want you guys to drink?"
"I would like to have a coca cola, please. What about you sierra?" Zeg Harvey.
"For me too, please." En de ober gaat weg.
"Harvey i'm so happy." Zeg ik hem.
"Me too. Because I look to the most beautiful person in the earth."
Ik bloos. "You are still cute when you blush." "You make me even more blush." En ik glimlach en leg mn hand op tafel. Na een momentje pakt Harvey mijn hand. Ik kijk van mijn hand naar hem. "Your eyes are beautiful. Did someone ever tell you that?" Vraagt hij en hij blijft me aan kijken. "Thank you. No no one did."
"I'm back with your drinks." En de ober zet het voor ons neer.
"Thanks!" Zeg ik en hij neemt onze bestelling op. Hij gaat weg.
"Harvey... I want to ask you something..."
"Go ahead."
"How long do you already have a crush on me?" En ik kijk naar onze handen.
"Since the first class."
"Serious?"
"Yes!"
"O my days, I also had that with you!"
Ons eten komt eraan. Het is echt heel erg lekker. Na het eten betaalt Harvey en lopen we het restaurant uit. We lopen weer hand in hand. We lopen langs de rivier.
We stoppen bij een open plek bij het water.
Hij komt tegenover me staan en pakt mn andere hand. Ik kijk naar hem en hij naar mij. Hij buigt voorover en ik kom dichterbij. Ik voel z'n lippen. Het lijkt wel alsof de wereld eventjes stil staat. Na de kus openen we onze ogen. En er verschijnt en glimlach op z'n gezicht dat te zien is door het maanlicht. "Sierra..." "Yes Harvey." En ik glimlach.
"I know you for ages now and I wanna ask you something... Do you want to be my girlfriend?" "Yes!" En ik knuffel hem.
We laten los en lopen door naar haar huis. We staan bij de deur en ik geef hem een kus.
"Goodnight princess." "You too. I love you." "I love you more." Met die woorden loopt hij weg.Lena's P.O.V:
J:" kun je even boven komen? Ik heb een vraagje over mn huiswerk 😭😂"
L:"ja kom er aan 😂💪🏼"Ik loop de trap op en ik hoor de kamer van jesper van het slot gaan. Ik open de deur.
"Zo wat is er?" Vraag ik.
"Na ja alles ik snap er niks van." Zegt hij lachend.
Ik kom naast hem staan en bekijk welk vak het is.
"Uhm... Oh het is wiskunde... Al weer" zeg ik.
"Ja sorry! Jij bent hier het rekengenie." Zegt hij lachend.
Na dat ik het heb uitgelegd loop ik door naar mijn kamer.
Ik krijg een bericht van Skype het is Benjamin.