[1] Άνναμπεθ [LCFPA~unfinished]

69 4 0
                                    


Λοιπόν για να αρχίσω λίγο να επεξηγώ (more like δικαιολογώ) τι τρέχει στα γύφτικα με αυτό εδώ: Πριν από περίπου τρεια χρόνια άρχισα να γράφω μία ιστορία ονόματι Love Can Fade Pain Away (από τότε είχε αρχίσει η παραδοσή μου με τους άθλιους τίτλους ιστοριών :Ρ) η οποία ήταν fanfiction του twilight (ναι άνηκα και σε αυτό το fandom, όλα τα έχω μαγαρίσει). Βέβαια, όμως, παρ'ότι είχα σκεφτεί πάνω κάτω το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας και την έχω κάπως κουτσα στραβα συνεχίσει (πέρα από αυτα που έχω δημοσιεύσει) την έχω παρατήσει. Μπορεί στο μακρινό μέλλον να την ξαναγράψω (διότι όπως καταλαβαίνετε οι με τα βίας δύο σελίδες δεν χαρακτηρίζονται ως κεφάλαιο της προκοπής, ιδιαίτερα αν είναι κακογραμμένες στα αγγλικά) με κάποιες παραλλαγές και όχι ως fanfiction του twilight (τώρα άμα αξιωθώ να το κάνω αυτό είναι άλλη ιστορία).

Υποτίθεται ότι η Άνναμπεθ άνηκε στο παρελθόν του Τζάσπερ (όπως θα καταλάβετε και παρακάτω) και η Άτζελα στην οποία μιλά είναι η μητέρα της Σοφία (ναι είχα γράψει ιστορία με τον χαρακτήρα που μου είχε γυαλίσει και η πρωταγωνίστρια ΕΝΤΕΛΩΣ συμπτωματικά είχε το ίδιο όνομα με εμένα, μην φανταστείτε απλό παιχνίδι της μοίρας, τυχαία δώθηκε το όνομα). Αυτό το παρτ άνηκε σε ένα prequel που έγγραφα για το LCFPA στο οποίο ο παλίκαρος Τζάσπερ γνωρίζει την μάνα της πρωταγωνίστριας πολλάαααααα χρόνια πριν την έναρξη των γεγονότων (ναι είχε πάρα πολύ ψωμί η ιστορία αυτη που έγγραφα, παρά το γεγονός ότι η τεμπελιά και η τότε συγγραφική μου ανικανοτητα είχαν υπερισχύσει).

Το δημοσιεύω αυτό αρχικά, καθώς είναι το πιο παλιό από αυτά που θέλω να δημοσιεύσω και την ίδια στιγμη διαβαζόταν. Είχα σκοπό να ανεβάσω μία από τις αυτελείς ιστορίες μου (το λέω και εγώ λες και ειναι πολλές), αλλά θέλω πρώτα να την περάσω σε ηλεκτρονική μορφή.

(και να το παρακάτω απόσπασπα εχει παραποιηθεί από το πρωτότυπο, καθώς ήθελα να διορθώσω όλα τα εκφραστικά λαθη).

(τα λόγια ανάμεσα σε αστερίσκους και με έντονη γραμματοσειρά είναι τα σχόλια μου, δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να μην σχολιάσω λίγο τον 15-χρονο εαυτό μου)

__________________________

<<Άνναμπεθ ήταν το ονομά της...>> η Άντζελα παρατήρησε πως εκείνη την στιγμή η ματιά του έχει χαθεί στο κενό.

>>Ήταν ο πρώτος μου έρωτας, ο πρώτος και μοναδικός μου ανθρώπινος έρωτας. *περίμενε λίγα χρονάκια ακόμη και θα σου πω εγώ*

Αυτοτελείς Ιστορίες Μίας Έφηβης.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz