Lieke pov.
Goedemorge word er in mijn oor gefluisterd met snel daarna een kus op me voorhoofd. Ik kijk slaperig opzij en zie Sam liggen. Goedemorgen zeg ik half slapend en druk hem steviger tegen me aan. Wtf zijn jullie aan het doen hoor ik Dioni verbaast roepen.
Ik en Samuel kijken snel om en kijken daarna elkaar weer aan. Dan begint sam te praten ja ze kon gisteren niet slapen dus gingen we een film kijken waardoor we in slaap vielen samen.
Sam mag ik je even onder 4 ogen spreken zegt dioni en sam staat op en ze lopen naar boven.Dioni pov
Sam het is een oude vriendin en neem jij dr lekker effe in bed. We hebben het niet gedaan gek zegt sam. Ja dat Zal maar gast ik ben echt niet boos man oude fixer. Ik en samuel schieten in de lach en ik geef hem een box.
Kom bro we gaan eten.Lieke wil je een eitje. Ja lekker antwoord ze terug en ik ga 3 eitjes bakken.
Pov samuel.
Ping ping ping.
Ik ontgrendel mijn telefoon en kijk wie me appt.
Papa: samuel kan je alsjblieft even bellen groetjes papa.
Mn pa wil nooit bellen dus ik bel zo snel mogelijk
Vader sam: samuel je moet nu snel naar het ziekenhuis komen.
Sam: hoezo wat is er gebeurt
Vader samuel: mama heeft een hartsilstand gekregen en is overleden.
Samuel: ik kom er nu meteen aan.
Einde gesprek.
Ik barst in tranen uit en srint naar me schoenen en jas. Wat is er hoor ik Like roepen.
Mijn moeder is dood en ik moet nu nog harder huilen. Ik zie lieke schrikken en ze rent naar me toe en knuffelt.
Al snel komt dioni aan waaraan ik het ook vertel en hij ook knuffel geeft. Lieke vraag ik, ja wat is er? Wil je met me mee. Ze kijkt me verbaast aan en laat ook een traan over haar wang glijden omhelst me en zegt met een lieve stem natuurlijk ik ben er voor je. Ik besef dat ik snel moet gaan dus ik pak snel de auto sleutels en spring de auto in.Lieke zit naast me en wilt me troosten en met rust laten tegerlijkertijd.
Eenmaal bij het ziekenhuis te zijn loop ik naar de bali en vraag de kamer.
Ik hoor het nummer en ik ren erheen met Lieke achter me aan gerent.Na stukje rennen zie ik mijn familie staan ik wil naar binnen rennen tot Lieke me bij me pols vastpakt. Sam ik hou van je dit is jouw moment ik ben er voor je maar jij moet naar binnen ik wacht in de wachtkamer beneden dit is van jouw en je familie je kan naar me toe wanneer je me nodig hebt. Ze geeft me een kus een wacht tot ik binnen ben.
Pov Anne
Ik wacht tot sam naar binnen is en loop naar de wachtruimte omdat dit een moment van Samuel en zijn familie is.Ik besluit de groepsapp te appen om hun op te hoogte te stellen.
Ik: jongens ik ben in het ziekenhuis bij Samuel want zijn moeder is overleden. Ik ben beneden gaan zitten omdat dit een moment is van Sam en zijn familie. Ik zit hier denk ik nog best lang dus zou er iemand willen komen is misschien ook beter voor Samuel xLieke
Cassius: neee meen je heet shit ik ben nu bij de kapper wat nog een uurtje duurt ik kom na de kapper zo snel mogelijk
Kaj: godverdomme meen je niet fuck wat erg ik woon 5 minuten van het ziekenhuis spring nu in de auto.
Dioni: kaj pik me effe op ik wil mee maa heb nu geen auto en scooter is makelaar.
Kaj: is goed bro ga alvast buiten staan.
Jai: jezus ik ben nu net klaar met douchen ik ben er binnen een half uurtje.
Ik: thnx jongens vind sam denk ook fijn tot zo dioni en kaj en de rest tot later xxIk ontgrendel me telefoon en loopt naar een watertank waar je gratis water uit kan pakken.
Na enkele minuten komen Dioni en Kaj aangerent. Ik geef dioni een knuffel en ik zie een traan lopen en begin ook te huilen. Daarna geef ik kaj ook een knuffel waar het zelfde gebeurt.Ze vertellen wat over Samuel zijn moeder. Want ik ken haar niet maar ik vind het wel kut voor Samuel.
Na een klein half uurtje komt Jai binnen stormen en ik geef hem een knuffel. Hij gaat erbij zitten en we wachten op Cassius.Na zoon drie kwartier komt Cassius aan en ik geef hem ook een knuffel. Het zelfde moment komt sam aan gelopen met rode ogen en een natte hals van zijn shirt. De jongens rennen en omhelzen hem met een lief zegje. Ik omhels hem als laats en probeer hem gerust te stellen.
Pov Samuel.
Ik ben al uur bij mijn familie te zijn en de begrafenisdienst is er en laad haar al over in een lijken auto. Ik kan het niet aan zien en besluit naar Lieke te gaan.Ik doe de deur open en word snel omhels door de boys. Oftewel mijn beste vrienden.
Ik kijk verbaast maar die blik word al snel in verdriet weggegaan. Aan de andere kant ben ik blij dat ze zijn gekomen omdat ik weet dat ze voor me klaar staan in zulke tijden. Als laatst geeft Lieke me een knuffel. De knuffel die zij gaf had ik nodig een warme fijne zachte knuffel. Ze fluistert me lieve woordjes en probeert me te troosten.Nadat ik de boys alles heb uitgelegd is het tijd om te gaan.
Ik geef de jongens een knuffel en ze gaan stuk voor stuk behalve Cassius. Hij zou Lieke mee nemen maar ik fluisterde dat ik daar wel voor zorg. Cassius gaat.Lieke ziet me huilen en geeft me weer de perfecte knuffel. Lieke ik heb een vraag, zeg maar zegt ze, ookal zijn we niet samen na vannacht voel ik iets voor je en ik heb nu iemand nodig. Ga verder zegt ze ondanks ze me nig steviger knuffelt. Wil je alsjeblieft bij mij slapen vraag ik waarbij ze me los laat en diep in me ogen aankijkt. Ze is even stil en zegt daarna tuurlijk wil ik dat en geeft weer een knuffel en voel dat ze het ook niet droog kan houden.
We rijden naar huis. We komen aan en stappen uit. Ze komt naast me lopen en vraagt woon je op jezelf. Ja antwoord ik en ik doe de deur open en loop naar binnen.
Pov Lieke.
We stappen uit en komen bij een apartement ik zie sam betreurt en ga naast hem lopen.
Ik vraag hem of die op zichzelf woont waarop die ja antwoord. Hij maakt de deur open en we lopen naar binnen.Meteen word Samuel gebeld door vrienden en familie ik laat hem even bellen en ga ook mijn moeder op de hoogte stellen van de situatie.
Samuel is klaar met bellen en gaat op de bank zitten.Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het 7 uur is. Samuel zal ik even eten maken stel ik voor waarop die een klein schudje met zijn hoofd geeft. Ik loop naar de keuke en zie nog een portie macaroni staan die die warschijnlijk gisteren had gemaakt. Ik stop het in de magnatron en ga naast hem zitten. Hij zegt Lieke ik kan nu wel alleen maar verdrietig zijn maar daar heb ik niks aan en is niet leuk voor jouw.
Sam kijk me is aan. Hij kijkt me aan wanneer ik zijn ogen zie moet ik me echt inhouden om niet te gaan huilen. Ik snap dat je verdrietig bent en je moet nu even aan jezelf denken niet aan mij. Je hoeft niet te doen of je blij bent voor me want dat lukt nu gewoon niet. Hij laat een soort van glimlach zien en drukt zijn zachte lippen op de mijnen.Pinggg. De magnatron piept ik pak het eten en we eten het op met een filmpje er bij.
4 uur later.
Kom sam we hebben 2 films gekeken het is beter dat we gaan slapen want overmorgen is de begrafenis al dus het lijkt me maar beter.We lopen samen naar zijn kamer. Hij kleed zich uit en houd zijn calvin klein boxer alleen Aan. Samuel vraag ik zacht. Heb je een shirt. Tuurlijk pak er maar een uit me kast zevht die lief. Ik loop naar de kast en pak een wit shirt die ik het eerst zie. Ik doe hem aan en zie dat het het shirt is met samuel 96 erop. Hij lacht en klopt op bed als teken dat ik moet gaan ligen.
Ik ga naast hem liggen en hij pakt me bij me heupen en trekt zich tegen me aan. Hij fluistert in me oor. Dankje dat je er voor me bent i love you en geeft me een kus in me nek. Ik drij
me om kijk hem Aan en zeg, natuurlijk ben ik er voor je dat zal altijd zo zijn en ik hou ook veel van jouw en geef hem een kus. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en we vallen samen in slaap.
JE LEEST
Verschillende liefdes met bbrave
Hayran KurguSamuel leijten= samuel leijten Kaj van der voort= Kaj van der voort Dioni jurado gomez= dioni jurado gomez Jai worwor= jai worwor Cassius verbond = cassius verbond Anne= lieke Nienke= desteny Sophie= samantha