Ada'dan
Yanımda ki sinir bozucu çocuğa dalmışken kapının çalmasıyla tüm sınıfın gözleri kapıya doğruldu. Sınıfa giren nöbetçi öğrenci "Hocam müdür Ada , Serhat ve Denizi yanına çağrıyor " deyince hoca kafasını çevirip bana " Kızım Ada yine ne yaptınız " dedi . Hocaya bakıp gülümsedikten sonra Deniz ve Serhatla birlikte müdürün yanına gittik.
Müdürün odasına girince müdür her zamanki gibi bize bağırp çağırıyordu bu sıra da tenefüs zili çaldı..
Burak'dan
Teneffüs zili çaldığında Arda ile Barışın yanına ilerledim. Görünüşe bakılırsa bir sorun vardı.
+Noluyor burada ? Diye sorduğumda Barışın sinirle kalkıp sınıftan çıkınca kafamı ne oluyor anlamında Arda'ya salladım o da bana yönelerek.- Sorma abi yaz Barışın kaydın da bir sorun olmuş . Canı ona sıkkın.
+ Tamam ben şimdi hallederim sen Barışa göz kulak ol.
- Abi ben insanım Göz Kulak olamam ki!!
Deyip iğrenç bir espiri yapınca kafası a bir tokat vurup+ Oğlum kaç yaşına geldin adam olamadın.
Deyip sınıftan çıktım. Koridordan yürürken bütün kızların gözleri üstümdeydi. Müdürün kapısını tıklatıp içeri girdim.Müdürün Ada denilen kızla konuşması fazlasıyla dikkatimi çekti+ Kızım sen ne zaman akıllanacaksın.
-Hocam ben akıllıyım da siz kıllısınız.
Önce Ardanın espirisi şimdi de
Ada'nın espirisinden sonra öleceğimi düşündüm.Hoca tekrardan konuşmaya başlayınca ona doğru döndüm.+ Ada sen haddi çok aştın bakalım baban gelince de böyle konuşa bilecekmisin . Burası senin babanın okulu olduğu için istediğini yapa biliceğini mi sanıyorsun.
- Yaaa tamam hocam bu sefer de babamı çağırmayın bu son du söz.
+ Geçen sefer de söz vermiştin.
Deyip odandan çıkıp Ada'nın babasını arayıp koridoru çınlatacak şekilde konuşuyordu.Ada'nın yüzüne baktığımda moralinin tamamen bozulduğunu gördüm.
Adayla göz göze geldiğimiz de hemen kendini toplayıp
+Senin bura da ne işin var- Sa Na Ne
+ Ne demek sanane
- Kızım sen benden hesap mı soruyosun. Derken karşımızdaki çocuğun lafa girmesiyle sinir kat sayım arttı.
+ Düzgün konuş Adayla
-Hayırdır birader sana ne oluyo
Derken Ada çocuğa dönerek "Sero karışma suna zatan başımızda dert var bir de bunu çekemeyiz " dedi.
O sırada çocuğa bakarak içimden 'Sero bey sizinle görüşeceğiz' dedim.2 Saat Sonra
Burak'dan
Bahçede Barışla , Arda'nın saçma sapan hareketlerini izlerken okul kapısından Adanın ağlayarak çıktığını görünce hemen ayağa kalkıp Ada'nın peşinden koşmaya başladım.
Okuldan çıkıp ilerdeki ara sokaklardan birine girince daha çok hızlanarak onu takip etmeye devam ettim.Adanın bir duvara yaslanıp yerde ağladını görünce elimi omuzuna koyup kulağına doğru eğilip "Ağlama" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BeniM ZorbaM #Wattsy 2016
Ficção Adolescenteİki farklı kişi İki farklı hayat İki farklı acı Bunlar yan yana gelirse ne olur. Korku ,heyacan ,macera ,sevgi,aşk ve umut birleşince neler olur..