'Güzel sesli bayan'

576 41 43
                                    

Arkadaşlar fazla fikirlerini belirten olmadı. Bu yüzden yazmakta kararsızım. Bir bölüm daha yazıyorum.inşallah bu bölüm fikirlerinizi belirtirsiniz. Aksi taktirde fazla bölüm olmadan final yapacağım. Beğenip beğenmediğinizi yorum yaparak belirtin lütfen. Sizi seviyorumm❤️😍.

A:Olamaz..

A:Yok artık burdada mı?!

Selin benim kendi kendime konuşmamı duymuş ve bendeki farklılığı fark etmişti.

S:Ne oldu??

Elimle fazla belli etmeden birkaç masa ilerdeki büyük masanın etrafındaki topluluğu gösterdim.

A:Benim rezil olduğum arkadaşlarım ve eski sevgilim.

Sessizce küfür ettiğinde gülmeme sebep olmuştu. Benim duymadığımı düşünerek saydırmaya başladı.

S:Siktir!!.... Ay kesin eski sevgilisi şu esmer çocuğa yavşayan kız var ya!! Tipinden belli ne biçim bir şey olduğu!! Iyyy

A:Aynen o;).

Birden bana döndü ve 'söylediklerini duydum güzelim' temalı gülüşümle utanmış gibi kafasını yere eğdi.

S:N-neyse sen bir masaya otur ben birkaç şarkı sonra geleceğim yanına.

A:Prkala;).

Dedim ve sahnenin en önde duran küçük masaya oturdum. Ortamda en çok onlar oldukları için konuştukarı şeyler ve kahkalatı çok net duyuluyordu. Ben onlara arkamı dönerek otursamda beni Emre fark etmiş ve hemen konuşmuştu.

Emre:Lan bu Ali mi?!?

Dediği şey üzerine bütün masanın bana baktığını hissedebiliyordum. Selin'in hemen sahneye çıkmasını ve hiçbirinin yanıma gelmemesini dilerken yanımdaki sandalyeyi biri çekti ve oturdu. 'Hadi Selin indadıma yetiş!!'

Zeynep: Vayy Ali Bey!! Sizlerde mi burdasınız;)??

Gevşek gevşek konuşup sibirlerimi bozmuştu yine. Kafamı sahneden çevirmedim ve cevap da vermedim. Bunun üzerine daha da sinir bozucu bir şekilde konuşmaya başladı.

Zeynep:Vayy Bay salak cevap da vermiyor demek!! Pekala piç!!

Ellerimi yumruk yaptığım ve gözlerimi kapattığım. Sinirlerime hakim olmak işin dişleirmi de sıktım fakat hiçbir işe yaramıyordu. Benim sinirli olduğumu ve Zeynep'in küfürlü konuşmakarına şahit olan yan masadaki teyze konuştu birden.

Teyze:Kızım bir gitsene! Çocuğu sinir ettiğin yetmemiş bir de küfür ediyorsun!! Ayıp be!! Ne oldu yakışıklı çocuğu kaybettin diye mi bu halin  ha?!

Teyzenin türk çıkması bugünkü bir tesadüf daha olurken Zeynep altta kalmamış ve hemen cevabını yetiştirmişti.

Zeynep:Hayır teyzecim o beni kaybettiği için bu halde;)!!

Aksi ve sinir bozucu bir cevap verirken kendimi sakin tutmaya çalışıyor ve yanımda duran iki kadına da bakmıyor bakışlarımı sahnede sabitlemiş onları dibliyordum.

Teyze:Hah!! Hadi canım valla burdan bakınca hiçte öyle durmuyor. Bu çocuk senin gibi bir kızın peşinden koşmaz!! Hem baksana çocuğa geldin yanına gerdin çocuğu!! Sen bir defol git!!

Zeynep:Vayyy!! Ne yapacaksın ki ha?? Yoksa kendine mi istiyorsun?? Bak Alicim burda seni isteyen biri varmış;). Ama sen onunla yatar mısın bilemem;).

Teyze:Aaa terbiyesize bak sen!! Doğru konuş bak!! Hiç böyle bir hakaret duymadım ya!! Defol be!! Saygısız!!

Benimle uğraşmasına ses çıkarmasamda artık bu çok olmuştu. Kendinden kat kat bir büyüğe böyle konuşamazdı. Hiçbir yerimi hareket ettirmeden hala masadaki ellerim yumruk ve gözlerimi sahneye dikmişken dişlerimin arasından sertçe uyarmıştım.

La vie en rose... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin