-Sürtük-

515 38 24
                                    

Zeynep:Ali'yi öp..
-
-
-
Ben şok olmuş bakışlarımı duvara sabitlemişken Zeynep gülüyordu. Bizi test ediyordu. Ali sinirle yerinden doğruldu ve yeniden elini masaya vurdu.

A:Kızım senin derdin ne ya??!! Sen neden sürekli benimle uğraşıyorsun?! Beni terk ettin, bir de rezil ettin!! DAHA NE İSTİYORSUN?!?

Ben kendimi zar zor topladım. Donuk ve bıkmış bir surat ifadesi ile Ali'nin kolundan tuttum ve çekiştirmeye başladım.

S:Ali dur!!

A:Sevgili olduğumuzu sana kanıtlamamız mı lazım be?!! Sen.kendini.ne.sanıyorsun?!?

Zeynep:Ben senin sevgilinim!! Ne demek kendini ne sanıyorsun?? Daha yeni ayrıldık be!!

Zeynep de sinirlenmiş ve ayağa kalkıp bağırmaya başlamıştı. Ali'nin üstüne gidiyordu ve Ali iyice sinirlenmeye başlamıştı. Birkaç kişi ayaklanmış Zeynep'in yanına gitmişlerdi, geri kalanlar ise pür dikkat olanları izliyordu.

A:Ne sevgilisinden bahsediyoesun be!! Biz seninle ayrıldık!! Sen ayrıldın!! Beni kullandığjnı söyledin!! NE SEVGİLİSİ?!!?

Herkes yerinde sıçrarken ben Ali'nin koluna iyice asıldım. Olan bütün gücümü kullanmama rağmen yernden bile oynamamıştı.

S:Ali DUR!!! Yeter gidelim...

Yalvarır gibi çıkan sesim işe yaramış gibi. bana dönmesi gibi, son anda Zeynep'in gözünün dönmesi gibi, bana yakıştırdığı kelime gibi,..

Zeynep:Sen de benden ayrılır ayrılmaz bir sürtükle birlikte mi oldun?!!

İkimizde yerimizde birden durunca, ben bana söylediği kelime ve göz yaşlarım ile savaşırken, Ali'nin iyice sinirlendiğini fark ettim. Elimi tutan elini ayırdı ve tekrar geri döndü. Zeynep'e doğru ilerlerken birkaç -Beş-Altı- kişi Ali'yi engellemek için tuttu. Artık sinirleri zıplamak yerine dans ediyordu..

A:SENİ GEBERTİRİM!! ELİMDEN KİMSE KURTARAMAZ LAN SENİ!! ASIL SÜRTÜK SENSİN!!

Zeynep:GERİZEKALI!! SEVGİLİ OLDUĞUNUZU BİLE KANITLAYAMIYORSUNUZ!! ŞİMDİDE O SÜRTÜĞE SÜRTÜK DEDİĞİM İÇİN BANA MI BAĞRIYORSUN?!? HEM BAKSANA DAHA CEVAP BİLE  VERMİYOR!! KABUL ETMİŞ İŞTE!!

Demesiyle arkamı döndüm ve cevapladım.

S:Bir kimsenin susması, her zaman söyleneni onayladığı anlamına gelmez.. Bazen canı aptallarla tartışmak istemiyordur..

Ertaftaki herkes 'Oooo'larken Ali'nin yanına vardım. Kolundan tutup bütün gücümle kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim. Ali şok olmuştu ve hiç tepki vermiyordu. Ben ise ellerimi yanaklarında birleştirdim ve iyice kendime çektim. Üst dudağını sıkıştırdığımda herkes susmuştu. Sadece üst dudağını öperken Ali'nin de bir şeyler yapmasını bekliyordum. Fakat hala karşılık vermemişti. Belkide istemiyordu. Ellerimi çektim ve tam ayrılacakken elleri belimden kendine çekti ve alt dudağımı sıkıştırdı. Peki neydi bu?? Eğer beni öpüyorsa, tamamen herkes gibi bizi izleyen  aşık olduğu kız yüzündendi. Sadece onu pişman etmek, intikam almak içindi. Eğer kız pişman olup geri dönerse ben yine hiç olacaktım. Her seferinde olduğu gibi...

Eğer öyle olacaksa -muhtemelen öyle olacak- her anın tadını çıkarmak lazımdı. Ellerimi tekrar yanaklarına götürdüm. Benim alt dudağımı emereken ben de üst, bıyıklı ve dolgun üst dudağını aldım ağzıma. İkimizde hızlı bir tempoda birbirimizin dudaklatını emerken nerden geldiğini bilmedim bir cesaret ile üst dudağını ısırdım.

ALİ

Neydi?? Aşk neydi?? Hoşlanmak neydi?? Bağlanmak neydi?? Peki bu kızın dudakları neydi?? Hayattı, kusursuzluktu, huzurdu.

Beni öpüyordu. Başından beri yapmak istediğim şehdi bu. Bir süre tepki vermediğim için tam geri çekiliyordu ki bu aefer ben öptüm onu. Dolgun alt dudağı beni büyülemeye yeterken üst dudağımı ısıtması.. iyice büyülenmiştim. Bacaklarım beni zor taşırken elinin birini yanağımdan çekti ve enseme koydu. Beni iyice kendine çekerken ben de incecik belindeki ellerimi daha da sıktım. Bu muhteşem bir duyguydu. Artık sona geldiğimizi anladım an planladığım şeyi yaptım. Dilimi ağzına gönderdim. Dilimi dişlerinde gezdiriken etrafda birkaç kişinin kıkırdamasını duymuştum. Muhtemelen Selin gözlerini açarak tepki vermişti.

SELİN

Yavaş yavaş ayrıldık fakat benim ona bakacak yüzüm yoktu. Dudağını ısırdım yani. Ayeıldıktan sonra hemen ona sarıldım. Aslında neden yüzüm yokmuş ki?? Yüzüm var!! 'Ayrıca çok da güzel:)' Hemen elini tuttum ve Zeynep'e döndüm.

Selin:Aaa Zeynep'cim neden kanıtlayamayalım ki?? Bak bence çok da güzel kanıtladık.

Zeynep hala cevap vermeden yerinde donup kalmıştı.

Zeynep:G-güzel.

S:Neyse, herkese iyi eğlenceler arkaşlar. Biz gidelim.

Dedim ve Ali'nin tuttuğum elini çekiştirerek kapıya yöneldim. Çıkmadan önce kapının önünde biraz duatksadım. Ali dönmüş benim ne yapacağımı merak ederken birden arkamı döndüm ve Zeynep'e bakarak konuştum.

S: Ali artık benim.. Öyleyse burdaki tek sürtük de sen oluyorsun..

Dedim ve orta parmağımı da gösterip güldükten sonra kapıya döndüm ve apartmandan çıktım.

•••

Arkadaşlar çok üzgünüm ama TEOG yaklaştı ve ben yb yazamıyorum. 😔Bunu da zor yazdım zaten. Az oldu farkındayım ama ilk TEOG'u atlatırsam daha rahatlıyacağım. 😌Yakın zamanda yb'ler gelecek. Daha uzun ve güzel;)😇. İnşallah beğenmişsinizdir.🙏 Bölüm yorumlarınızı bekliyorum💭

La vie en rose... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin