Bölüm ←1→

13 2 0
                                    

Multi : Ahsenimiz

Nefis patates kızartması kokusu burnuma dolunca zor olsada tatlı uykumdan uyandım. Yataktan kalkıp odadan çıktım. Tuvalete girip yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım .

Tövbe Estağfurullahhh . Bismillahirrahmanirrahim ..

Gördüğüm şeyin canavar degilde ben olduğumu anlayınca mal mal aynaya bakmaya devam ettim. Şiş gözler,birbirine girmiş ve kalıp tutacak kadar yağlanmış bir saç ve rimeli akmış gözlerle - akşam arkadaşlarla buluştuktan sonra eve gelince üşengeç tarafım her zaman ki gibi ağır basmış rimelimi silmeden kendimi yatağa atmıştım - tam bir Samara'ya dönüşmüştüm .Tamam . Samara'nın saçları yağlı değildi yada gördüğümüz gözleri yoktu ama olsundu. Konumuz bu değildi. Acilen bir duş almam gerektiğini farkedip duşakabine ( nasıl yazıldığını bilmiyorum . ) doğru yürürken içerden ismimi seslenen bir adet annemi duydum.

- Ahhseeeeeennn !!

- Efendim en sevdiğim anneemm .

-O ne demek kız kaç tane annen var senin ??!

Annemin yaptığım şakayı anlamamasına göz devirdim ve :

- Şaka yapıyorum anne!

- Başlarım şakana! Öyle şaka mı olurmuş ?! Gel buraya kahvaltı hazır. Çabuk ol!Seni bekliyoruz .

Hem açlık hem de üşengeçlik ağır basınca duşu başka zamana erteledim ve saclarimi düzeltip - tepeden topuz yapıp - rimeli sildim. Koşa koşa mutfağa gittim. Hiç zaman kaybetmeden sofraya oturdum ve çatalımı daldırıp daldırıp yemeye başladım. Arada beğendiğimi belirten sesleri çıkarmayı da unutmadan tabii.

-Sana da afiyet olsun abla!

Ağzımdakini - Patatesi . Patates önemli - çiğnemeyi durdurup kafamı sözün sahibine çevirdim. Bana kaşları çatık bakan benden iki yaş küçük aptal erkek kardeşime tek kaşımı kaldırarak baktım. 

-Sussana sen be ! Küçük aptal! Al al ye de ağzını peynir tutsun !

Diyip ağzına peynir sokuşturdum. 'Ağzını ekmek tutsun ' lafını kendime göre yorumladığım için içimden kendime göz devirdim.

- Oğzono poynor totson .

Erkek kardeşimin beni taklit etmesi üzerine elimdeki çatalı ona batırmak için kalkmaya yeltendim ama sadece yeltendim . Çünkü babam kolumdan tutup oturttu beni.

- Toprakk ! Ahsenn! Bi kendinize gelin be ! Sabah sabah ya !! Genç yaşımda verem hastası ediceksiniz beni vallahi !

Toprak , ben ve babam aynı anda " Genç mi ?? " diye bağırınca - Tamam. Sadece ben bağırdım. Babam ve Toprak normal sesle sordular. -annemin gözleri hepimizin üstünde gezindi ve en son :

- Nee ? Genç değil miyim ben ? Ne varmış yaşımda ?

Diye başladı cümlelerine . Altını çiziyorum . ' cümlelerine ' . Çünkü kahvaltının sonuna kadar kendi kendine konuştu ..

Kahvaltımı bitirip sofradan kalkarken ellerimi silkeleyip anneme " Ellerine sağlık annecim " dedim. Annem ters bir bakış atınca susmak zorunda kaldım. Ellerimi yıkamak için tuvalete girdim. Ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve gelmişken duş alayım diye düşünüp duşa girdim. Ilık su vücudumu ıslatmaya başlamıştı artık .

《《《《《《《《《《《《《《《《《《

Duş alıp saçlarımdaki yağlardan kurtulduktan sonra üstümü giyindim . En nefret ettiğim kısma gelmiştim artık . Saçlarımı kurutmak.

Saçlarımı taradıktan sonra kurutma makinası ile saçlarımı kuruladım. Tekrar tarakla saçlarımın üstünden geçtim ve ördüm.

İşlerimi hallettikten sonra salona geçtim. Koltuğa zıpladım. Sonra aklıma gelen telefonumun arka cebimde olmasi düşüncesiyle ellerimi açıp dua etmeye başladım :
- Allah'ım sen beni affet. Ne olur telefon kırılmamış olsun ve anne&babamın gazabına yakalanmak zorunda kalmayayım . Ne olur Yarabbim !!
Amin.

Duamı bitirdikten sonra yavaş hareketlerle arka cebimden telefonumu çıkardım ve istemsiz yumduğum gözlerimi açtım. Ekranına bişey olmamasının verdiği rahatlıkla derin bir oh çektim.
Tuş kilidini açıp Whatsapp'a girdim. Nehir'den bir sürü mesaj vardı ..

AhsenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin