Un Jaguar,toti se uitau la el panicati dar eu cu lejeritate merg la el si ma aplec respectuos...
Jaguarii ca si lupii sunt niste fiinte supranaturale si foarte rare si cand iti apare in drum trebuie sa le arati respect...-O Luna ... De cand nu am mai întalnit O Luna !..
-Imi pare bine sa intalnesc O Garuta !
-Zimi May!
Spune si se transforma intr-o fata blonda cu ochi albastri spre gri si zambareata..
-Zimi Bia sau Bianca !Toti la randul lor se apleaca respectuos si se prezinta ei...
-Deci cred ca va intrebati ce caut eu aici , datoria mea este de ...
-De a ne calauzi si de a ne antrena !continui si ea aproba...
-De ce un Jaguar ?intreaba fetele...
-Pentru ca este o fiinta rara in lumea noastra nu toti varcolaci , vampiri, vrajitoare, spiridusi sau alte fiinte supranaturale au norocul nostru !
-Si de ce o fata ? Zic baietii...
-Jaguarii nu sunt ca o Haita ca noi sunt ca niste Rogue , dar femele Jaguar sunt mai puternice si mai periculoase !zic si ea zambeste...
-Deci la voi, femelele Jaguar sunt conducatoarele !exclama toti...
-Da si daca isi gasesc asa zisu "suflet pereche " raman inpreuna fara sa se insele unul pe altul fata de voi !zice si toti se uita cu capul in pamant inafara de Mike si eu...
-Ok toti va trebuii sa invatati si sa ascultati cu atentie fiecare lucru pe care il zice May inteles ?zic si toti aproba...
-Mergeti si odihniti-va , cand va treziti ne vedem in padure !zice si aprobam...
Toti merg in camere , iar eu raman si ma uit la May...
-Cine te-a trimis de fapt ?
-De cele mai puternice fiinte supranaturale !
-Aceea fiind ?
-Nu e doar una ci cei :CINCI HIBRIZI!
Atunci raman muta...
-De ce ?
-Pentru ca Pericoulul se apropie !
-Pericolul?
-O sa afli la timpul potrivit !
-Poti sa imi zici macar ce se va intampla?
-Razboi......Sange.....Moarte...Si si Suferinta !
-P-poftim?
-Alceva nu am voie sa iti mai spun !
-De ce ?
-Pentru ca acesta e viitorul tau si schimbarea ta !
Atunci ma inbratisaza si eu plec in camera mea si a lui Mike , ma asez langa el si ma uit spre el...
Lu?la ce sa referit ?
Sunt sigura ca ti-ai dat seama !
Te roog zimi !
Nu poot!
De ce ?
Pentru ca ce o sa patesti tu este ca o amintire patita de mine dar asculta-ma bine, dupa ce o sa se intample , vreau sa nu plangi sau sa suferi !
De ce ?
Demonul se hraneste din asta si o sa ii faci mai puternici !
Ceilalti stiu ca trebuie za fie puternici?
Da i-au informat lupii lor ..
Lu te roog zimi !
Singurul lucru pe care o sa iti zic sa nu suferi sau sa urasti!
De ce ?
Daca vrei siguranta prietenilor tai cei mai buni nu o sa suferi sau sa urasti !
Am inteles !Mike ma ia in brate ...
-Iubit-o, totul o sa fie bine !
-Nu o sa fie bine stii si tu asta !
Zic si ma pupa pe frunte...
-Nu iti mai fa griji !
-Ok somn usor !
-Vise placute !
Dup doua ore :
Eu si Mike ne trezim amandoi si ne inbracam apoi mergem in padure....Ordinul unei Garuta este ordinul ei....
Ma uit in jur nu e nimeni....
-May ?tip si nu se aude nimic...
Ne despartim si eu ma uit in jur ,nu aud nimic ,nu simt nimic nici o prezenta...
Deodata ma intorc si POC...
Am primit un pumn in fata...-Trebuie sa te concentrezi Bia,trebuie sa simti ,trebuie sa fii pe pozitii si pe cont propriu...
Ma opresc ai ma relaxez fac ceea ce imi zice si cand ma intorc ii prind pumnul si il rasucesc !
-Buna May !
-Poti acum sa imi dai drumul acum ! Sa stii ca mai inpresionat!
-Dar celalti?
-Ei au avut lectiile mai devreme !
-Aa...Mike ?
-Nu sunt sigura trimisa sa va antrenez!
Atunci am zambit si dat din cap, ne-am intors la ceilalti unde fetele stateau pe iarba cu baietii vorbind...
-Hey gasca !
-Deci ? Nici o vanataie nimic ?
-Nu ,sa descurcat mai bine decat voi!zice May si zambesc...
Deodata vin doi baieti soliti carandul pe Mike , atunci ma uit la ei cu coltii , ochii si ghiarele la vedere si ii ingrozesc...
-Dativa labele jegoase de pe perechea mea sau va fac franjuri !zic si se indeparteaza...
Ma apropiide Mike si il vad cu un ochi vanat..
-Iubito sunt bine !
-Pe naiba cine te-a lovit ???
-Cretu !zice si ma uit spre cret...
Ma indrept spre el si marai de se zguduie pamantul...
Sar pe el si ii dau pumni, nu apuca sa riposfeze ca ii apuc mana si imi infing ghearele adanc facandu-l sa tipe...
May ma da de pe el si ma calmeaza...
Saracu era cu nasul spart la fel si arcada si cu mana aproape sfasiata...-Primul lup care imi face asta !
-Mai vrei ?marai spre el si dezaproba..
-Te roog , nu !zice si tremura..
-Se pare ca esti mai puternica decat un Jaguar !zice si devine serioasa...
Pov. May:
Malia nu mai pot tine secretul !
May trebuie sa o faci oricum nu o sa fie lup dupa Razboi va deveni ce trebuia sa devina cand sa nascut dar vrajitoarea nea stricat planurile ,acum are o pereche falsa ,o lupoaica legendara care stie povestea dar nu o zice si niste prieteni care vor supravietuii si uita de ea !
Saraca !
Cand se vor intampla toate astea trebuie sa o duci Acasa ai inteles ?
Da !Dupa antrenamente am plecat fiecare in cameranlui...
Dupa 3 luni:
Azi e ultima zi de antrenament ,toti au devenit mai puternici ...
Si de neinvins...-Azi e ultima zi de antrenamente ,maine incepe Razboiul...Nu va aratati fricile si ura luptati pentru vietile voastre si a semenilor vostri ...Ati inteles ?
-Da !zic toti si se apleaca...
Maine se schimba foaia ..