Gözüme çarpan ışıkla uyandım. Saate baktığımda şaşırmamak elde değildi. İlk defa bu kadar erken uyanıyordum. Kendime lanet okuduktan sonra yataktan doğruldum ve ayaklarımı sallandırdım. Ayağa kalkıp banyoya doğru yürüdüm. Kişisel işlerimi hallettikten sonra odama geri dönüp giyeceğim şeyleri dolabımdan çıkardım.
Hergün farklı elbise giyen kızlardan değildim. Elbiselerimi genelde pek giymezdim. Bu konuyu boşverip mutfağa gittim.
"Kahvaltı yapmayacak mısın tatlım. "
Bunu söyleyen annemdi. Onun en güzel tarafı başımda dikilmemesiydi. Beni zorlamaması , Beni umursamaması.
"Hayır anne okulda tost alırım. "
Dediğimde ısrar etmedi o böyleydi beni umursamazdı. Ya da ben çok abartıyordum. Fakat ağladığımı duysa bile yanıma gelip bana ne olduğunu sormazdı. O böyleydi ve ben onu değiştiremezdim .
Çantamı alıp kapıdan çıktım. Kulaklığımı telefonuma takıp okula doğru yürürken şarkı dinlemeye başladım. Annemin tek uğraştığı şey işiydi. Yine de fazla varlıklı biri değildik. Babam öldüğünden beri çok değişmişti. Paranın benim için fazla yeri yoktu. Yine de eskiden çok varlıklıydık. Ama o gün babamı kaybedene kadar.
Okula vardığımda dışarıda büyük bir kalabalık gördüm ve fazlasıyla güvenlik. Neler oluyordu? İçeri zor geçmiştim. Neler olduğunu anlamak amacıyla kantine gittim. En yakın arkadaşım Kate'in oturduğu masaya oturdum.
"Kate neler oluyor ?"
Kate bana sen salakmısın? bakışı attı ve konuşmaya başladı.
"Gerçekten bilmiyormusun? Pardon Ally ama sen gerçekten gerizekalısın . Bizim okula dünyanın en yakışıklı insanı geliyor. O Justin bieber dünyanın en tatlı , en yakışıklı, en güzel sesi olan canlısı. "
"Justin bieber'da kim? "
"Evet ally gerçekten gerizekalısın!"
Masadan kalkıp tostumu aldım ve masaya geri döndüm. Tostumdan bir ısırık aldım. Yuttuğumda kafamı tosttan kaldırıp Kate'e baktım. Kantinin camlı kısmına oturduğumuz için şu Justin denen adama bakması kolay olacaktı. Daha gelmemişti.
"Kate bu kapıda bekliyenlerin başka işi yok mu? "
"Yakında belieber olursun öyle anlarsın merak etme. Yani belieber'lar nadirdir. Justin'i sevdikleri için bir sürü küfür işitirler. Ama onlar belieber 'dır onlar Justin'den asla vazgeçmez. Yani bende belieber'ım Ally ve o benim aşkım gibi birşey bende şu an bu okulda olmasaydım. Orada beklerdim. Bir keresinde Justin bir konser veriyordu . Danscılarından biri bir belieber'a göz kırptı . Justin ise o danscıyı itip onlar benim dedi . Bununla kalmaz daha büyük olaylar var . Ama sen bununla anla Justin + Belieber = İnanç Justin bize inanmayı öğretti . Vazgeçmemeyi, sevmeyi , Justin bize gerçekleri göstterdi . O herkes gibi değil . O bizim aşkımız ."
Onu ağzım açık dinliyordum. O konuşurken tostumu bitirmiştim. Durduğunda konuşmasını sonlardığını anladım. Sesler yükseldiğinde Kate ile birbirimize baktık. Kate benim kolumdan tutup koşturdu.
Kapıya doğru koştuk. Durduğumuzda koştuğum için saçlarım önüme gelmişti. Saçlarımı arkama attım. Ve kafamı yavaşça kaldırdım. Önümde bir yakışıklı vardı. Bu Justin bieber olmalıydı. Bu kadar muhteşem olucağını hiç düşünmemiştim. Ve o gözleri... Herşeyi mükemmeldi. Bir süre öyle bakıştık.
Fakat Kate biraz daha duramadı.
"İnanamıyorum!! Sen Justin bieber'sın inanamıyorum. Seni çok seviyorum."
Deyip Justin'e sarıldı. Açıkcası kıskanmıştım. Justin ise ona kollarını doladı. Bana bakmaya devam ediyordu.
"Ben size ne demiştim Believe . Bence inanmalısın belieber'ım .
Kate ve Justin sarılmayı bıraktığında Kate sanat eserinine bakıyordu.
"Sanırım burada okumaya başladın. Lütfen öyle olsun. Öyleyse seni uzaktan izleyebilirim. Upss"
Dediğinde Kate'e bıyık altından güldüm. O ise bana sinirle baktı.
" Vay canına Kate seni ilk defa böyle görüyorum. "
" Sus Ally "
Kadife bir ses duyduğumuzda ikimizde oraya döndük bu Justin'di.
"Bana ismini söylermisin güzellik ?"
Dediğinde bana bakıyordu . Kate bana şaşkınca bakıyordu. Gerçekten bunu söylediğine şaşırmıştım. Söylediğine değil , kime söylediğine şaşırmıştım.
"Ally" dedim "İsmim Ally"
Eeeee yeni kurgum nasıl biraz anlatımın gelişmesi gerek evet biliyorum ama hikaye hakkında düşünceleriniz neler? Bu arada kimi shipliyorsanız onu düşünün İsterseniz kendinizi düşünün LOL!
Bence komikti -_-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Screen
Fanfiction" Belkide bu dünya bir başkasının cehennemidir. " 029.08.2016