0.2

35 3 4
                                    

Kafamı eğmiştim. Çünkü utanmıştım ben ona ismimi söyledikten sonra bana sarılmıştı. Kollarını bana dolamıştı fakat ben hala anın şokundaydım. Onun kollarında, sanki dünyanın en huzurlusu bendim. En az 5 dakika öyle durduğumuza emindim. Son anlarda bende yavaşca kollarımı dolamıştım. Gözlerimi kapıya kaydırdığımda bana sinirle bakan bir ordu gördüm.

Kollarımı açtığımda ondan ayrılmaya çalıştım fakat benden fazla güçlüydü. Kokumu içine çektiğini hissedebiliyordum. Bunu ardından güçlü kollarını benden uzaklaştırdı.

Ona şaşkınca bakıyordum. O ise kafasını eğmiş yere bakıyordu. Sanırım utanmıştı. Böyle o kadar tatlı oluyordu ki.

"Ah, kendimi tutamadım özür dilerim. O kadar güzel kokuyorsun ki. "

O sırada bir flaş patladığını fark ettim. Ne zamandan beri ordaydalardı. Ah bu çocuk bu kadar tanınıyorsa haberlerde manşet olacağımızdan eminimdim.

Flaş patladığında oraya döndü ve eliyle yüzünü kapadı . Sonra ise elimi tutup koşarak beni oradan uzaklaştırdı. Okulun içine girmiştik. Orası da dışarıdakinden farksızdı. Beni koşarak bir yere çekti.

"Üzgünüm ..."

"Önemli değil, Bunun olmasını sen istemedin."

Dedim başka yere bakarken belkide milyonların hayalini yaşıyordum. Fakat. bu değişikti. Bizi bulmaya çalışan bir ordu vardı dışarıda. Kesinlikle ilk dersi kaçıracağım belliydi.

"Bunu neden yaptın? " Dedim içimdekileri saklayamayarak.

"Bilmiyorum ... Bir anda oldu işte. "

Bu cevap beni sinirlendirmişti . Gerçekten başka birini bulamamışmıydı. Orada onun sarılması için yanıp tutuşan bir ordu vardı. Yada Kate'e sarılamazmıydı? Eminim mutlu olacaktı. Ama o beni seçmişti. Daha güzel kişiler vardı. Sanırım benimle oynuyordu. Başka ne olacaktı ki! Bu ünlü kişi bir bursluya mı aşık olacaktı?!

"Kendine başka bir oyuncak bul!! "

Değip oradan uzaklaşmaya başlamıştım. Benim arkamdan baktığına emindim. İstemsiz bir şekilde onun yanından uzaklaştığım anda kendimi çok korumasız ve güçsüz hissetmeye başladım.

Fakat daha birinci dersi kaçırmamıştım. Koşarak sınıfa gittim. Kapıyı çaldığımda ' gel ' sesini duyduğumda içeri girdim. İçeri adımımı atmam ile insanların bana bakması bir olmuştu. Öğretmenden geç kaldığım için özür dileyip sırama geçtim.

Bir süre sonra bana bakmayı bırakıp öğretmene geri döndüler . Ders boyunca telefonumdan Justin ile ilgili komik capslere bakmıştım.

Ders bittiğinde çantamı alıp sınıftan çıktım. Dolabımın olduğu yerden günlüğümü alıp çantama koydum. Ardından kantine gidip insanlardan en uzak masaya oturup. Günlüğümü çıkardım. Yazmaya başladım.

Sevgili saçma günlük

Bu gün Justin bieber diye birini gördüm. Açıkcası gerçekten büyük bir hayran kitlesi vardı. Ve onu bilmiyor olmam gerçekten aptal olduğumum büyük bir kanıtıydı. Bana Güzellik dedi. Evet bana sadece, belkide benimle oynuyordu. Zaten başka ne olacaktı ki. Ah herneyse Kate'i ilk defa öyle gördüm. Gerçekten o kadar mutluydu ki.

Yanıma birinin geldiğini hissedince günlüğümün kapağını hemen kapattım. Kafamı yan tarafıma döndürünce Justin'i görmeyi beklemiyordum.

"Şey, oturabilir miyim? "

"Peki. "

Günlüğümü çantama koyup ona döndüm. Bana birşey demesini bekledim.

"Birşey demeyecekmisin? "

"Ah, bak üzgünüm. "

"Antilerin haklıymış sen gerçekten ahmaksın. Hayranların ise gerçekten aptalmış . Senin gibi ahmak birini sevmişler ."

Dediğimde kolumdan tuttu. Beni bir yere götürdü. Kimse yoktu. Kolumu kutarmaya çalışıyordum. Fakat benden güçlüydü. Kolumu bırakıp boğazımı sıkmaya başladı.

" Bir daha hayranlarıma aptal deme. "

"Yoksa. "

"Yoksa kötü olur. "

Dediğinde ona tokat attım. Tokadımın şidettiyle kafası yana savruldu . Bana öfkeyle baktığında korkmuştum. Boğazımı daha yeni bırakmıştı ki. Yeniden boğazımı sıkmaya başladı ve beni duvara yasladı. Nefesim kesilmeye başladığında belli ki bana acımıştı . Tokat atıp. Elim istemeden yanağıma gitti. Beni yere attı. Ve karnıma tekme attı. Yerde acıyla kıvrandım.

"Bunu birine anlatırsan feriştahını si*****.

Dediğinde gitti. Yapabildiğim tek şey yerde acıyla kıvranırken onun arkasından bakmaktı.




Heeeeey millet nasılsınız? Şarjım 5 kaldı o yüzden çok konuşamayacağım. Bölüm nasıl Justin'i yine P*ç yaptım. Tamam vurmayın sadece hikayedekini kast ettim. Yoksa benim aşkım öyle değil.

Justin yine mağdur. Ama bizi koruması çok tatlıydı. Tekme at Ally'e juzzy. Ally'nin bize aptal dediğini ben yazdım ama gerçekten şu an kendime kızıyorum.

Toplaşakta şu Ally'yi bir dövek Hdgdh. Herşey bir yana bize demesi önemli değil biz istedeğin kadar hakaret edebilirsin ama ilk önce Justin'i tanımadan yargılama. Neyse bu bir yana kısa yazdığım için özür dilerim. Belki düzenler ve uzun yaparım sevliyorsunuz.

Secret ScreenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin