Din perspectiva lui Chai:
-Ti-am dat eu cumva voie sa imi conduci maşina?!
RASPUNDE!!
-Imi pare rau.. eu...
-Dispari, nu știu cum vei plati maşina lovita, chiar nu mă intereseaza, iti dau un termen de 2luni!
Numai prostii, dar am chestii mai importante de rezolvat cum ar fi distrugerea lui Justin... Va plati pentru tot ce mi-a facut!
"In urmă cu 20 ani"
Azi Justin nu vrea sa ma lase sa imi vad iubita, spune că pot sa mi-o trag şi in altă zi, acum are nevoie de mine... Ca de obicei il ascult nu pot să il refuz, el a fost cel care mi-a fost alături, el mi-a fost şi tata si mama.
Eram pregătit sa intru in biroul lui când aud vocea Mirandei... dar de ce este aici???
"Justin nu mai pot continua asa, nu il mai pot minti pe Chai, el ma iubeste dar eu ...
"Tu ce, crezi că este decizia ta,?ma faci sa rad tu trebui doar sa iti faci treaba de, restul ma ocup eu :)) Acum iesi Chai trebui sã apara, şi nu vreau să te vada aici!
Mă ascund şi astept sa iasa.... Oare despre ce era vorba ...
"In prezent
Da... mai târziu aflasem ca jigodia aia avea un copil cu ea....şi-a batut joc de mine... Chiar o iubeam.... DAR EA.... Vroia alceva.... Vroia bani.... I-am aratat eu, exact cum ea ma calcat in picioare, asa am facut si eu am chinuito până a ramas fara aer... ŞI MĂ VOI RAZBUNA PE TOTI!
Justin a ramas ultimul pe lista, am inteles ca are o sotie, şi copii... Interesant de copii ma ocup mai tarziu momentan soţia lui..! Am dat ordin sa mi-o aduca... Va fi distractiv;) :))
'Gata sefu v-a adus o.
-Perfect lasatima singur cu ea şi să nu ma deranjeze nimeni!
-Da sefu!
Am ramas doar noi, deci sa incepem, aceasta era legată de pat, o privesc cateva secunde.. Ahh ce femeie.. A ales bine, aceasta se tot zbatea dar degeaba nu avea cum sa scape.
.in seara asta va fi a mea, mă urc peste ea şi incep sa ii las sarutari pe gat, aceasta incepe sa planga.
Pisoi de ce plangi vrei să facem jocul mai interesant?
Bine atunci, in doar cateva minute hainele ii sunt rupte dupa ia, cu o mână ii masam sâni, iar cu una zona intima aceasta nu mai rezista, asa ca o intreb dulce la ureche"ma vrei? Aceasta nu spune nimic... Asa ca continui jocul:)) de data asta ii sarut lobul urechii şi cobor cu sărutările până la sâni
aceasta scoate un geamat ,o intreb încă o data ma vrei?
Aceasta da afirmativ din cap... Perfect, totul merge bine, acum filmuleţul va fi trimis ca un cadou :)) tradat de persoana iubita.. Mă ridic din pat, iau camera cu inregistrarea şi i-o dau lui Arnold.
Acum curvo ti-o voi trage până când voi vrea, dacă eşti fata cuminte te las să mi-o sugi.
(Scuzati limbajul) .....Stiu este scurt dar nu pot scrie mai mult... Telefonul meu este spart şi deabea reusesc sa scriu, sper ca va place carea, va pup şi va iubesc :*:* scuzati greşelile Sa continui cartea?