Prolog

60 5 1
                                    

Angel și Anabelle se jucau din nou în curtea din faţa casei, mai multe păpuși și ursuleți fiind împrăștiaţi peste tot. Mama lor, Bella, le supraveghează atentă de pe verandă cu o ceașcă de ciocolată caldă cu două bezele care începuseră să se topească în timp ce își veghea atentă fetițele de 3 ani. Anabelle se apropie de mama ei bucuroasă de noua ei rochiță roz cu buline colorate.

"Mami, uite cum mă învârt." Strigă fetița în timp ce face câteva piruete stângace.

Anabelle e o fetiţă minunată și dulce, parul ei lung și șaten o face să pară înaltă, iar cu pielea puțin bronzată arată ca un fotomodel pentru copilași. E foarte gingașă și energică, însă nu se poate spune același lucru și despre mezina familiei, Angel. Deși sunt gemene sunt foarte diferite. Angel s-a născut cu un păr de un roșu aprins și strălucitor, iar ochii.... Ochii ei te pot hipnotiza. Fetiţa se află printre puțini posesori de ochi de culoare diferită, unul de culoarea verdelui smarald, iar celălalt de culoarea cerului senin de vară.

Stă rezemată de copacul din fata casei care îi oferă umbră, iar în brațe se află un bloc de desen cu câteva creioane împrăștiate în jurul ei. În timp ce Anabelle visează cu ochii deschiși la prinţi în armura strălucitoare călare pe armăsari pur sânge, Angel visează cu creionul pe hârtie. Își desenează sora mai mare fiind înconjurată de trandafiri negri, pentru un copil așa mic talentul ei este foarte mare, iar părinţii ei îi încurajează acest har.

Un claxon se aude, iar tatăl lor își face apariția în micuța mașină a familiei. În momentul în care coboară de la volan cele două fete aleargă grăbite spre el sa îl îmbrățișeze, fetițele sunt foarte apropiate de tatăl lor, iar el le face toate poftele micuţelor lui prințese. De pe locul din stânga șoferului coboară Danielle, profesoara de desen la școală generală din oraș. Bella și Danielle sunt colege de muncă, iar după ce profesoara de desen a văzut frumoasele opere ale lui Angel a hotărât să o ajute sa își extindă lumea de creație. Bărbatul le lasă jos pe cele doua fetițe, iar Angel sare în braţe la Danielle care o strânge pe micuța roșcată strâns la piept. După lunga îmbrățișare cele două se despart zâmbind, iar restul familiei King se uita fericiți cum mezina familiei s-a atașat de prima persoană. Angel este opusul surorii sale, Anabelle este foarte sociabilă, se împrietenește cu oricine imediat și face orice persoana sa se îndrăgostească de ea, dar micuța roșcată este foarte timidă până și cu sora ei mai mare, se ascunde când apar persoane pe care nu le cunoaște sau pe care nu le-a văzut de cel puțin 5 ori. Părinților ei le e frică că asta i-ar putea afecta viitorul frumoasei lor fete.

Bella vine zâmbind spre colega ei și o îmbrățișează oferindu-i sărutări pe obraji. Se apleacă spre Angel și o cuprinde în brate zâmbind.

"Gata, micuțo, e timpul pentru lecțiile tale." Iar Angel bucuroasă oferă cel mai superb și inocent zâmbet care poate exista. Anabelle oferă și ea un mic botic, iar tatăl ei o ridica pe umerii lui pană în casa lor micuță. Doamnele se îndreaptă spre sufrageria simplă, dar modernă decorată în crem și venghe cu o bibliotecă mare plină de cărți, iar pe pereți diferite poze în familie sau cu micuțele gemene. Ambele fete stau pe micuța canapea, iar doamnele pe fotoliile crem acoperite cu multe perne colorate și două cești de cafea stau pe masa scundă de sticlă. Capul familiei, Edward King, a ieșit în spatele casei să se ocupe de treburile de prin casă și să scape de bârfa care urmează. Danielle îi oferă micuței Angel un nou bloc de desen și diferite creioane de mărimi diferite sau cărbunele la unele fiind mai accentuat, în final doamna scoate din poșeta ei 4 creioane cu cărbune alb.

"Angel, acum o să ne axăm pe desenele alb-negru. O sa îți alegi din camera orice obiect și vreau să îl desenezi cat de realistic poți, dar folosind doar aceste culori. Ai înțeles?" Îi spune Danielle așezându-se în genunchi pe covorul pufos și alb pentru a sta aproape de Angel.

Îngerul MorțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum