všechno jinak...

8 1 0
                                    

Možná kdybych nebyla takový velký srab říct ti to i ve skutečném životě mohlo by to ted být uplně jinak..ale já své pocity rači dusím než abych je řekla..takže si mé city aspon pokusím vzdělit skrz papír který stejně nikdy nebudeš číst..Když sem tě poprvé uviděla hned mi zaskočil dech a nemohla sem nachvíli dýchat,když sem se podívala do tvých očí vždycky si v nich měl jiskřičky radosti při kterých sem se musela usmát a ano když mluvíme o smíchu miluju tvé výbuchy smíchu nejsou falešné sou pravé a reálné.Myslím že je trochu divné myslet si že jsem do tebe nějakým způsobem zamilovaná...a ano sem hodně naivní když si myslím že by si se mnou někdy mohl být..protože mě máš údajně rád...nevěřím tomu protože slova sou jedna velká lež a pokud sou to slova typu miluju tě tak to je největší lež na světě,jak jen taková dvě nevinná slova mohli lide zníčit?k tomuto slovu se pojí i navždycky...další lež,umí lidi ještě něco jiného než jen lhát člověku do očí?jasně že umí ...způsobovat člověku bolest dokážou velmi dobře.A možná sem si i nachvíli naivně myslela že by si mě měl opravdu rád, byla sem za to ráda když sem tě viděla vždycky sem měla motýlky v břiše ale...když ted projdu okolo tebe chce se mi spíš z tebe zvracet jaká seš kurvička jak si mi to kurva mohl udělat?! seš ten největší ubožák co znám!Já ti věřila a ty si mi jenom dokázal že jseš jako ostatní klucy..jenom další sráč!blahopřeju zase mi klučíčí populace jen dokázala že jste banda kreténů!asi vás to baví hodně co?Napsat miluju tě dokáže každej...ale málo kdo to myslí vážně že:)třeba napsat to a pak toho člověka dokázat jenom pomlouvat..wow tleskám to si asi velkej kluk co?tyjo to by nedokázal každý hmm prostě velkej kluk no.Kurva tak mi to aspon řekni do očí a nepomlouvej mě za zádama ne? nebo mi neříkej jak mě miluješ,jak mě chceš,jak mě potřebuješ víš co?běž do píči seš tak ubohej!a já tě ani k životu nepotřebuju heh to určitě jenom další sračku k životu né díky!Ikdyž tě miluju nejradši bych tě zabila ty kreténe zkurvenej!

dopsala sem všechny věci co mám na srdci do svého deníčku zvedla sem se vzala si telefon do sluchátek a šla běhat.Možná si říkáte že trochu moc vyšiluji..ale vůbec ne..když sem běžela okolo domu toho parchanta měla sem chut mu rozmlátit auto a všechny jeho okna v domě ..ale neudělala sem to...vlastně jo udělala hrál golf takže sem si vzala jednu z golfových holý které byli na zahradě a rozmlátila sem tomu kreténovi okýnka v autě... možná sem zanechala i krátký nenávistný vzkaz...schnijvpekle ty ubožáku!rozběhla sem se a zastavila se až u obchodáku kde sem si koupila lepší oblečení než sem měla na sobě ted,šla jsem do nejbližšího klubu.A na koho sem nenarazila?na toho debilního kreténa,nevšímala sem si ho a přešla sem rovnouk baru(na sobě sem měla černé,krátké upnuté šaty a černé lesklé boty na podpatku.Objednala sem si whisky a najednou cítím jak mi nečí ruce obepínají tělo otočím se...jistě kdo jiný...ten hajzl.Co chceš ty zmrde!? Tebe..naser si ty ubožáku

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 04, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

acceptedKde žijí příběhy. Začni objevovat