#Cristina#
Triiiiiiiinc. Triiiiiiiiinc
Eu:-FMM DE TELEFON.*spun deschizând ochii*
Mă uit la telefon și văd că mă sună un număr. Frate unii nu au somn?Mă chinui să văd cine mă sună dar văd inceață. Nici nu văd cine e dar răspund.
Eu:-Cine e?
....:-Vali
Eu:-De unde P**A mea ai numărul meu?
Vali:-Mai ușor adormito. L-am luat de la cineva
Eu:-De la cine ?Că jur că-i rup capu.*spun nervoasă*
Vali:-Nu spun
Eu:-Atunci du-te dracu' * I-am spus închizându-i telefonul în nas*Mă pun în pat să mai dorm dar nu reușesc. După ce l-am înjurat putin pe Vali m-am dat jos din pat direcția șifonier. Îmi aud telefonul ca sună iar și vad că mă sună același boschetar. Logic că nu-i răspund și îi închid.
Mai stai ce stau în fața șifonierului și mă decid să mă îmbrac cu o pereche de blugi negrii si un tricou alb ,larguț mai sus de buric.
Ajung în baie să mă spal pe dinți și aud telefonul cum bipaie primind un mesaj.
Vali. Oara cine altcineva să fie? Mă uit pe mesaj si băd că mi-a scris "Sper să vii diseară ". Am oftat lung și i.am răspuns inapoi cu..."Iar eu sper să nu-ți mai ia ma-ta credit. Și nu vin,altceva n-aveti de facut,lasa-ma"
Doamne ce copil disperat. Nu înțelege că nu-l plac și vreau să mă lase o dată în pace? Prostu ce e. Și nu am glumit , în seara asta chiar nu mă duc ca să mă terorizeze iar ca ieri.
Mă reîntorc la spălarea mea pe dinți și imi las telefonul pe silențios ca să nu-l mai aud cum o să se chinuie maimuța să sa ma convinga.
Ies din baie și mă vede mama care era în bucătărie.
Mama:-Nu e cam devreme?
Eu:-Ba da.
Mama:-Stai să ghicesc.Ai visat urât?
Eu:-Nup.
Mama:-Te-a sunat cineva?
Eu:-Bingoooo.
Mama:-Cine?
Eu:-Un hapciucaliptic care habar n-am cine e.#mint ca să nu-mi pună mai multe întrebari#
Mama:-ce vroia?
Eu:-Să iesim diseară #am spus plictisită și mi-am luat un măr dimtr-un coș. Fără succes să sã nu-mi pună intrebări#
Mama:-Am o presimțire că un baiat. # S.a uitat la mine și și-a ridicat o sprânceană curioasa#
Eu:-Mda. Unu care se dă la mine.#Am informat.o mușcand din măr#
Mama:-Și te duci?
Eu:-Nu # mă ridic de pe scaunul de la masă și mă duc în cameră#Îmi iai telefonul să ascult muzica și văd că am 30 de mesaje. Domame manca-mi-aș zilele care le mai am.
Primul mesaj a fost "Ba vii" iar restu "Kriss". Sper să-i expire repede creditul in pana mea că o să mă dispere.
Să mă ferească dumnezeu să nu aibe abonament.Mă pun în pat și nu-i răspund. Îmi pun căștile să ascult muzică ,îmi iau cartea pe care profa de romană a zis să o citim în vacanță. E atât de plictisitoate. Nu apuc să citesc nici macar un capitol că adorm.
Dupa ce mă trezesc mă uit să vad cât e ceasu. 16:34 . Cat poate dormii un om , frate? Văd că am și niște mesaje. De la ...... Vali . Aolo innebunesc.
Imi scrisese 58 de mesaje descrieratu asta e obsedat.
In primul mesaj mi-a spus că daca nu mă duc pe strada vine el la mine. De unde stie unde stau?.Si nu vreau sa vină pentru că tata este acasa și nu vreau să vadă cã vine unu ca el la mine la poarta sã se roage de mine să merg pe ca să ma cert cu tata,ma rog presupus "tata". Mă dau batută si ii spun " Bine ,fie,vin"Reușesc să mă dai jos din pat somnoroasă și ma duc să-i spun mamei
Eu:-Mamaaaa
Mama:-Zi
Eu:-Ma duc.
Mama:-Stiam eu ca n-ai sa rezisti.PaNu apuc să-i răspund si mă duc să mă încalț. Îmi iau cheile și plec.
#Autor#
Restul gastii era deja la locul unde se intalneau mereu ,asteptand-o pe Cristina
Vali:-Mergem la magazin?
Ionuț:-Pentru?
Vali:-Tigari haideti * spune rugandu.se de ei*
Denis:-Pai si Cris?
Ionuț:-Ne întoarcem până atunci . Hai
Gabi:-Alina daca vine Cris ii spui ca suntem la magazin. Da?
Alina:-BineDupa ce toti erau la magazin Cristina a dat coltul strazii și a vazut ca nu era nimeni decât Alina. S-a dus la ea si a intrebat-o unde e restu.
Alina:-Sau dus la magazin
Cristina:-Bine.
Alina:-Cris?Alina nu mai vroia să ascundă de pariu și se hotărâse să-i spuna Cristinei, chiar daca fratele ei a spus să nu o facă. Și sigur va fii pedepsită de el că nu a ascultat
Cristina:-Heei*spuse pocnind din degede in fața Alinei*
Alina:-Da. Vreau să spun ceva.*o informeaza cu o voce tremurândă*
Cristina:-Zici azi?
Alina:-Vali cu Denis a pus pariu pe tine ca Vali te poate cucerii*A spus fara oprire repede fara nici macar o suflare să ia aer*
Cristina :- ce a facut?
Alina:-Te rog. Sa nu la spuii ca știi de la mine.
Cristina:-Nu le spun.Cu nervii întinsii la maxim Cristina ii vede că vin iar ea merge cu pașii alerți spre Vali dândui o palnă foarte tare de toate frumusețea .
Cristina:-De ce ai pus un pariu pe mine javră?
Vali:-Ba n-am pus.
Gabi:-Alinaaa*a strigat Gabi la ea tare*
Cristina:-Daca te apropriu de ea îti zbor ochii și te spun și lu ma-ta tot ce faci.
Vali:-Alina te bagi tu repede să minți că am pus eu pariu pe Cristina.
Cristina:-TACI. Și nu vezi cât ești de prost și te dai de gol!
Vali:-Cu ce?
Cristina:-De ce dai vina pe ea? Ca eu n-am bagat-o in discutie.
Vali:-Paii #nu apucă sã zică nimic și Cristina ii dă iar o palmă,lasandu-i urme destul de remercabile#Vali o apucă de inceietura mainii si o trage la piptul său. Cristina respira sacadat de nervii dar in acelasi timp si de placere că era la pieptul său. Denis se uită cu dispreț la toate asta gandindu-se că îi este frică să nu o piardă din cauza prietenului sau.
Vali:-Nu am facut nimic. Poti sã-i întrebii pe toti#a spus rugande-se in gandul lui ca toti prietenii sa tina cu el#
Denis:-N-a facut pariu cu nimeni.
Cristina:-Nu vă cred. * le spune la toți și se scoate din strânsoarea lu Vali*A plecat plină de nervi și pe bună dreptate . Dar chiar daca Vali i-a facut asta tot il iubea il felul ei,desi nu recunostea nisi ptopriei persoane. Vali se ținea după ea și o apucă de închietura mainii și a întors-o cu fața la el.
Cristina:-Lasa-ma idiotule
Vali:-Nu .
Cristina se smulse din brațele lui. El era foarte surprins de puterea pe care o are ea fiind o fată care pare firavă. Alin nu știa de pariu de gandii Cristina. Și chiar așa era. Daca el ar fii știut nu s-ar fii ajuns până aici și o proteja pe Cristina să nu sufere.Ajunsă acasa Cristina s-a gandit cum a putut să de îndrăgostească de un baiat care vrea să-i facă rău. Ea era sigură că ceva e putred la mijloc pentru ca ea avea 14 ani iar el 18 și nu avea cum să o placã. Adică sunt mai multe fete la liceu mai frumoase ca ea .
Nici Vali nu a mai stat mult pe stradă și s-a dus acasa. Chiar daca era o diferență atât de mare întrevârstele lor el chiar o iubea.
Vali:-Îmi pare rãu că am facut-o să sufere. O iubesc și nu voi renunța la ea. Si daca e sa ma fac de cacat la toti ca alerg dupa ea , o să le spun că eu mă țin de pariu
Gandise Vali în timo ce intra pe ușã în casa.Cristina avea deja un plan de răzbunare. Se gandii sã se dea pe langa el ca sa o placa si cand ii e lumea mai dragă să se desparta de el. Iar cu Denis să fie si cu el dupa ce se desparte de Vali. Iar dupa cateva zile să o vadă ca se sărută cu Vali.
Planul ei nu se stie dacă v-a funcționa pentru că îl iubește pe Valo , dar ce nu știa ea e că este sentiment reciproc. Nu vroia sa-l raneasca. Cu toate astea razbunarea nu-i dă pace, e o fata fara sentimente camd vine vorba de o tradare.$sper să vă placă. Am început cap asta de mai multe ore deoare ce ..... Nush dece nu mergea sa postez.. Pup dulce
Needitat
CITEȘTI
Pariuri si razbunari
RomanceDoi baieti fac un pariu pe o fata ca o poate cucerii. Ciudat amandoi se indragostesc de ea. Fata afland de pariu vrea sa se razbune , doar ca..... Se indragosteste de unul dintre ei dar nu renunta la razbunare. Oare ce o sa faca ? Razbunarea tot ram...