Capitolul 4-Urasc magazinele

110 4 4
                                    

#Cristina#
Eram in lumea viselor cand imi suna ceasu de la telefon,  ma ridic din pat  mai ,mai sa cad ca proasta pe jos sa.l iai de pe birou ,pentru ca il lasasem la incarcat.
Eu:-Nu mi.am pus ceasu' sa sune.
Cred ca mama l.a pus
Nu ma mai bag inapoi sa ma cult mai bime ma duc sa fac ce fac eu de dimineata. Un duș logic.La cat de buimaca sunt m-am impiedicat cu dreptu in stangu' si am fost cazuta ca pleasca pe jos. Am stat acolo cateva minute pana m-am hotarat sa-mi iau perna din pat sa mi-o pun sub cap si ca adorm. Am adormit,avand un somn fara vise,iar peste o ora m-am trezit.

Camd mi-am deschis ochii,mi-am adus aminte ca aveam un dus de facut,asa ca ma ridic de pe jos si directia mea fiind baia.

In timp ce faceam dus statean sa ma gandes la lucrurile de pe strada.
Mie nu mi.a placut in viata mea de cineva. In primul rand mereu mi-a fost frica sa nu fiu ranita. In al doilea rand e o pierdere de timp eu nu cred in chestii de genu'.
Sunt o dusa cu capu' , raman la viata mea singura fara niciun prost pe langa mine ca.i mai bine. In plus daca stau bine sa ma gandesc, nu mi-ar stica putina distractie pe seama tipului. Poate o sa ma joc un pic cu el. Norocu' meu ca nu-l plac.


Ies din baie si ma duc sa.mi fac ceva de mancare. Vad ca nu nu.i nimeni acasa, viata libera, nu o sa stau acasa nici eu.

Dupa ce termin de mancat ma duc sa.mi iau niste bani sa.mi iau un suc sau ceva,doar sa plec de acasa.

Na duc la magazin plina de viata sa.mi iau niste dulciuri si un suc. Ma duc spre casa cand doua maini ma prind de talie si ma strang la pieptu lu..... Cacat Vali.
Eu:-Ce vrei disperatule?#Il intreb in timp ce ma zbateam ca o nebuna scapata dintr-un spital de psihopati ca sa-mi dea drumu'#
Vali:-Nimic , imi era dor de tine.# a sups cu o voce atat de draguta , pentru alte fete. Pentru mine e voce de scarba#
Eu:-Dor sa.ti fie de ma-ta#spun nervoasa. #
Vali:-Mai usor pisi #voce de pervers ... TIPIC VALI#
Eu:-Cum mi.ai spus idiotule?
Vali:-Pisi
Eu:-Pisi sa.i spui lu' ma-ta# ii spun in timp ce ma zbat sa.mi dea drumu,dar logic ca nu pot. Si mi-am adus aminte ca screlozatu' face box#
Vali:-Te.ai cam enervat.

Reusesc sa.mi dau drumu din stransoarea lui si nu stiu cum dracu' ajung cu fața la el. Ma ținea cu pieptu lipit de al lui mai aveam putin si-l sarutam. Revino pe picioarele tale nebuno.
Doamne are niste ochi superbi. Imi placea sincer sa stau la el in brate. Dar m-am gandit ca nu trebuie sa.mi placa de el niciodata. Reusesc sa-mi revin si ii dau o palma atat de tare incat a gemut. Dar macar mi-ai dat drumu'. Si am plecat dar tot l.am auzit ca strica la mine
Vali:- Cris
Eu:-LASA-MA OBSEDATULE.
Vali:- Bine. Dar nu uita ca ti.am zis ca tot o sa te musc de limba aia.
Eu:- Viseaza in continuare #am spus si ma uit in spate si vad ca se tine dupa mine#
Vali:- Daca ai curaj te astept mai devreme cu restu' de prieteni. Cam pe la 3.
Eu:- Pa. Si vin ca vreau nu ca-mi spui tu cretinule.
Vali:- Bine pisi. Pa
Eu:-Te urasc # spun in timp ce ma opresc din mers#
Vali:- Te iubesc

Doamne chiar sa fie asa. Mi-se inmuiau picioarele

Eu:-Ti.as da un pumn
Vali:- Eu un sarut #a spus in timp ce ma luat iar de talie cu o mana si cu cealalta de barbie si se pregatea sa-mi dea un sarut#
Se uita exact in ochii mei cand PLOȘC. Sunt ce.a mai tare. I-am dat un picior acolo unde nu rasare soarele,din pacate pentru el,din distractie pentru mine.
Eu:- Baiete cred ca tu nu ai inteles un lucru.
Vali:-Ba da am inteles. Incepe sa.ti placa de mine
Eu:-Daca imi placea te sarutan de mult pui #i.am spus pe un ton de pitipoanca# Si hai ca ma grabesc. Pa
Vali:-Te iubesc si o sa te astept la 3 .
Eu:-Sa o iubesti pe ma.ta handicapatule ce esti. Si cred ca m-am razgandit cu venitu' asta

Oooooo doamne e asa de dragut. Dar nu renunt la gandu' meu de a nu fi cu nimeni toata viata. E o iubire de vara o sa.mi treaca.
Si nu stiu daca o sa merg cu ceilalti azi, dar chiar daca o sa merg , o sa merg fiindca vreau eu sa ma intalnesc cu ceilati prieteni ca ca mi.a spus el.

Are niste ochii frumosi baiatu' n-am ce sa-i zic. Dar pacat de el ca eu ma indragostesc greu. As vrea sa-i simt buzele si sa.l strang in brate . Doar din distractie sa-mi bat un pic joc de el . Nu vreau sa ma mai gandesc asa ca ma uit sa vad cat e ceasu'. Poate pana la 3 ma mai culc si eu ca mi.e  somn. Nu am dormit prea bine pe jos ,mai era si tare , nu-i confortabil deloc sa stai pe jos.

Perfect era 12. Imi pun ceasu' sune la 14:30. Cand ajung acasa imi las niste pungi de la magazin pe masa uitandu-ma sa-mi iau cerialele so sa le fac cu lapte.
Atunci cand le-am gasit am facut ca un copil cand isi primeste suzeta. Bag bolul la microunde asteptand sa se incalzeasca cam in 2 minute.
Termin de mancat destule de repede si ma bag la somnu' meu fara vise.

*Daca va plcace astept si eu un like. Maine daca am timp i sa postez capitolul 5. Va pup si va iubesc.(Chiar daca nu va cunosc)😂😂❤
               NEEDITAT

Pariuri si razbunariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum