capitolul 2.

30 3 0
                                    

Dimineata, când m.am trezit , văzând printre pleoape, m.am uitat la telefon sa văd dacă am vreun mesaj. Nu, nu, aveam,nu mă căutase nimeni.
Am încercat de foarte multe ori sa îl sunt pe Brady  (băiatul din club) , dar nu mi.a răspuns el, mi.a răspuns o voce de femeie și mi.a spus ca Brady doarme , am crezut -o.
Am așteptat cu nerăbdare sa treacă ziua mai repede sa merg în club pentru a mă întâlnii cu Brady . La 22:15 a venit în fața casei mele o mașină neagra , cu geamuri fumurii ,și mi.a spus un domn sa mă urc în masina , m.am urcat și acolo era Brady cu un buchet de trandafiri imens. M.am emoționat și l.am sărutat pe loc fără sa mai spun nimic. În sfârșit am ajuns la local, în club , la o masa erau 4 bărbați, m.am așezat jos, Brady a scos din portofel niște bani , era o suma destul de mare.  În schimb unul dintre cei 4 bărbați i.a dat o punga .După câteva shut-uri,  am ieșit afară împreună cu Brady , eram puțin amețită, ne.am pus jos pe o bordura și el a scos din buzunar acea pungulita . L.am întrebat ce e și a spus ca e ceva care o sa îmi placa foarte mult după câteva încercări. A luat o piatra și a început sa zdrobească ce era în punga . După ce conținutul a devenit un praf , dintr.o bacnota a făcut un fel de pai prin care trăgea ce era în punga , mi.a dat și mie , iar eu l.am refuzat , a încercat de foarte multe ori sa mă convingă , dar pana la urma am tras și eu. După cinci minute ne.am dus la un hotel , ne.am cazat o noapte , și după a început o seara romantica pentru doi oameni drogați. M.am dus la baie mi.am luat cele mai provocatoare haine și am mers în dormitor. Acolo mă aștepta el, stătea întins pe pat . Am ciocnit un pahar de vin , iar după am luat.o razna. A fost o seara minunata , dar după doua luni de relație am aflat ca sunt însărcinată. Ne.am bucurat foarte mult ca vom fii părinți. Copilul creștea în pântecele mele , iar eu devenisem dependenta de droguri.Ma ingrijoram foarte mult , iar într.o zi a venit Brady la mine acasă cu un pistol , cu o punga de droguri și cu un inel. Pistolul era pentru moartea mea, punga de droguri era pentru moartea mea și a copilului , iar inelul pentru viața copilului, adică ne casatoream eram în continuare dependenți de droguri, iar copilul trăia , dar se năștea cu malformații grave. În acel moment nu știam ce sa fac cu viata mea , așa ca am ales pistolul și m.am împușcat în burta.  Și copilul și eu am murit . După 2 săptămâni de la moartea me a, părinții mei au venit în tara și au mers direct acasă   au strigat "Mady , Mady !" Dar nimeni nu a răspuns .
Mady murise!
COPII,ADOLESCENȚI ȘI ADULȚI, NU VA FACEȚI VIAȚA UN COȘMAR CU DEPENDENTA DE DROGURI, POATE FACE VICTIME ȘI PSIHIC ȘI FIZIC.

Sper ca v.a plăcut . Va pup și va iubesc!😘❤💋💓

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

~Doar o umbră ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum