Capitolul 1.

28 2 0
                                    

E seara și eu tot nu am liniște,părinții mei sunt plecați de 2 luni în Norvegia . Aaa , da , am uitat sa mă prezint,  mă numesc Mady Jonsonn ,am 17 ani,locuiesc de 6 ani împreună cu părinții mei în Los Angeles, America. Pana sa plece părinții mei în altă țara , totul era roz , era perfect , duce-am o viață minunată,  dar acum după ce au plecat ei,  nu mă mai descurc cu banii. Seară de seară merg în oraș cu prietenele mele , dar într-o seară obișnuită de vară , am mers într-un club. Acolo era o sumedenie de oameni , dar din toate chipurile , al lui mi-a sărit în ochi . M-am dus lângă el și m-am prefăcut că mă împiedic , iar el m-a prins imediat . Am mers la o masă și am început sa vorbim. După 2 ore în care parțial nn-am cunoscut , am plecat din club . Ne-am urcat în masina lui și am mers pe o străduță. El voia sa fim direct într-o relație fără sa ne cunoaștem în totalitate. Am stat 2 secunde pe gânduri și m-am hotărât sa îi răspund afirmativ , dar pentru asta i-am mai pus câteva întrebări.  Când am ajuns la ultima întrebare,mi-a spus ca are un singur viciu,  este dependent de droguri .
I-am spus asa:
Eu: Dacă vrei sa avem o relație , trebuie sa te lași de droguri.
El:Nu pot,esența drogurilor mi-a intrat în sânge!
Eu: Bine,atunci sa mă cauți când vei fii un om liber, nu prizonier al viciului!
Noaptea târziu ajung acasă , pe la 3. În casă era bbeznă mă așez în fotoliu,  îmi iau o cana cu lapte si încerc sa îmi așez gândurile.  Incercam sa nu mă mai gândesc la el , sa uit , dar nu puteam , oriunde mă gândeam , doar el îmi venea în minte. Mă hotărăsc sa îl sun.
Răspunde , si cu o voce răgușită dar sexy îmi spune:
El: Alo , da!
Eu:Hei , ce faci , m-am gândit mult la propunerea ta și m-am decis.
El:Spune, ce ai hotărât?
Eu: Pai știi... mi-a plăcut mult de tine la club și as vrea sa fim împreună chiar dacă ai un viciu.
El:Și dacă eu pentru a fii cu tine , vreau sa consumi droguri?
Eu:Nu , nu , tu nu înțelegi!
El: Vrei sau nu?
Eu: Da , pentru tine as face orice!
El:Ok, ne întâlnim diseară la 22:30 la club.
După ce am terminat de vorbit pe mine ma palise somnul. Mi-am întins fotoliul și am adormit.

~Doar o umbră ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum