1.2

117 13 7
                                    

Xx.Darkness.Xx: çok güzel gülüyorsun

Evet, tek çarem buydu bazen kendime acıyordum ama yapabileceğim birşey yoktu Fake hesap açıp Justin'e yazıyordum belki birgün beni fark eder umuduyla yazıyordum işte biliyordum beni fark etmeyecekti ama ufacık bir umut vardı içimde. "Tanrım, Selena yinemi? Eğer onun seni fark etmesini istiyorsan fake hesap açarak ona yazmak değilde yüz yüze konuşmalısın" dedi Melanie, beni anlamıyordu eğer onun karşısına çıkarsam herşey biterdi ondan hoşlandığımı öğrendiğinde beni ezerdi, Justin her zaman benim için bir melekti ama  hayallerimdeki gibi tepki vermezdi, biliyordum. Telefonuma gelen bildirim sesiyle kalbim yerinden çıkıcak gibi olmuştu

JustinBieber: biliyorum

Birkaç masa ilerimde oturan Justin'e çaktırmadan bakmaya çalıştım, Yine yanında Sofia,Hailey,Barbara ve diğerleri vardı, telefonla uğraşıyordu belkide ona yazmanın tam zamanıydı, kalbim yerinden çıkacak gibi hissederek mesajı Melanie'ye gösterdim mutlu ve şaşkın bir tepki verdi "Bak Selena sakın ondan hoşlandığını belli etme eğer edersen seni bulur, araştırır ve bulur o Justin Bieber seni bulması uzun sürmez sonra üzülen sen olursun" dedi haklıydı Justin'e lise 1'den beri platoniktim ona açılmak çok istedim ama terslerdi veya daha kötülerini yapardı her zaman içimde tuttum.

Xx.Darkness.Xx: neden böylesin Bieber?

Anında cevap gelmişti

JustinBieber: nasıl?

JustinBieber: Kusursuz mu?

JustinBieber: doğamda var güzelim

Bana güzelim demişti, Tanrım! Yüzümdeki saçma gülümseme Melanie'ninde dikkatini çekmiş olmalıki "sen neye gülüyorsun?" Diye sordu kafamı hiçbir şey anlamında salladığımda göz devirip telefonuyla ilgilenmeye devam etti

Xx.Darkness.Xx: hayır, bahsettiğim şey bu değildi

Xx.Darkness.Xx: Neden sana değer veren insanları fark etmiyorsun? Neden her zaman egoistsin ve neden her zaman seni seven bir kızı kırıyorsun?

JustinBieber: Doğru tahmin etmişim

JustinBieber: Sende bana platoniksin

JustinBieber: birgün içinde kaç kız bana beni sevdiğini söylüyor haberin var mı?

Xx.Darkness.Xx: Herkes seni sevdiğini söyleyebilir ama aşık olduğunu söylemez çünkü sevmek ve aşık olmak farklı şeylerdir Bieber

JustinBieber: bana kim olduğunu söyle ve karşılığında

JustinBieber: belki

JustinBieber: seni öperim?

Kelebekler midemde dans ediyorlarmış gibi hissediyordum her an kusabilirdim ona söylersem beni öpücekti, her gece bunun hayaliyle uyuyordum ve belkide söylersem gerçekleşicekti. Tam adımı yazıyordum ki Melanie telefonu elimden çekip "aklını mı kaçırdın sen?" Diye bağırmaya başladı "Sen koca bir aptalsın Sel, eğer söylersen gerçekten seni öpüceğini mi sanıyorsun? O Justin Bieber Selena artık o eski Drew değil uyuşturu,sigara,alkol ve esrar kullanan psikopat ve popüler biri sence ona adını söylersen nolur? Hayatın mahvolur ve senin üzülmene dayanamam" dedi Melanie gözlerim dolmuştu o haklıydı, o her zaman haklıydı Justin artık tanıdığımız Drew değildi o çok değişmişti onu değiştiren şey lise değildi yaşadığı şeylerdi sorunlu biriydi bunu herkes bilirdi ama liseye başladığı zaman ilk yıl sorunsuzdu ama 2.yıl herşey gittikçe kötüleşiyordu Sigara ve alkol kuşlanmaya başlamıştı her geçen yıl daha çok kötü alışkanlık edinip etrafa daha çok zarar veriyordu onu kurtarmak istedim o hiçlikten kurtarmak istedim ama herşey istediğim gibi gitmedi. Hiçbirşeyi umursamadan Melanie'ye sıkıca sarılıp göz yaşlarımı serbest bıraktım, Melanie soğuk biriydi beni çok severdi ama belli etmezdi arkadaştan çok beni koruyan bir abla gibiydi her zaman yanıma olmuştu. Melanie'den ayrıldığımda elleriyle yüzümü sarıp "kimse Gomez'i ağlatamaz, birgün oda bunu anlayacak sadece sabret Sel" dedi beni teselli edercesine, onaylarcasına kafamı salladım ve yüzümde buruk bir gülümseme vardı.

Gün boyunca Justin'i uzaktan izlemiştim, gözümde çok masumdu ama başkaları için tehlikeli biriydi biliyorum yaptığı birçok hata var ama onun hata yapmış olması kötü biri olduğu anlamına gelmiyordu herkes onu yargılıyordu baskı altındaydı, her geçen gün benim öldüğüm gibi ods ölüyordu ikimizde ölüme gittikçe yaklaşıyorduk belkide bir mucize bizi bir araya getirse birbirimizin hatalarını tamamlayıp hayata tutunabilirdik, birbirimizin yaşama sebebi olabilirdik.

Mükemmel yazar o kadar pro biriki yb yazıyor fşsçrşsşrşwlr neyse sizi seviyorum, vote verip yorum yapın LEN MQ fşwçldsçldsçldsçöd

Cologne //J.B\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin