1.3

86 15 2
                                    

Son olarak bileklerimdeki faça izlerini gizlemek için uzun kollu hırkamı giydikten sonra evden çıktım, iyi hissetmiyordum hava almaya ihtiyacım vardı, oksijeni sikeyim benim Justin'e ihtiyacım vardı o bana hayat veriyordu, insanlar bana acır gibi bakıyorlardı neden her zaman bu oluyordu? Benim acınacak bir tarafım yoktu belki vardı ama içimde saklıyordum hiçbir zaman dışarı vurmamıştım kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başlamıştım yürürken müzik dinlemek hoşuma gidiyordu, sahile ulaştığımda boş bir banka oturdum ve telefonumu açtım, birkaç saattir kapalıydı gelen mesajları görmek istemiyordum özelliklede arkadaşlarımın attığı mesajları, onlara mutlu rolu yapıp gülen yüz emojileri atmaktan sıkılmıştım, gelen bildirime bakıyordum ve birşey dikkatimi çekmişti, Justin bana mesaj atmıştı hemen bildirimin üstüne tıklayıp okumaya başladım, Justin bana her mesaj attığında midemde kelebekler dans ediyordu.

JustinBieber: Bana kim olduğunu darkness

JustinBieber: bizim okuldansın değil mi?

JustinBieber: cevap ver

JustinBieber: ya sen söylersin yada ben bulurum

JustinBieber: iyi düşün

JustinBieber: eğer ben bulursam herşeyini bulurum küçük anonim bunu asla unutma

Boku yemiştim, korktuğum şey olmuştu Justin beni öğrenmek istiyordu ama eğer söylersem kötü şeyler olurdu eğer söylemezsem ve o bulursa daha kötü şeyler olurdu, mesajlarına cevap yazmadım ve Melanie'yi aradım, bana çok kızıcaktı ama tek fikir alabileceğim kişi oydu.

Melanie aranıyor...

Melanie: ne sikim yapıyorsun Sel? Kaç saattir telefonun kapalı ve mesajlarıma bile bakmıyorsun ne halt karıştırdığını derhal söyle

Ben: Melanie üzgünüm, biraz olsada iyi hissetmek istedim ve telefonumu kapattım

Melanie: tamam sorun değil, aslında sorun! Bir daha telefonunu kapatma! Duydun mu beni?

Ben: evet ama bundan daha önemli şeyler var Mel, buraya gelebilme şansın var mı?

Melanie: yine ne oldu? Sel eğer ciddi birşey değilse beynini uçururum ama eğer ciddi birşeyse ve yine aptallık yaptıysan o zaman kafanı uçururum

Güldüm

Ben: ikisi arasında fark yok

Melanie: seni kaz kafalı eğer beynini uçurursam düşünemezsin ve aptalın teki olursun hala öylesin ama konumuz bu değil ve eğer kafanı uçurursam ölürsün

Dediği şeye daha çok güldüm

Ben: konum atıyorum mel, seni bekleyeceğim geç kalma

Melanie: tamam

Telefonu benden önce kapatmıştı, Melanie'ye bunu hemen söylersem beni gebertirdi onu alıştırmam lazımdı.

...
"Başka ne istersin güzel arkadaşım" dedim Melanie'ye, geldiğinden beri ona yaranmaya çalışıyordum ve bu yediği 3. Waffle olmuştu "milkshake fena olmazdı" dedi 32 diş sırıtarak, nutella dişlerine bulaştığı için komik gözüküyordu kendimi tutamadım ve güldüm gülmeme sinirlenmişti "neye gülüyorsun kaz kafalı" dedi sinirli bir şekilde "hiç" dedim ve biraz daha güldüm şuanda iyice gülmeliydim çünkü birazdan Melanie'ye herşeyi anlattığımda beni geberticekti.

"Sana birşey anlatmam lazım" dedim "dinliyorum" dedi waffle'ına odaklanırken "ama kızma" dedim "tamam" dedi şuanda uysal olma nedeni kesinlikle birşeyler yediği içindi yoksa kızma dediğimde birşeyler olduğunu anlar ve ağzına ne geliyorsa söylerdi, milkshake'ini içmeye başlamıştı "Justin adımı sordu sonra eğer söylemezsem kendisinin bulucağını ve herşeyin daha kötü olucağını söyledi sence ne yapmalıyım?" Dedim ve Melanie'nin ağzındaki milkshake'i bana püskürtmesi bir oldu ardından öksürdü ve "ne dedin sen?" Dedi zorla, "üzgünüm Mel, ama gerçekten ona yazmadım kendisi yazdı okutabilirim" dedim bana çok kızıcaktı "Sel sen ne tür aptalsın? O çocuğu engellemen gerekiyordu gerizekalı sana en başında demiştim ona mesaj atmayı bırak diye ama beni dinlemedin ve şimdi Justin ona mesaj atan kızın sen olduğunu öğrenip sana lise kabusu yaşatıcak ve o sana bunları yaparken benim elimden birşey gelmeyecek Sel! Şuanda kendi mezarını kazıyorsun ve benden tavsiye bekliyorsun ben yerinde olsaydım telefonumu kırardım ve asla okula gitmezdim o çok tehlikeli biri Selena sevgilisini öldüren bir çocuktan ne bekliyorsun? Seni sevmesini mi?" Dedi son söylediği şey kalbimi çok kırmıştı yaptığı bir hataydı ve geçmişte kalmıştı ayrıca ben bilinçli yaptığını sanmıyordum bir açıklaması olmalıydı, Melanie sakinleşmeye çalışıyordu "bak ona yazma sakın bunu yapma birkaç gün bekle eğer bulamazsa sorun yoktur ama eğer bulursa o zaman düşünüceğiz" dedi beni rahatlatmaya çalışarak.
.............................
Saat Gece 03:34'dü ve telefonuma gelen bildirim sesiyle uyandım, bildirime tıkladığımda hayatımın o anda bittiğini anladım

Justin Bieber: buldum seni darkness

JustinBieber: yada Selena Marie Gomez mi demeliyim?

JustinBieber: hani şu alt sınıflardaki

JustinBieber: 11.sınıftaki, esmer, Beyonce hayranı, bana aşık, eskiden arkadaşım olan Teksas güzeli Selena Marie Gomez

JustinBieber: yarın okulda görüşmek üzere Marie, Demek Darkness ha? hayatın şimdi karardı Gomez.
..................
Selena sıçtı zaaa feçşdçsldşs

Cologne //J.B\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin