Bölüm 2 / Küçük Kız

45 5 2
                                    

Sabahın 6'sında kalkıp Savaş beyin kahvaltısını hazırlamaya başlamıştım.  Elif sadece  günlük temizlik için geliyormuş ve şuan bu büyük evde sadece ikimiz vardık.  Elime verilen listeye uyarak sağlıklı bir kahvaltı hazırlamıştım patronuma.
Kahvaltıyı mutfak tezgahının üzerine bırakıp odama çıktım.
Saat 6:45 gibi geri döndüğümde kahvaltıya dokunulmamış olduğunu gördüm.  Yoksa onu benim mi uyandırmam gerekiyordu?
Koşarak odasına çıktım ve kapıyı çaldım.  Ses gelmeyince yavaşça kapıyı açıp başımı içeriye uzattım.  Uyuyordu.  Şeytan diyor dök başından aşağı soğuk suyu uyansın ama daha işin en başındayken işimden olmak istemem.
" Savaş bey " diye seslendim.  Ses vermedi,  biraz yaklaşıp seslenmeye devam edecektim ama bir anda gözlerini açtı,  çığlığıma engel olamadım,  ayağa fırladı.
" Ne  işin var burada " dedi. 
Uyurken tişört giymez miydi bu adam?  Gözlerim karın kaslarına daldı,  kısa bir süreliğine vücudundaki büyük kesikler ürpermeme sebep oldu.
" B-ben  uyandırmak ist-emiştim " dedim kekeliyrek.
Vücuna baktı sonra bana.
" Lanet olsun, Eda çık dışarı " diye gürledi.
Ürpermiştim koşarak dışarıya çıkıp kapıyı kapattım. İçeride bir kaç şeyin kırılma sesini duydum.
O yaraları ya da kesikleri her neyse başka birinde görsem çok üzülürdüm. Ama Savaş Karasoy beni pek ilgilendirmiyordu. Onlar benim her şeyimi elimden almıştı, belki onun suçu yoktu ama babası Kemal Karasoy'dan ancak böyle intikamımı alabilirdim.
Küçük bir çocuğun anne babasının ölümüne şahit olmasını sağlamışlardı.  Söyledikleri sözleri hiç bir zaman unutmamıştım.
" Bak küçük kız,  bu anları beynine kazı.  Ailen ölüme mahkumlar çünkü bizim işimize burunlarını soktular.  Asla ama asla bir Karasoy'a bulaşma küçük kız yoksa canı yanan sen olursun "
Karasoy'ların her şeyimi elimden almışlardı.  Şimdi sıra onlara gelmişti.  Zaman acımı unutmama değil onlardan daha fazla nefret etmeme sebep olmuştu.
" Küçük bir Kız olarak kalmış olmamı dileyeceksin Kemal Karasoy "
*
Uzunca bir aradan sonra ilk bölüm.  Umarım beğenirsiniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Bu hikayeyi arkadaşımla beraber yazıyoruz her bölümü kimin yazdığını belirteceğiz. Kişisel profililerimiz tanıtım kısımlarında var.  Teşekkürlerrr.

Bölüm yazarı: ezgiates_

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İntikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin