Asa incepe totul,stai putin nici macar nu m-am prezentat, sunt Maya Styles, sora a asa zisului, Harry Styles...Am 16 ani, locuiesc cu mama si cu Harry, mai bine spus locuiam (cu Harry), dupa ce faima ii s-a urcat la cap sa mutat singur intr-un apartament pe care mama ii la cumparat cand a implinit 18 ani...Acum 2 ani pot sa spun ca eram ''cei mai buni prieteni'' , dar dupa participarea sa la X Factor, s-a schimbat complet. Dar sa va mai spun cateceva despre mine, nu sunt genul ala de persoana siropoasa, eu sunt eu, sunt o persoana caruia ii place sa faca farse oamneilor , mai ales lui Harry si trupei lui, tatal meu a murit cand eu aveam 2 ani si Harry 4 , deci nu imi aduc aminte de el, vara aceasta merg in turneu mondial cu iubitul meu frate. Deci sa continui...
-Harry! unde naiba mi-ai pus valiza din nou...se aude vocea mea ecou in casa
-Acolo unde ti-ai last-o, eu de unde sa stiu!? striga Harry nervos, ajungand in pragul usii mele
-Holly crap, ce ii cu galagia asta? spuse Niall urcand sus la mine in camera, cu chipsurile in mana
-Niall, iar mananci? spun eu amuzata
-Trebuie sa mananc ca sa am energie...dar tu de ce nu esti gata cu valiza, in 2 ore avem avion... spuse mancand un pumn de cipsuri
-Pentru ca ''dragul meu de frate, ce e perfect in toate''...[spun eu fredonand] mi-a ascuns valiza din nou...
-Femeie tu esti nebuna, nu ti-am umblat cu valiza ta! spuse Harry pe un ton Nervos-Amuzat
Cand dintr-o data apare Zayn, Louis si Liam cu valiza mea in mana... cred ca trebuie sa ii cer niste scuze lui Harry, dar nu o so o fac.
-Vezi Femeie , eu nu am ce face cu valiza ta roza :)) spune Harry razand cu gura pana la urechi
-Zayn, Louis ce ati facut cu valiza mea ? spun eu dupioasa
-De ce numai pe noi ne invnovatesti mereu? spune Zayn cu Louis in acelsi timp, razand si ei cu gura pana la urechi
-Pentru ca Liam, e...Liam :)) spun eu razand. Totusi ce ati facut cu ea?
- Paiii.... Nu conteaza. spune Louis serios
-In fine...
Ma imbrac lejera, cu o pereche de jensi negri, o bluza cu gluga roz, conversele roze si parul prins intr-un coc lejer.
Dupa 1 ora
Am mers impreuna cu baietii la aeroport unde am astepta vreo 30 de minute avionul catre New York. Dupa ce am intrat in avion m-am asezat langa Zayn, regele narcismului care sa uita in oglinda de zori. Harry si Louis stateau in spatele meu, danad cu picioarele in scaunul meu. Niall si Liam erau langa noi, doar ca pe celalalt rand. Niall manca de zori alune, nu pot sa il critic pentru ca si eu am inceput sa mananc cum am intrat in avion. Dupa 1 ora de zbor m-a luat somnu...Dar cum sa dorm cu 5 bezmetici in jurul meu. Niall arunca cu alune in mine, Harry si Louis ca de obicei ma sacaie, Liam asculta muzica si fredoneaza intre timp, dar cum sa uit de Zayn care sta cu capul pe umarul meu incercand sa adoarma. Dupa ceva timp am reusit sa adorm, dar doar pentru 4 ore,din cele 6 ore de zbor, pentru ca spre sfarsit, toti s-au trezit si cum sa o lasa si pe Maya sa doarma. Capitanul anunta ca mai avem o ora pentru ca e vreme rea si avion intarzie, trebuie sa ne punem centurile.
Dupa ~ 6 ore de zbor
-Insfarsit , nu pot sa cred ca am ajuns. Spun eu entuziastmata.
- Hei, Maya , Prindee!! Si arunca in mine cu o geanta, care ma nimereste fix in frunte si pic pe jos dand cu capul de podeau din aeroport.
-OMG, Maya esti bine. Vine Niall alergand. Imi pune mana sub cap si vede ca mana ii este plina de sange.Cred ca ti-ai spart capul!
-Maya! striga Liam, Zayn si Louis.
-Harry ce ai facut? intraba Niall impreuna cu baietii.
Atunci Harry a alergat langa mine, incercand sa sune dupa salvare. Dar...
Va urma...
Heii :* scuze ca nu am scris mai mult, dar e primul capitol, si vreau sa vad daca o sa o citeasca cineva.
XoXo :*