''Atunci Harry a alergat langă mine, incercand să sune dupa salvare. Dar...''
...Dar Harry cum e puțin dus cu căpușorul lui, și-a scapat telefonul pe podeaua însangerată de langă mine, spărgandu-se in mii și mii de bucățele. Unul dintre baieți ma luat in brate șii...
-Ce s-a intamplat? Intreb eu, punandu-mi mana la cap, si am observat că am un bandaj.
-Pai Harry te-a lovit cu geanta in frunte, ai picat și ți-ai spart capul și acum ești intr-un salon la spital. Spune Niall care stătea langa patul meu.
-Știu asta, dar cine ma adus aici? intreb nedumerită
-Zayn. și chicotește.
-Ce ți se pare amuzant? ma uit cu o privire ucigatoare.
-Pai...și incepe să rada cu gura pana la urechi. In timp ce te purta in brate pană la primul taxi, pentru ca telefon să sunăm o salvare nu am avut, i-ai făcut tricoul lui preferat cu sange. După care Zayn, se uita la tine și spunea intr-una '' dece m-am ales tocmai eu să te port in brațee ?!?''
-Ohooo sa vezi ce ii fac oglindatului ăla. Incep sa rad impreuna cu Niall, cand deodata intra asistenta și ii spune ceva lui Niall ce nu am putut sa aud.Dupa ce a ieșit asistenta, Niall s-a pus langă mine serios si a inceput să spună că....
-Maya, o să fie nevoie să.. Nici nu a terminat propoziția ca eu și sar cu gura.
-Niall, unde sunt ceilalți bezmetici?
-Pe undeva pe aici incercand sa il caute pe Harry care a plans cand a văzut ce ți-a facut.
-Harry, a plans...pentru mine?!! Uauu asta nu vezi in fiecare zi, se pare că are și el sentimente.
-Revenind, Maya o să fie nevoie săă...Continui turneul mondial alături de noi!! Spune Niall sărind in sus de fericire. După care l-am urmat și eu.
-Dar stai, cat timp am stat aici? intreb din nou nedumeită
-O zi. spune Niall calm
-O zii? Serioss? Si concertul vostru?
-Păi l-am anulat. O să aibă loc maine seară.Nu puteam să te lăsăm singură aici. Și intră ceilalți pe ușă si sar la ei in brațe, chiar cred ca i-am lăsat fara aer.
-Ooo ce drăguți sunteții. Si i-am luat pe fiecare in parte la o sesiune de imbrățiășări.
Mai tarziu...
-Niall, Louis, Zayn....Careva? -strig deja de 5 minute intr-una si nu imi răspunde nimeni.Unde sunteți mă, acuma vă găsiți și voi să plecați? Cand deodată....
Va urma.. Știu ca e cam mult dialogul, si e cam scurt capitolul, dar sper sa vă placă.
O sa pun următoarea parte Marți, adică maine. Va iubesccc, cu tot că sunteți puțini, dar fara voi nu reușesc. Lăsați-mi in commentarii cam ce credeti ca se va intampla.
XoXo :*