Buna, noi suntem cele mai bune prietene: Jessica, Hay Lin si Michaila . Ne-am cunoscut la varsta de 9 ani in clasa a3-a. Cu timpul am devenit cele mai bune prietene. Acum invatam la acelasi liceu in aceeasi clasa. Noi avem aproape aceleasi gusturi: haine,baieti,petreceri, fete insuportabile.
Ne place sa cantam si sa compunem cantece. Traim in orasul New York si invatam la liceul Sheffield . Desii avem multi prieteni, printre ei sunt si rivalii nostri. Sa inepem cu colegii de clasa:
- Collin: este un grasan cu glume seci ,enervant care da mita profesorilor .
- Max: clovnul clasei . Dezinteresat de scoala, dar intotdeuna are glumele cele mai bune.
-Rabbit: fara descriere, este un baiat bogat si plictisitor
-Lidia: este o fata timida si ne interesata sa-si faca noi prieteni .
-Cornelia: o fata mataita, dar totusi invata bine.
-Harper: are un mers ciudat! saraca nici nu stie sa se dea cu rimel.
-Uddy: un tip de treaba dar nu prea obtine ceea ce isi doreste.
- Helen: din punctul nostru de vedre e ''ok'' .
-Teresa: tot timpul bagacioasa .
-Margaret: are gusturi proaste la baieti.
-Will: doar un cuvant paracioasa.
-Katy: stie sa-si pastreze calmul .
-Bailly: fata draguta si de treaba.
-Irma: prea agitata.
-Corny: pitipoanca clasei.
-Tarra: vrea mereu sa iasa in evidenta.
-Molly: ii trebuie un logoped.
-Sasha: mm.... simpatica.
- Matt: se da mare si tare
- Martin: de treaba dar si enervant.
- Janne: tocilara (nu in sens rau)
- Nina: cea mai de treaba fata din clasa.
-Duck: pe el scrie MATE .
-Tomy: prea politician.
-Teda: vrea sa para smechera dar nu ii iese DELOC .
-Hader: se inroseste repede.
-Natty: innebunita dupa baieti.
-Zura: zuza clasei.
Buni , ciudati, nebuni, draguti, asta este clasa noastra. O clasa unde nu te poti plictisi. In ore e super cu ei, vorbesti, asculti muzica, dansezi etc.. . O sa mai revenim la colegi dar acum trebuie sa va prezentam liceul si adolescentii din el.
Liceul: super decorat , mare si plin de adolescenti. Noi ne petrecem timpul pauzei pe hol. Cunoastem fete si tipi noi, vorbim , comentam comportamentul unora. E super sa inveti la liceul Sheffield. Acum vrem sa va prezentam si fetele cu care stam de obicei pe hol:
-Anne: cateodata enervanta si se da mare.
-Jade: ciudata, draguta.. se imbraca oribil.
Gata cu descrierea! sa trecem la fapte:
Hay Lin a aflat de la Perry ca Maison nu o place. Asta este o veste SOCANTA! ( Perry un bagacios innebunit dupa Hay Lin, Maison un super tip din liceu, placut de Hay Lin)
Jessica: -fata, fata , vorbeste-i !
Hay Lin: - nu vreau sa par o bagacioasa. Cine stie poate chiar este adevarat ce mi-a spus Perry.
Michaila: - fetelor, nu va mai ciondaniti atat. Jessica are dreptate , de ce sa il credem pe Perry?! doar stim ca ar face orice pentru a cucerio pe Hay Lin.
Michaila, Jessica: - pauza viitoare vorbesti cu el!
Dupa o ora plictisitoare de civica, Hay Lin se du-se sa vorbeasca cu Maison, dar acesta deja era la fotbal cu baietii .
Dupa terminarea cursurilor , indreptandu-ne spre statie, ne-am intalnit cu o buna prietena si in acelasi timp o fata foarte populara din liceul alaturat, numita Leila ( o fata blonda foarte draguta).
Dupa ce am fost vazute cu ea, toti din liceu au inceput sa ne ofere mai multa atentie si sa ne salute ori de cate ori ne vad. Aceasta chestie a fost ca un punct in forta pentru ca am devenit mult mai populare. Stim ca a fost o mica discriminare, dar daca asta s-a intamplat nu avem de ce spune nu.
Nu suntem cele mai impopotionate fete sau cele mai macheate , noi suntem normale si asa ne-am castigat popularitatea.
Sunt multe fete invidioase in liceu . Unele sunt chiar niste spioni care noteaza si comenteaza orice greseala. ( daca ne-am impiedicat)
'' A facut-o intetionat pentru a atrage atentia asupra ei!''
Despre haine: '' Ea are hainele alea de la parintii ei care ii cumpara tot ce vrea. Uneori sunt prea tipatoare , transparente''
Oricum sunt barfe ne adevarate. Nu suntem niste bogatane, pitipoance in cautare de relatii false. Suntem niste fete cu capul pe umeri, cu simtul umorului si stim oricand sa asortam hainele intre ele pentru a avea un look cat mai ok.
SFARSITUL CAPITOLULUI 1. Asteptam parerile voastre :D ( to be continued)
CITEȘTI
Three Teenagers ( One Direction )
FanfictionHei,in aceasta poveste este vorba de 3 adolescente normale. Viata lor se schimba atunci cand participa la un concurs. Oare isi vor indeplini visul? Se vor intalni vreoadata cu One Direction? Aflati totul in Three Teenargers ! <3