Intoarcerea in New York

71 1 3
                                    

Dupa cateva saptamani,ne-am gandit sa plecam inapoi in New York. Foarte triste,le-am multumit baietilor pentru cate au facut pentru noi si lundu-ne ramas bun am pornit spre casa.

Prietenii s-au bucurat vazandu-ne din nou printre ei. Unii erau gelosi pe faima noastra,iar altii isi doreau sa ne cunoasca mai bine.

La scoala scoala profesorii se comportau altfel,dar,doar pentru ca vroiau autografe pentru copii lor.

Venirea weekendu-lui ne-a bucurat,fusese o saptamana grea de scoala.

Am iesit cu fetele ( Kim si Misha) afara, dar totul era foarte plictisitor.

Jessica:- Mi-e dor de One Direction! 

-Si mie. Saptamana trecuta pe vremea asta eram cu ei la concert. ( raspunde ingandurata Michaila)

- Off! ( ofta Misha)

Stand in parc,ii vedem pe baieti ( Zayn,Louis,Niall,Liam si Harry) venind spre noi. Tipand,ne-am indreptat spre ei.

-SURPRIZAA!! ( striga Zayn) 

-Wow,nici nu-mi vine sa cred!! ( exclama Hay Lin) 

-Ne-ati facut ziua mult mai buna! ( spune Kim)

Louis: Ne-am gandit ca daca voi ati venit la noi,sa venim si noi la voi,desigur,daca ne primiti. (zambi satenul) 

Misha: Normal ca va primim!

-La noi poate veni Zayn si Louis! ( spune Hay Lin) 

Jessica: La mine vine Niall.

-La mine....oh,nu ma lasa parintii. ( spune trista Kim)

Misha: Nici pe mine....

-Ok,atunci eu si Niall mergem la Jessica iar Zayn,Louis si Liam merg la Michaila si Hay Lin. ( hotaraste Harry) . Si, ce mai stam? BATAIE CU APAA!!! ( striga cretul)

Era o adevarata distractie!

( dupa 2 ore)

O data cu venirea serii,fiecare ne indreptam fiecare spre casele noastre.

( in casa lui Michaila si Hay Lin ) 

-Ce casa frumoasa aveti! ( spune Zayn, uitatandu-se prin jur) 

-Multumim! ( raspund cele 2 fete in cor)

-Hei,mie imi este foame,voua nu? ( intreaba Louis zambind)

-Ooo,ba da! ( raspund ceilalti)

Michaila: Bun,haide-ti in bucatarie. Tocmai astazi am fost la cumparaturi)

-Super! ( exclama Liam)

Dupa ce au mancat toti,Zayn isi face curaj si intreaba:

-Unde sunt parintii vostri? Presupun ca aveti,nu? 

-Desigur ca avem! ( raspunde Hay Lin razand). 

-Sunt plecati mai mereu din cauza serviciului.( continua Michaila)

-Si va lasa singure intr-o casa asa mare? ( intreaba curios Liam)

-Mmm,da. Le chemam pe fete cand ne simtitm singure. ( raspunde Michaila)

( in casa Jessicai )

Niall: Oh, sunt atat de obosit! ( spune el si imediat se aseza pe canapeaua moale din living )

-Da, si eu dar mai intai sa mancam ceva. ( raspunde Harry lasand bagajele jos ) 

- Ăăă,o problema. Trebuie sa gatim ceva. ( spune Jessica)

Harry: Stiu eu sa gatesc.

-Perfect! ( se bucura Jessica)

In ambele case totul mergea ca pe roate: se distrau,mancau,faceau poze,era MINUNAT!

                                          SFARSITUL CAPITOLULUI  5 

Three Teenagers ( One Direction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum