Cand am ajuns in Anglia primul lucru pe care am vrut sa il facem a fost: CUMPARATURI.
Am plecat spre magazine pentru a ne cumpara haine noi.Ne-am plimbat, am mancat si am facut mii de poze.
Eram in fata unui magazin si am vazut niste manechine care semanau cu cei din One Direction.Ne-am apropiat vrand sa facem poze, in acel moment toti ne-au imbratisat.Ne0au facut o surpriza nemaipomenita! Pline de bucurie ne-am urcat in masina , indreptandu-ne spre studio.
- Bine ati venit, fetelor! ( spuse Louis).
- Suntem foarte fericite ca suntem aici, fata in fata cu voi! ( exclama Kim)
- Si noi suntem fericiti ca ati venit ! ( spuse Zayn).
- V-ati gandit la un nume pentru trupa? ( intreaba Harry)
- Mmm....Skyrush. ( raspunse Misha)
- E super numele vostru! ( spuse Liam plin de bucurie)
- Multumim! ( zambise Jessica)
- A fost ideea lui Kim. ( spuse Michaila)
- Da, si ea este cea care compune cantecele, iar noi o ajutam, eventual gasim melodii.( afirma Hay Lin)
- Noi am vrea sa facem un cantec impreuna, ce spuneti? ( intrebase Zayn)
- NORMAL! (spuse fetele bucuroase)
- Perfect, sa trecem la treaba! ( spuse Louis)
Ajungand la studio, baietii ne-au prezentat camera unde vom inregistra.
- Aici veti inregistra. Va lasam cateva minute sa va acomodati.(zise Niall)
- Nu imi vine sa cred ca suntem aici!( exclama Michaila)
- Nici mie! eram niste persoane normale, iar intr-o secunda am devenit niste staruri.(spuse Hay Lin)
- Mie chiar nu imi vine sa cred! ( spuse Misha cu o privire ganditoare)
- Uitati, orasul, magazinele, oamenii, cladirile.....viata noastra de abia acum incepe ( spuse Jessica fericita)
- Hadeti, fetelor, avem multa treaba. Nu mai mie imi este foame? ( intreaba Kim)
- Nuu! ( raspunse celelalte)
- Pai....si atunci de ce stam?! Hai sa comandam ceva. Fetele luara telefonul si comanda-se.
Dupa ce s-au saturat, trecu-se la treaba.Munceau din greu.
Dupa doua zile de pregatire, au scos noua lor melodie.Acea melodie era pe toate posturile de radio."Together forever'' chiar era un hit! Am devenit niste staruri internationale mai repede decat de inchipuiam noi.Era minunat!
SFARSITUL CAPITOLULUI 4.
CITEȘTI
Three Teenagers ( One Direction )
FanfictionHei,in aceasta poveste este vorba de 3 adolescente normale. Viata lor se schimba atunci cand participa la un concurs. Oare isi vor indeplini visul? Se vor intalni vreoadata cu One Direction? Aflati totul in Three Teenargers ! <3