" Uneori persoanele dragi se îndepărtează.Se îndepărteaza exact când ai mai mare nevoie de ele.Nu suport lucrul asta.Nu suport laşitatea.Fug de rău dar fără să îşi dea seama răul i-a ajuns demult timp.
Mulţi s-au îndepărtat de mine .. dar tu , tu nu. Oricât de greu a fost , ai rămas.Ai rămas pentru ca mă cunoaşti atât de bine încât ştii că daca te îndepărteazi nu o să rezist .. nu o să rezist de dorul tău.Dor care îmi macină stomacul plin cu fluturi după primul pas pâşit spre ieşire, după primul colţ care îţi spintecă umbra , după primul minut în care nu te mai văd strălucind in ochi mei. E interesant pentru mine că nu pot de prea multe ori să îţi arăt ce simt dar aş vrea să am talent la pictură. Să-mi pictezi sentimentele pentru ca tu să le înţelegi mai uşor. Aş vrea să-mi pictez sufletul în albastru. Albastru înseamnă cerul ascund după nori.Albastru înseamna că ma ţii de mână şi nu îmi mai dai drumul.Albastru înseamnă că îmi zâmbeşti cum numai tu ştii să o faci.Albastru înseamnă că vreau să mă ţii în braţe.. să fim pentru totdeauna picătura aceea naiva de iubire.Niciodată o dragoste nu este mai frumoasă decât atunci când vine dintr-o inimă care înțelege. Tu , dragoste, înţelegi.Înţelegi tot. De cele mai multe ori nici eu nu înţeleg dar ştiu că eşti tu.Cu toate aceaste mi-am făcut curaj.Sau poate nu.Nici eu nu ştiu daca iţi voi trimtie această mica scrisoare cu cuvinte rase de pe mintea mea.te iubesc!"
Meditând am luat scrisoara "lui' si am deschis sertarul.Era un teanc .. un teanc de scrisori , scrisori pentru "el".L-am cunoscut de foarte mult timp.De când l-am cunoscut am început sa scriu .. sa scriu despre el in cea mai mare măsură.Ador. Ador să îmi pierd timpul liber scriind despre el.
Pun scrisoarea cu grija. Mă apropi de oglinda. Vreau să-mi şterg fardul.
-Saaaaaaam! E gata cina. se auzi o voce a unei doamne in jur de 50-53 de ani.
-Vin acum ,mama!