2.

42 2 0
                                    

   Cina a fost una reuşită. Ca de fiecare dată am împărtăşit cu mama bucuriile zilei care aproape se sfârşise.Mama ştie să facă cinele foarte reuşite datorită mâncărurilor ei delicioase şi amintirilor ei de când era  adolescentă.Pot spune  ca mama e cea mai bună prietenă a mea. În 17 ani  a fost alături de mine. În cea mai mare măsură ii povesteam despre el. El i-a ajuns la inimă doar din poveştiile mele. Tot timpul îmi spunea că povestea mea şi a lui seamană cu a ei şi al tatălui meu,dar spera să nu se termine la fel ca a lor. Tatăl meu .. un subiect atât de greu de abordat. Pentru mine a rămas doar un cuvânt care îi găsesc sensul doar în dictionar.E ciudat să vorbesc despre asta .. chiar foarte ciudat. Mi-ar fi plăcut să fie primul bărbat pe care o să-l iubesc pentru totdeauna. Mi-aş fi dorit să fie eroul meu.Mi-aş fi dorit sa face lucruri ·tată-fiică· exact ca o familie normală. Am mai spus.. nu suport laşitatea. Deci probabil dacă ar fii să-l cunosc acum .. sau mai târziu nu cred că ar merita nici salutul meu. A plecat . A plecat atunci când mama avea ce-a mai mare nevoie de el. Cu câteva 2 luni înainte să vin eu pe lume. Totul era perfect până atunci . Se cunoscuse la începutul liceului. A fost prima si ultima  dragoste a mamei mele,pana in momentul de fata. După cum relata ea "Era o zi frumoasă de iarnă. Prima ninsoare. Nu il observasem până atunci. Când am ieşit afară îl văzusem. Avem o pereche de pantaloni albaştri şi o bluză albă. Era blond. De la distanţă nu ii observasem foarte bine trăsăturile dar ştiam ca are ceva al lui care mie îmi plăcea.Cu paşi mici dar şi timizi mă apropriam de el. Cu cât eram mai aproape de el parcă genunchi mi se topise. Am trecut pe lângă el şi atunci ii observasem ochii . Ochii lui albaştri. Erau la fel de frumoşi ca zăpada.A fost cea mai ciudată şi neînţeleasa zi pentru mine. Credeam că sunt nebună. Orice vedeam gândul îmi zburase doar la el.Atunci m-am îndrăgostit pentru prima dată.Eram tristă. Ieşeam afară dar nu il mai văzusem o săptămână, o teamă îmi copleşi sufletul. Mă îndreptam spre casă. Cineva s-a izbit de mine si m-a aruncat in zăpadă. Furia a izbucnit în mine . Am început să injur. Când m-am ridicat văzusem doar acei ochii albaştri si un trandafir roşu îndreptat înspre mine..atunci ştiam că va fi al meu".Doar atât mi-a povestit in cei 17 ani.     Îi trimisem mesaj la el.Nu mi-a răspuns ,eram îngrijorată. Îl sunasem dar nu răspunse.M-am aşezat în pat şi aşteptam un semn de la el. Adormisem. Era ora 2:30. Mă trezisem speriată. Eram confuză . Nu ştiam ce se întâmplă. Auzeam pietre izbinduse de fereastra camerei mele. Deschisem fereastra. Era el .  Inima îmi sărea din piept când îl văzusem. Cu grijă se urcase pe perete până la fereastra mea iar apoi printr-un salt ajunse la mine in cameră. Îi sărisem in braţe. Mai ştiţi când v-am spus ca mama e cea mai bună prietenă a mea ? Ei bine am minţit puţin. Ea niciodată nu a ştiut ca el vine la mine. Noaptea..

-Unde ai fost ? Ce s-a intamplat ? De ce nu mi-ai raspuns la mesaj? Eram ingrijorata. spusesem eu cu o teama in ochi si o bucurie in suflet.

-Heey , iubito, calmeaza-te! Nu am patit nimic! imi soptea lundu-mi fata cu mainile lui reci si privindu-ma fix in ochii.

-Dar eram speriata , sa nu mai faci asta , niciodata! ii reprosam dandu-i un pumn in mana, in gluma.

-De astea faci ? Era foarte serios. Nu schitase niciun zambet. Ma speriasem. Ma uitam la el nelamurita.In momentul urmator ma ridicase in bratele lui si imi puse corpul pe noptiera de langa dulapul cu haine. Cartile cazusera jos. Buzele noastre se impletise. Emotia se imbina cu placerea si dansau impreuna un vals vienez.

-Mi-a fost dor. Mi-a fost dor sa te vad .. sa te sarut.. sa te ating.. sa iti spun ca te iubesc. imi soptea printre micile pauze cand buzele noastre se dezlipisera.

Ador sa aud asta de la el. Isi dadea seama de asta prin sclipirea din ochii mei.

-Te iubesc , iubitule! ii spuneam asta cand simteam. Nu tot timpul .

Sarutul nostru devenea din ce in ce mai pasional. Mainile lui imi cuprinse talia . Un fior rece imi cuprinse corpul. Mainile mele ii mangaia parul saten.O sarutare pe gat a fost picatura care umpluse paharul extazului.Usor m-am dat jos de pe noptiera.Mainile lui coborase pana pe pantaloni mei cei scurti. Simteam ca imi atinge toti nervi din corp.Nu ne opream din sarut. Zambeam amandoi. Era ca si un "acord" dat. Ma ghidase usor , pana am dat de coltul patului. Ne-am lasat ademeniti de armonia patului. Simteam cum iubirea pluteste in aer. Eram in lumea noastra pana cand usa se deschise.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 26, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ImposibilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum