Tiffany Skandalı

200 12 4
                                    

Evet Arkadaşım!

Öncelikle bu zamana kadar bölüm yayınlamadığım için senden özür diliyorum.

Neden yayınlamadığıma gelince.. Sanırım bir tür "tükenmişlik sendromuna" girmiştim. djdjd

Gelelim "tükenmislik sendromundan" çıkmamın sebebine ve devam etme isteğime;

Herşey iki gün önce başlamıştı..
Ben e-postlarıma bakarken gözüme kitabıma yapılan bir yorum ilişti. Böyle nasıl desem.. O yorumu gördüğümde çok heycanlandım, kalbim küt küt atmaya başladı. Bir canlılık geldi. Işığımı ve ilham kaynağımı bulmuş gibi sevindim. 😁

Ben birinci kitabımda (gençken😂) 5 Bin olmuşuz diye bir bölüm yayınlamıştım. Sonra bir yorum gördüm. "Çoktan 80 Bin oldun bile" yazmış . Yani tabi 80 Bin olduğumuzu biliyordum zaten durum o da değil. Bunu görünce ne bileyim işte..😌 Ne kadar yol kattetmişiz onu anladım. Onca emek verdim sonuçta ben bu kitaba. Birinci kitabım bölüm kotasını doldurdu diye ikinci kitabımı yayınladım.

Ve en önemlisi de Sone ailesinin bu kadar büyüdüğünü görmek.. (ve hala da büyüyor:')) Bu çok muazzam birşey.
Sonra aklıma bu kitapla Soshi'lere bir sürü Sone kazandırdığımız günler aklıma geldi.

Birinci kitap kadar okunmayacağını bilsemde (en azından bölüm kotasını doldurana kadar:)) Devam etmek istiyorum.
Bu kadar duygusallık yeter :')

Evet biraz paslanmış olabilirim.😂
Ama sana bir sorun teşkil etmez. Emin olabilirsin.👍👍

KESİNLİKLE OKUMALİSİN!! 👇

Hâlâ buradaysan dhfg kitabımın içeriğiyle ilgili küçücük bir değişiklik yaptığımı belirtmek isterim.

Bunu eskiden yapıyordum ve bıraktığımı farkettim. Aslında Benim kitabımın diğer kitaplardan ayrıcalığı buydu. Eskiden alta o bölümün konusu ile ilgili "Yazarın Görüşü" hakkında bir başlık bırakırdım ve oraya o bölümün konusu ile ilgili yorumlarımı katardım.
Yani demek istediğim; Kitabım daha çok bir haber paylaşma adına değilde o haber ya da o konuyla ilgili yorumlama kitabı olacak ve böylelikle sende kendi yorumlarını, kendi görüşlerini aktarabileceksin.
Sonuçta hepimiz birer rengiz bu dünyada. Farklı görüşlere sahibiz.

Görüşlerimi artık "Yazarın Görüşleri" halinde başlık atarak değil de "Bir Sone'ın Görüşleri" adı altında toplayacağım.

Sende istersen "kitabımızın" ayrıcalığını yorumlarınla zenginleştirebilirsin. Böylelikle sen , ben ve diğer arkadaşlarımız birbirimizi zamanla tanıyıp belki bir aile olabiliriz bu sayfalarda 😊

Şimdi gelelim asıl konumuza.
Kore Bağımsızlık gününde Tifanny'in Japonya'da olmasından dolayı snap ve instagramda Japonya bayrağı temalı paylaşımlar yapması nedeniyle çok eleştirildi. Çünkü Kore Bağımsızlık günü Kore'nin Japonya imparatorluğunun sömürgesinden çıktığı gündü.

Bazı netizenler Sister's Slam Dunk programından çıkması için program yapımcılarına istekte bulunuyor.

Sonra Tiffany bir tane özür mektubu yayınladı.

Sonra Tiffany bir tane özür mektubu yayınladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba, ben Tiffany.

Böylesi önemli bir günde yaptığım hata ile birçoğunuzu üzdüğüm için içtenlikle özür diliyorum. Bu tür bir hata ile sizleri hayal kırıklığına uğrattığım için çok utanıyorum ve yaptığım şey yüzünden çok pişmanım.

Gelecekte, benim hareketlerimin ve sözlerimin geniş bir kitle tarafından takip edildiğini her zaman aklımda tutacağımdan emin olacağım. Hareketleri için çok daha dikkatli olan, düşünen biri olmak için çok çalışacağım ve böyle bir şeyin tekrar yaşanmayacağından emin olacağım.

Eksik yönlerimin bir sonucu olarak hepinizi hayal kırıklığına uğrattığım için bir kez daha içten özür dilerim."

Alıntı: https://girlsgenerationturkey.wordpress.com

Bu mektup insanlar tarafından yetersiz bulundu ve böylelikle Tifanny bir tane daha özür mektubu yayınladı.

Bu mektup insanlar tarafından yetersiz bulundu ve böylelikle Tifanny bir tane daha özür mektubu yayınladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba ben Tiffany.

O kadar büyük bir hata yaptıktan ve sizleri yaraladıktan ve yetersiz bir özür yazarak hayal kırklığına uğrattıktan sonra, gerçek bir özür yazmaya cesaret edemedim. Öncelikle geç kaldığım için sizlerden af dilemek istiyorum. Daha önce vermekte başarızlığa uğradığım o özürü vermek için elimden geleni yapacağım, o gün yaptığım önemli hatayla ilgili.

Kore'nin Milli Kurtuluş Günü'nde, sosyal medya hesabımda yanlış bir şekilde Japon bağrağını paylaştım. Kutuluş Günü'nü düşündüğünüzde, yapılmaması gereken bir yanlış yaptım.

Herkesin söylediği gibi, tarihi bilgiden yoksundum ve Japon bayrağı hakkında yeterince duyarlı değildim. Kalbi kırılan herkesten özür diliyorum. Bana inanan ve beni destekleyenlerden daha da derin bir şekilde özür dilerim.

Bu zamana kadar beni eksiksiz bir şekilde destekleyenlerin sayesinde müzik yapabildim. Bu kadar uzun zamandır sevgi görmeme rağmen, en basit Kore tarihini bilmiyordum. Daha da fazla çalışmadığım için kendimden utanıyorum. Kore kültürünü yayarken her zaman gururlu hissettim ve şimdi öğrendim ki daha da sorumlu olmalı ve daha çok çalışmalıyım. Halkın gözü önünde olan bir kişi için asla bu sorumluluğu unutmayacağım.

Bir kez daha, bu kadar anlamlı bir şekilde sizlere sıkıtı yarattığım için özür dilemek istiyorum. Hatamı anladıktan ve acele bir şekilde havaalanında özürümü yazdıktan sonra, ilk özürün yeterli olmadığını şimdi anlıyor ve tekrar özür diliyorum. Gerçek bir özür dileme şansını kaçırdığım için her günümü pişman olarak geçirdim. Şimdi çok geç ama umarım sizlere ulaşır.

Bu bana, benim için en önemli olan şeyin ne olduğunu fark ettirdi. Bundan sonra şarkı söylemek ve dans etmekten daha önemli olan şeylere daha çok çalışacağım. Uzun ve geç kalmış bir yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim."

Alıntı: https://girlsgenerationturkey.wordpress.com

Bu iki özür mektubuna rağmen SM Town Hawaii tatiline gidemedi ve Sister's Slam Dunk ' tan çıkarıldı.

Bir Sone'ın Görüşleri ●

Ben açıkçası Tifanny'in bu kadar eleştiriye maruz kalmasından rahatsızım.
Snsd ' nin ne kadar büyük bir kitleye sahip olduğunu biliyoruz. Fanlar ve antifanlar.
Ben bu kadar eleştiri almasını antifanlara bağlıyorum. Sonuçta böyle bir meydanı bir daha ne zaman bulacaklar. Haklarını vererek değerlendirmek istediler.
Bizde bir fan olarak hakkını vererek değerlendirelim ve Tifanny'e sahip çıkalım derim.
Bu olayın zamanla unutulacağını ve herşeyin yoluna gireceğini de unutmayın. Her zaman olduğu gibi bir skandal gelir diğeri unutulur.

Aranızda benden farklı düşünenler olabilir. Yazmaktan çekinmeyin lütfen. 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SNSD HAKKINDA HERŞEY 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin