Ora 07:00
Soarele patrundea abundent pe geam, vestind venirea dimineții si ziua plecării lui Alex si a prietenilor săi la Turnul H, un turn vechi, abandonat chiar.
Alex se trezeste, cu greu, dar se trezeste. Coboara jos pentru a-si lua micul dejun iar apoi va astepta venirea lui George, singurul din grupul lor care are o masina îndeajuns de mare pentru a încăpea toti prietenii lor.
-Alex, la ce ora vin prietenii tăi ?
-Ar trebui sa ajunga mamă, este deja ora 8. Au zis ca fac o oprire la un magazin pentru a cumpăra niste covoare, si saltele, nu stim ce e la turn asa ca ne vor trebui.
-Bine, eu o sa ies, ai grija ce faci pe acolo. Paa.
-La revedere mamă !Ora 08:17
Se aude masina lui George, care opreste gălăgios in fata casei lui Alex.
-Alex ! Hai !
-Salut George ! Ai luat tot ce ti-am spus ?
-Da, sunt în spate. O sa fie puțină înghesuială dar va descurcati voi.
-Mda...Hai sa mergem sa îi luăm si pe ceilalți. Eu stau în față sa fie clar !
-Bine, hai urci azi ?!
-Mergem mai întâi la Alexia iar apoi la Mihai. Apoi mai rămân Ionuț si Ramona de luat.
-Ok.
Au ajuns la fiecare în parte, au urcat toți, iar acum sunt gata de plecare.
-George, e c-am înghesuială aici...
-Ana, masina mea nu e hotel, ok ?! Eu zic ca saltelele alea sunt foarte comode si zi mersi ca nu te-am asezat ca pe Mihai pe sulul de covor !
-Asa e, confirma Mihai...daca vrei poti sta aici si ma voi muta eu pe saltea.
-Lasă !
-Ionuț, Ramona, voi cum stați ?
-Este ok. Nu e problemă.
-Da cum zice el, confirmă Ramona încercând sa scrie un mesaj.Ăsta a fost capitolul doi din ceea ce sper sa ajunga o poveste de succes. Este o poveste soft-horror, sper sa vă placă. O sa public si capitolul doi curând, o sa postez cate un capitol pe zi probabil, voi vedea.
CITEȘTI
Turnul H
HorrorO gasca de prieteni de liceu, isi petrec ultima vara ,dinaintea bacalaureatului, la Turnul H, un loc izolat din munți. Oare ce vor descoperi ? E un simplu turn sau e ceva mai mult ?!