Všechno to začalo 14. března, 20. výročí svatby mých rodičů.
Byl to přemrásný slunečný den, pokud si to dobře pamatuju. Bylo překvapivě teplo na začátek léta. Perfektní den pro tak významný okamžik. Moji rodiče si zarezervovali stůl v jejich oblíbené restauraci.
Samozřejmě to byla velká událost, tak jsem měl na sobě svůj nejlepší oblek. Bylo 5:33 a já si upravoval svou kravatu, když mi najednou zazvonil mobil- přišla mi zpráva. Bylo mi to divné, to se nikdy nestává. Přišla od mé mámy. Otevřel jsem ji, a v ní byla směsice čísel a písmen ale rozpoznal jsem jednu větu: "Prosím, pomoz mi". Dost mě to vyděsilo, takže jsem hned odpověděl. " Jsi v pořádku?" zeptal jsem se. Hned jsem dostal novou zprávu. " Ups, promiň, v kapse se mi zapnul mobil a něco se pomačkalo". Ulevilo se mi a dál se připravoval.
O pár minut později jsem dostal novou zprávu, tentokrát od táty. Otevřel jsem ji, a zase to byla směsice čísel a písmen, s frází "Prosím, pomoz mi". Můj táta byl vždycky vtipálek, takže jsem si řekl že si dělá jenom srandu. Dokud jsem nedostal další zprávu."Ups, promiň, v kapse se mi zapnul mobil a něco se pomačkalo." Teď jsem začal panikařit. Dost mě to vyděsilo. Uběhlo půl minuty když jsem dostal další dvě zprávy tentokrát od sestry. Tohle nemohla být náhoda, prostě nemohla.
Ve velké panice jsem běžel do té restaurace. Byl jsem v 1/4 cesty když mne zastavilo policejní auto. "Hlavní cesta je uzavřena" řekl policajt " velká dopravní nehoda". To byl ten moment kdy jsem si uvědomil, co se stalo. Naléhal jsem abych se tam mohl podívat, kupodivu mi to bylo povoleno. Když jsem se tam dostal nebyly to zbytky aut co mi pinklo do oka, ani plameny šlehající z vraků. Ne. Byl jsem zděšený když jsem viděl mrtvoly bez života mé mámy, táty a sestry. Zeptal jsem se na čas jejich smrti. Všichni tři byli zabiti přesně po bouračce, v 5:32.
Minutu před úplně první zprávou.
Bohužel jsem nenašla autora takže sem alespoň hodím odkaz ba příběh odkud jsem ho přeložila.
Odkaz: http://www.creepypasta.com/instant-messaging/
ČTEŠ
Micropasty
HorrorMicropasta= krátká creepypasta Jedná se pouze o překlady, nic z toho jsem nepsala já.