Capitolul 3

163 7 3
                                    

Yyy: Repede! Da-mi telefonul!
Criss: Bine.
Xxx: Salut Yyy! M-am intors sa-mi iau telefonul. Il uitasem in bucatarie. Am plecat. Ma intorc maine dimineata la 7 A.M. cand o sa vina duba care o sa te duca in Germania.
Yyy: Bine sefu! Pa!
Xxx: Pa Yyy! Pa Criss!

Xxx pleaca.

Yyy: Suna- pe Vlad si spunei sa vina maine dimineata la 6:30 A.M. aici cu politia.
Criss: Bine!

Criss il suna pe Vlad.

Criss: Vlad! Eu sunt, Criss! Uite.... *ii povesteste tot ce s-a intamplat*
Vlad: Bine Criss! Mergem acum la politie. Pa!
Criss: Pa. *Criss inchide telefonul* Yyy crezi ca va merge?
Yyy: Nu. Dupa cum stiu eu seful le calculeaza pe toate.

*Acasa*

Vlad: M-a sunat Criss. Mi-a spus.... *le povesteste lui Mircea,Alina,Dorian si dnei Mara.
Dorian: Haideti la politie!
Alina: Dar de ce fix Criss?
Vlad: Pentru ca asa vor aia din Germania.

P.S. AM UITAT SA VA SPUN CA S-A INTAMPLAT O MINUNE INAINTE DE NUNTA. CRISS POATE MERGE.

Dorian: Haideti!

Alina, Dorian, Mircea si Vlad se urca in masina. Dorian s-a urcat la volan. Dupa 10 minute de mers cu masina ajung. Dupa control, merg la dnul procuror. Ii povestesc dnu-lui procuror tot ce s-a intamplat.
Dnul procuror: Bine. Maine vom fi acolo. Il vom aresta, dar nu va fi retinut foarte mult decat daca imi aduceti dovezi ca a vrut sa o duca in Germania.
Alina: Criss si paznicul. Avem doi martori.
Dnul procuror: Maine sa dea declaratie.

Urmatoarea zi. E 6:30 A.M. Ajunge o echipa de mascati si il asteapta pe Xxx.

Daca vreti next, comm ca sa stiu si eu. Si vot daca v-a placut capitolul.

Alina si Dorian (Volumul II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum