Capitolul 2

197 6 2
                                    

Dupa 5 minute ajung la sectia de politie. Platesc si coboara din taxi.

Dorian: Hai sa ne grabim!
Vlad: Buna ziua! Vrem sa declaram rapirea unei fete.
Xxx: Mergeti acolo! Veti fi verificati si porma mergeti si vorbiti cu procurorul.
Vlad: Multumim.

Merg, ii verifica si dupa se duc la procuror.

Alina: Buna ziua!
Procurorul: Buna ziua! Luati loc.
Vlad: Bine. Deci. O fata de 18 ani a fost rapita de un barbat mascat si dusa intr-o masina.
Procurorul: Asta ai vazut tu?
Vlad: Nu. Mi-a spus un martor.
Procurorul: Eu o sa trimit o echipa sa o caute dupa ce imi veti spune cum arata si dupa aduce-ti martorul aici.
Vlad: Dorian dute si adu-l pe Marius. Alina dute si tu cu Dorian, iar eu o voi descrie pe Criss.
Alina: Bine! Hai Dorian.

Alina si Dorian se intorc in culise.

Dorian: Alina, n-ar trebui sa-i anuntam pe mama si pe Mircea?
Alina: Ba da. Ii sun eu. Tu dute dupa Marius.
Dorian: Gata sefa!

*La sectie*

Vlad: O cheama Cristina Gherman. Are parul blond, e slaba, e scunda, are ochii albastrii, ultima data era imbracata cu o rochie neagra...

*La Criss*

Xxx: Hei Criss imi canti si mie ceva?
Criss: Nu.
Xxx: Bine draga! Ce infuriata e asta mica. Yyy ramai aici si o pazesti.
Yyy: Bine sefu.

Xxx pleaca.

Yyy: Criss, uite cum facem! Eu iti dau telefonul, il suni pe Vlad si ii spui, unde esti, si ii spui sa vina cand o sa-l suni tu cu politia. Tu o sa-l suni la 12 noaptea. Inainte sa se intoarca Xxx si o sa-l prinda politia.
Criss: Bine.
Yyy: Poftim! *dandu-i telefonul*
Xxx: M-am intors dupa telefonul meu. L-am uitat in bucatarie.

Credeti ca planul lui Criss si al lui Yyy va merge? Comm cu next, daca vreti next.

Alina si Dorian (Volumul II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum