Zdravím. Zase vám chci moc poděkovat !! Překonali jsme hranici 100 shlédnutí !! Mockrát vám děkuju. Opravdu jsem nečekal, že se vám to bude líbit. Nevím jak vám jinak mám poděkovat.
Ale už dost mých keců a jdeme na to.1. Moje dcera má imaginární kamarádku Sally. Jednou mi řekla, že Sally byla ve vězení, protože uřízla svojí mámě hlavu.
2. Jednou v noci jsem hlídala dcerku své kamarádky, které bylo asi 5 let. Nakreslila obrázek ženy vysející ze stropu. Podívala se na mě a řekla ,,To ona mi řekla, ať to nakreslím. Jde si pro tebe. Schovej se"
3. Hlídala jsem svého mladšího bratrance. Začal mi povídat o strašidle, které žije v ložnici rodičů. Zeptala jsem se ho, jak to strašidlo vypadá a bratranec mi řekl ,,Och, je bez tváře"
4. Můj přítel zemřel a po pár měsících jsem navštívila jeho malého bratrance. Když mě uviděl plakat, zeptal jsem mě, proč pořád pláčů. Řekla jsem mu, že mi můj přítel velmi chybí. Udiveně se na mě koukal a řekl ,,Proč ? Vždyť sedí venku na terase"
5. Před několika lety jsem hlídala dceru mých přátel. Bydleli v bytě s obrovským oknem. Děvčátko příšlo k oknu a několik minut se do něj koukalo. Potom se rozeběhla ke mě a chtěla abych jí vzala do ruky. Ani za boha nechtěla abych jí dávala dolu a nakonec řekla ,,Tma přijde dovnitř."
6. Přividělávála jsem si hlídáním dětí. Normálně jsem děti večer uložila do postele a šla koukat na telku, než se rodiče vrátily domů. Jednou mi rodiče volali, že jim jejich syn řekl, že jsem stála ve dveřích jeho pokoje a hodně dlouho na něj koukala s úsměvem na tváři.
7. Můj synovec často vyprávěl o ženě, která ho každou noc navštěvuje. Řekl že nosí černé šaty a jmenuje se Fanny a vznáší se.
8. Před několika lety jsem si se svým malým bratrem prohlížela staré fotky ze školy. Když jsme se dostali na druhý ročník, tak ukázal na chlapce na fotce a řekl ,,Ten vypadá jako Nikolas". Když jsem se ho zeptala kdo je Nikolas řekl mi ,,Ten kluk v mé skříni"
9. Před pár lety jsem ukládal kamarádovo dceru do postele. V té době jí byly asi 3 roky nechtěla jít spát. Ptala se mě, proč musí do postele a já jí odpověděl "Protože je pozdě a je na čase, aby se malé holčičky prospinkali.". Potom ukázala do prázdnoty přes pokoj a řekla "A co támhleta holčička?"
10. Hlídal jsem Jacka (5 let), který mi řekl, že muž jménem Jacob, co vypadá jako dřevorubec sedí vedle mě na gauči. Musel vidět můj šok, když řekl "Neboj, nemá žádné ruce."
11. Matka jednoho z mých studentů nám řekla, že má obavy, že její syn kterému bylo sedm let bude mluvit o neviditelném duchovi, který s ním mluví a hraje si s ním v pokoji. Řekl, že se ten muž jmenuje Kapitán a byl to starý běloh s vousy. Chlapec řekl matce, že až vyroste, tak jeho prací bude zabíjet lidi a Kapitán mu bude říkat, koho je zapotřebí zabít. Dítě se rozbrečelo a že nechce zabíjet lidi až vyroste, ale Kapitán mu na to odpověděl, že nemá na výběr a časem si na zabíjení zvykne.
12. Bylo mi 17 a hlídala jsem 6-ti letého kluka od přátel naší rodiny. Byl v posteli už několik hodin a já ho šla zkontrolovat. Pootevřela jsem dveře, abych se podívala a zjistila jsem, že v posteli není. Tak jsem pootevřela dveře ještě víc a viděla jsem ho v rohu otočeného čelem ke zdi. Zeptala jsem se ho co dělá. On se na mě jenom otočil, usmál a dal si prst před ústa, jakoby říkal "pšššt". Zeptala jsem se ho znovu co dělá a on mi odpověděl ,,Nech nás. Tohle je trest"
13. Mojí sestře bylo tak 6 nebo 7. Měla imaginární kamarádku jménem Emily. Řekla nám, že Emily žila v její skříni. Nosila černé šaty, měla dlouhé černé vlasy a byla zhruba stejně stará. Moji rodiče si pak všimly, že moje sestra se chová divně. Sedávala uprostřed pokoje, šuškala si s Emily a udržovala si od rodičů odstup. Já si vzpomínám na jeden konkrétní den, kdy můj bratr šel kolem jejího pokoje. Ona seděla uprostřed, otočila se a zasyčela na něj. On se vyděsil. Řekl mi, že to ani nevypadalo jako moje sestra. Rodiče běželi nahoru a já jsem slyšela jak moje sestra křičí ,,Vypadněte!!". Nemám ponětí, co se stalo, ale pamatuji si, že jsem se šla podívat ke shodům a křik ustál. Vyděla jsem, jak jí rodiče drží a ona pláče. Zeptala jsem se jí na to až dnes. Když je jí 24 let. Řekla mi, že jí Emily nutila dělat si hrozné věci. většinou se budila na střeše a nepamatovala si jak se tam dostala. Emily nenáviděla moje rodiče, a tak poštvala moji sestru proti nim. Všechno se to stalo v našem starém domě. Když jsme se odstěhovali. Emily zmizela.
14. Když byly synovi 4 roky, řekl nám, že měl imaginární kamarádku jménem Viktorie. Prý to byla nejhezčí holka na světe a vznášela se nad jeho postelí.
Tak jo ... tato část stála za velký prd. Nic vám tam nenažene hrůzů. Ale i tak doufám, že se vám to líbilo. A omlouvám se, že ta 13-tka nebyla věta, ale spíš menší příběh.
Jsem připraven na všechno .. HATE do mě x)
ČTEŠ
Creepy věty, které děti řekli rodičům.
RandomSoupis několika různých vět, které řekli děti rodičům. Co by jste udělali vy, kdyby toto řeklo vaše dítě ?