Zdravím. Zase vám chci poděkovat. Překonali jsme hranici 200 shlédnutí na této knize ... vy jste šílení !! Nečekal jsem, že se to někomu bude líbit. Popradě jsem v tom ani nechtěl pokračovat, ale vy jste mě přemluvili. Doufám, že se vám bude líbit i tato část x) Zase to je anglicky, tak se omlouvám za můj děsivý překlad ... ale asi překlad je nejvíce děsivý z celé této knihy xD Jdeme na to x)
1. Dva roky zpátky mi zazvonil zvonek na dveřích.Když jsem odpověděl, tak tam bylo malé dítě. Asi 4-5 let, ale nepoznal jsem to.Než jsem stačil cokoliv říct, tak ona křičela ,,Jen tak, víš, teď je na tobě, abys zemřel."
2. Můj pětiletý syn mi dal kámen a řekl ,,Toto můžeš použít na svůj pohřeb"
3. Moje dcera, když jsme byly doma samy ,,Maminko, kdo je ten muž na stropě?"
4. Moje děti (5,4 a 3 roky) neustále mluvili o "krvavích holčičkách" v jejich pokojích. Šli až do detailů. Jejich jména .. jejich oblečení, o tom mluvili. Všechno to začalo, když mému nejstaršímu byly tři. Říkal, že měli malé zelené auto, které spadlo do vody.Voda se změnila na červeno a jejich maminka a tatínek byli velmi smutní.Říkal, že je mají rádi, protože si s nima hezky hrají.
5. ,,Stínový muž se mnou mluví za mým oknem"
6. Četla jsem své dceři příběh. Když ona najednou řekla ať jsem potichu. Ukázala na prázdné dveře a řekla ,,Musíš jít pryč!! Zabil jsi moc lidí!!"
7. ,,Tatí, kdy se zbavíme toho dítěte u mě ve skříni?" Zeptal jsem jí o čem mluví a ona mi řekla všechno o klukovi (14-15 let), který visí v její skříni na pásku.
Šel jsem se podívat do jejího šatníku a řekl jí, že tam žádný kluk nevisí. Ona mi řekla, že tam je jenom, když je ona pryč.
8. Můj tříletý syn nás ve tři ráno vzbudil tím, že brečel. Když jsme k němu pryšli a zeptali se, proč pláče, tak nám řekl, že je v jeho posteli muž. Zeptali jsme se ho na toho muže a řekli mu, že už šel pryč. Druhý den na to nám řekl, že ten muž se jmenuje Frank.. mého muže strýček, který umřel noc předtím. Další týden jsme jeli už dlouho v naší dodávce v úplném tichu, když v tom najednou náš syn řekl ,,Frank je tady.."
9. ,,Tady jsou zakopané tři děti na zahradě. Zeptali se mě, kdy je konečně najdeme"
10. ,,Mamí, v mém pokoji je holčička politá krví a nechce odejít"
11. Můj 4 letý syn mě vystrašením vzbudil a řekl mi, že dnes spí se mnou, protože ta paní v jeho okně začíná být z nějakých důvodů zlá.
12. Moje šestiletá dcera plakala v pokoji. Pořád jsem se ptal proč pláče. Nakonec mi řekla, že zlý muž na mě ukázal a řekl, že do půlnoci umřu.
13. ,,Nepozdravíš mojí strýčka Chrise ?" řekla moje tří letá dcera, když skákala na trampolíně. Strýček Chris se utopil v jezeře 9 let předtím, než se narodila. A nikdo z naší rodiny o tom nemluvil, jen někdy. Zeptala jsem se kde je a ona ukázala na garáž a řekla ,,Říká mi, že mám být opatrná"
14. Jak ukázala na starou dřevěnou pec uprostřed místnosti řekla ,,Jimmy řekl, že tam byl, když to dělali." Zeptala jsem se jí kdo byl Jimmy a o čem to mluví. Ona řekla ,,Jimmy je muž, který přijde a mluví se mnou v noci. Řekl, že přímo támhle zabil jeho matku."
15. Šli jsme skrz hřbitov abysme "navštívili" nějaké hroby zesnulých rodin. Šli jsme přes hrob miminka, které zemřele těsně po porodu. Věděli jsme, že matka je pořád naživu. Můj čtyřletý syn se otočil na mojí manželku a řekl ,,Proč to dítě pláče? Proč ho maminka neobejme?"
16. Ze srandy jsem se zeptal ,,Nevíš náhodou jak na holky?"
Můj 7 letý syn mi řekl ,,Řekni jí, že bude tvá holka nebo už nikdy neuvidí svoje rodiče"
17. Moje 5 letá dcera měla noční můry a křičela, když spala. Jednu noc jsem řekla ,,Máma je tady, všechno je v pořádku." Ona se na mě ve spánku otočila a začala křičet ,,Mami? Ale kdo je ten za tebou?"
Tak jo .. to je vše. Příště se pokusím dát takový menší "speciál" za 200 shlédnutí. Některé věty se mi nepovedly úplně dokonale přeložit (takže všechny), ale doufám, že vám to nevadí a nějak to pochopíte. Taky se omlouvám za provopis, ale čeština není moje silná stránka xD
Uvidíme se u další povídky x)
ČTEŠ
Creepy věty, které děti řekli rodičům.
RandomSoupis několika různých vět, které řekli děti rodičům. Co by jste udělali vy, kdyby toto řeklo vaše dítě ?