Mike?!?!?!?!?!Co on tu robi?Aż tak mocno upadłam że mam halucynacje?O co tu chodzi? On mnie trzyma za rękę? Coś mnie ominęło czy co?Przydało by się odwiesić.
- Hej Jak się czujesz?😉 - powiedział tym swoim głosem topiąc mnie w swoich oczach. Jakby co to szukam ratownika.
-Hej Mike. Co ty tu robisz?
- Nic nie pamiętasz prawda?
- W tym problem że nie co ja tu robię?
- Jaka ty jesteś piękna nigdy nie widziałem cię zawsze w kapturze chodzisz.
- Myślałam że nie wiesz nawet jak mam na imię.
- Wiem Lara wiem zawsze chciałem cię poznać. Ciekawiła mnie ta dziewczyna z ostaniej ławki.
- Tak która zawsze marzyła żebyś się do niej odezwał. Może kiedy indziej o tym pogadamy, a teraz jakbyś mi mógł opowiedzieć co aj tu robię?
- No więc nie wiem czy Dylan ci mówił ale ma siostrę. Piękna, sexsowna i nowa więc każdy chce ja zaliczyć. Tylko Kaja się nie daje mądra dziewczyna. Szłem korytarzem i zobaczyłem że Harry. Kojarzysz ten co wszyscy myślę że jest gejem ale jednak nie jest?
- Tak tak ten dupek znam kontynuuj.😉
- Macał ją ale ona się wyrwała. Nie pozwolę nikomu skrzywdzić żadnej dziewczyny. Podeszłem i odciągnąłem ją od niego. Postawiłem Kaje za sobą. Zbilżyłem się do Harrego i podarowałem mu cios w twarz. Zaczął lecieć do tyłu a ty tam stałaś. Wpadł na ciebie a ty niefortunnie upadłaś na ziemię o straciłaś przytomność. Dylan od razu połączył fakty i zaczął bić dupka. Ja pojechałem z tobą do szpitala a Dylan siedzi u dyrektora. Gdy tylko go wypuszczą przyjedze z Kają. A jak się czujesz ?
- Jakby mnie tir przejechał. Ale coraz lepiej. Dziękuję bohaterze 💕
- Nie ma za co prześpij się😉
Zasnęłam gdy się obudziłam w pokoju był już Dylan i Kaja.-----------------------------------------------------
Nie mam motywacji. Jedyne co mam to problemy rodzinne. Nie wiem czy pisanie tego ma dalej sens. Jeśli ktoś chce żebym pisała dalej napisz w komentarzu. Na razie kończę z pisanie, ale zapraszam do dziewczyn które piszą o wiele lepiej od mnie.
YoungerDreams143
Ingasz
Przepraszam miłego dnia! 💕
Zdj u góry to Mike 💖
CZYTASZ
Zapomniana Przypomniana
Roman pour AdolescentsW TRAKCIE KOREKTY Lara jest zapomnianą przez wszystkich dziewczyną , aż pewniego dnia zostaje przypomniana