Büyük bir baş ağrısıyla uyandım. Koluma mavi bir sıvı enjekte ediliyordu. Olanları hatırlamıyorum. Bana noldu? Ne zamandır uyuyorum? Burası neresi? Hiç bir fikrim yok. Bağırmaya başladım birinin bakmasını, açıklamasını istiyordum ve başarılı oldum beyaz önlüklü biri geldi.
+Sonunda uyandınız Poyraz bey.-Bana noldu neden burdayım.
+Şuan tedaviniz için burdasınız yaklaşık 20 senedir bitkisel hayattasınız.
-20 senedir mi? Ben 39 yaşındamıyım yani. Bu nasıl oldu neden bitkisel hayata girdim?
+39 yaşındasınız diyemeyiz hala 19 yaşındasınız bundan 20 sene önce yüksek dozda metamfetamin kullandınız. Sonucu koma oldu. O zaman stajyerdim. Açıkçası mesleğim için çok iyi tecrübe elde etmeme sebep oldunuz. Aldınız yüksek dozda metamfetamin dnanızda mutasyona yol açtı ve vücüdünuz kemiğiniz ve deriniz için sıvı üretmeye başladı sıvı kemik yaşınızı sabit tutup derinizinde aldığı yaralarda hızlı kapanmasına yardımcı oluyor 20 sene içinde hiç yaşlanmadınız.
+Bunu kötü bir yanı yok mu?
-Eğer yaşamaktan sıkılmassanız ölümsüznüz ama bu yüzden burdan kolay çıkamıcaksınız bazı testlerden geçmeniz lazım. Onun sonucunda karar verilecek.
+Ailem, arkadaşlarım onlar nasıl?
-Hepsi hayatını kaybetti Poyraz büyük bir salgın oldu bir çok insan hayatını kaybetti ve sen her hastalığın ve bununda panzehiri olabilirsin tek çaresin tek umutsun bize yardımcı olman gerek.
+Bu salgın ne? Nasıl ortaya çıktı?
-Salgın ne kadar araştırılsada nasıl ortaya çıktığı hakkında pek birşey bilinmiyor ama bazı teoriler var. Amerikanın çıkardığı düşünülüyor çünkü salgından en az kayıp veren devlet. Salgın insanları bitkin düşürüyor ve yemek bile yiyemicek hale geliyolar Amerikanın sattığı ilaçlar hasta insanlara eskiden dahada enerjik hale getiriyor ama ilaçların ücreti ateş pahası fakir insanlar ölüyor. Sen tek çare gözüküyorsum bizim için.
+Anlıyorum ama ne yapabilirim ki?
-Bir şey yapmana gerek yok sadece testlerde yardımcı ol ve dayanıklı ol şimdi seni yanlız bırakayım dinlen 2-3 saat içinde testlere başlarız.
+Tamamdır.
Doktor gitti ama aklımdaki soru işaretleri hala duruyor. Doktor bu kadar büyük bi salgın olmasana rağmen çok rahat ve birşeyler gizliyor gibi. Kolumdaki serumu çıkarttım. Oda fazla büyük değildi bir yatak ve karşısında 2 kişilik kanepe sağda dolaplar, ilaçlar, sehpa üstünde konserve ve çatal kaşık solda 2 kapı biri tuvalet olsa gerek diğeride doktorun çıktığı kapı var ama kitlendi. Bu odadan çıkıp dışardaki olayları öğrenmem gerek. Üste bir havalandırma var kanepenin üstüne çıktım ama havalandırma kapağı 2 tane vida ile kapanmış. Etrafıma bakıp sehpanın üstünden çatalı aldım. Onunla vidaları söktüm. Ve kapağı çıkarttım. Kendimi yukarı çekip yavaş haraketlerle ilerliyodum ilerde bi kapak daha vardı ve ona doğru yöneldim bu gördüklerim gerçekten...
Sizce Poyraz ne görmüş olabilir?
Ve lütfen merak edenler beğenenler vote atsın ki devam etmem için bi sebebim olsun. İyi okumalar. Bu ilk hikayem hatalarım olabilir affedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ
Science FictionPoyraz yıllar sonra uyanıyor ama başına gelen hiçbirşeyi hatırlamıyor onun hayatta kalma mücadelesini okuyucaksınız ve dünyada neler döndüğünü birlikte ögreneceksiniz...