بسم الله!!
Odamı aydınlatan o nur topu beni şok etmişti , ancak çok inat bir insanım. Okumuyacağım dediysem okumam.
Elimin içindeki yanık hala çok acıyordu. Yatağımın üzerinde duran yastığımı ve battaniyemi alıp odadan çıktım . Ben odadan çıkınca odadaki ışıkta gitmişti.
Oturma odasındaki pembe koltukların üzerine yatağımı hazırlayıp yattım. Uyumaya çalışırken elimdeki acı iki katına çıkmıştı. Elimde ki yanık iyileşmiyor bilakis daha da belirginleşiyordu.
"اقرا " her saniye daha da belirgin oluyordu.
Uyumaya çalıştım ve sonunda uyumuşum. Sabah kalktığımda üzerimde büyük bir yorgunluk vardı. Odama çıktım. İçeri girdiğimde o nur 'un kuranın etrafında döndüğünü gördüm. Hiç bozuntuya vermeden şaşkınlık olmamış gibi yapıp ,işimi bitirip çıktım odadan.
İş yerime vardığım da Hacer teyze karşılamıştı beni.
-Hoşgeldin güzel kızım , nasılsın?
-İyiyim sağol. Ne vardı?
-Bişey yok dedi tebessümle, ona sert davranmak istemiyordum, ancak elimde değildi.Başıma gelenlerin hepsi onun suçuydu.
Başıma gelen bu olayların hikmetini nasıl öğrenebilirim diye düşünürken birden aklıma " herkes kendi dininin alimine sorar , ben niye sormuyorum " diye düşündüm.
O gün işten erken çıkıp Ayios dimitros adlı kiliseye gittim.
Baş Rahibesi Acnes Caitilin Atos hanımın yanına gittim. Kendisi kilise içinde bazı kimselerle konuşup onlara rehberlik yapıyordu. Ben de yanına gidip bişeyler sormak istedim ama başı çok doluydu.
Bende bir mum yakıp , kutsal çarmahın önüne geçip dua etmeye başladım. Ben dua ederken baş rahibe yanıma geldi ve;
- Buyrun bana mı baktınız?
-Evet , şey size bazı şeyler sormak istiyorum.
-Sor ancak acele et , bu tepkisi başından kovar gibiydi ve çok sinirlenmiştim.
-peki hemen konuya gireyim mucize bu zamanda olabilir mi?
-Nasıl yani?
Elimdeki siyah deri eldiveni çıkarıp rahineye uzattım.
Rahibe "اقرا" yazısın görünce hemen elini uzattı ve dokunmak istedi. Parmağını değdirdiği anda parmağı alev aldı , hemen kutsal çarmahın yanındaki su kabına elini soktu.
Ateş sönmüştü ama eli yanmıştı. Bana korkuyla bakarak;
-Sen sen lanetlenmişsin,cinler şeytanlar peşinde.
-Nasıl rahibesin sen? Tanrı kimseyi lanetlemez o kullarına yardım edendir. Lanetlenen biri varsa o da sensin.
-Çık hemen burdan kiliseyide lanetliyeceksin,Çık.
Arkamı döndüm ve hiç bakmadan yürüdüm. Arabaya bindim ve evin yolunu tuttum.eve giderken düşünceler beni benden alıyor ağlamak istiyordum. Çözüm arıyordum sürekli.
Eve gittim ve odama hiç girmedim. Oturma odasında oturmaya başladım. Hangisi doğru hangisi yanlış? Biri yardım etsin diye olanca gücümle bağırdım.
Hüseyin koşarak yanıma geldi. Onu görünce sanki mutluluk sarmıştı herbir yanımı. Yanıma oturdu ve elindeki beyaz kaplamalı ve üzerinde Hz Muhammed yazan kitabı masaya koydu o koyunca ben de hemen aldım.
Kimdi bu Muhammed ?
👉Selamunaleküm can okuyucularım. Bu bölümün değerini bilin emi.
Hamd olsun Rabbime ki şuan size bölüm yazabiliyorum , hayattayım. Hamd ederim rabbime,.
Bir sonraki bölümü sakın kaçırmayın derim.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇ KELİME : ÂŞK
AléatoireHer aşk erkeğe ,yada kadına değildir asıl hakiki aşk HAK Aşkıdır.