Suga; Hosung ah? Waeirae??Hosung: awk tengoklah maid awk ni! Mkn gaji buta je!?
Suga; maid?
Y/n: nae..chusunghamnida..chona..*bow..jeongmal chusunghaeyo..
Hosung: erhh! Blah la!
Y/n: nae..
Suga: Hosung...
Hosung: waeyo?? Ani..chona x de ke awk pggil sya ni?
Suga: nae..eomma x de..jomlah masuk..
Hosung: arasseo jagi..*pluk tgn suga..
Suga: tch..*sengih....
Diorg msuk je dlm terus duduk dkt sofa...diorg sembang smbil gelak-gelak..y/n plak kat dapur..
Maid: ish x ptut betul putera tu..CIk y/n dh ad dpn dia..dia buat mcm tu..yg pompuan tu pun stu..x tau malu..
Y/n: unnie..biar jelah..sya sedar diri sya..
Maid: cik..mne bleh..ni mlampau tau..klu chona tau hbislah..
Y/n: unnie jgn lah bgitau..kesian kat putera..
Maid: yelah..cik pnya pasal sya diam..klah..cik y/n sya nk pgi hntr air dgn buah ni lpstu nk angkat bju..cik duduk sini ye..jgn buat ap2..
Y/n: nae..arasseo..
Lps maid tu pgi..
Y/n; hausnya..*ambik cwn..
Y/n ambik air kosong dri peti sejuk...y/n bru nk tuang..
Hosung; *tolak tgn y/n..
NAsib y/n smpt pgg cawan tu..air tu jelah tumpah..trkna sikit kat bju so Hosung ni..
Hosung: yah!! Habis bsh bju aku!! X guna lah kau ni!?
Y/n: *ltk cwn atas meja..chusunghamnida..*bow...jeongmal chusunghaeyo...
Hosung: hey! Dgn mintak maaf kau tu..bleh ke ganti bju mahal aku! Kau ni dh lah maid je dlm rumh ni..spe bagi kau kebenaran ambik air dlm peti.?! Ergh!..kau dgr eih..aku tau lah kau ni spe sbnrnya..isteri konon..husband kau tu pun x suka kau lah..sdr diri sikit..*tuang air kat kpla y/n..
Suga; Hosung!
Hosung: Jagi..awk tgoklah maid awk ni..dh lah bgi bju sya bsh..pstu kurang ajr..
Y/n; chu..chu..chusunghamnida..*bow bnyk kali..
Suga: aish..dh lah awk...pgi tukar bju..awk kan bnyk bju..
Hosung: siap kau! *tunjal kpla y/n..
Lps hosung pgi..
Y/n: chusunghamnida..*bow..
Suga; kau ni bodoh ke ap?
Y/n; n..nae?
Suga; dgr sini..tu sptutnye bkl wife aku..n bkn kau..untuk kjdian tdi..sori mmg hosung slh..tpi ak x kesah..asal dia happy..kau bersihkan semua ni..aku x nk tgok..noona tolong dia..*blah..
Maid; *pegi dkt y/n..cik y/n..
Y/n: *lap air mta..ani gwenchanha..biar sya buat..*ambil kain buruk n lap lantai..
Maid: aniya..biar sya buat..cik y/n pgi tujar bju..arasseo? Hbis bsh ni..cik pgi ye..ni keje sya..x pe..
Y/n: chusunghaeyo jungil unnie..
Maid: bkn slh cik lah..dh dh..cik pgi tujar bju..
Y/n: nae..unnie y/n tmpg bilik unnie bleh??
Maid; bleh cik..
Y/n: kamsahamnida..
Y/n x naik ats tpi dia msuk bilik jungil kat bawah..
Y/n: *duduk ats katil..huh..*air mata mngalir..eotteokhae..*lap air mata..kuat y'/n..kau kna kuat..huh..*nangis..
Y/n nangis senyap2...
Tbc~
HUpp..hosung gedik ngat eih..rse nk tmpr je..
YOU ARE READING
(C) Prince Maid (Suga malayFF)
FanfictionY/n. perempuan yang pelik. Siang malamnya hanya dihabiskan dengan ketakutan. Bertemu dengan Suga. Putera yang menyamar sebagai seorang manager sebuah kafe. Dia diambil bekerja oleh Suga. Namun, sikapnya yang selalu ketakutan dan sering melakukan kes...