Part2

567 48 17
                                    

sorry kalau ada banyak typo.

Semasa jihyo dan shinhye menuju ke kantin jihyo terlanggar dengan seseorang  LAGI haih kesian cik jihyo kita ni .

Jihyo:erm saya nak minta maaf ,maaf sangat²
??:Takpe erm awak  ni student baru eh tak pernah nampak pon?
Jihyo:Dae anneyosayo(eja macam ni ?) Songjihyo imnida pelajar tahun 5 dan awak  pula nama siapa?
??:Oh noona erm haechan imnida pelajar tahun 3
Jihyo:ooh maksudnya Haechan ni lagi muda dari noona lah ni, oh haechan -ah maaf terburu-buru tadi sampai tak perasan yang Haechan ada kat depan ni haa noona punya kawan ni lapar sangat sampai perut pun main drum.

shinhye pun memberi pandangan maut ke arah jihyo
Shinhye:amboi kau kutuk aku eh taknak kawan lagi  ujar shinhye sambil memuncungkan bibirnya tanda dia sedang merajuk dengan jihyo.
Jihyo:eleh merajuk konon tapi, betul lah kan kau lapar sangat tadi kan eoh? eoh? eoh? *sambil menaikkan keningnya*
Shinhye:dae memang betul pon *mempout kan bibirnya*

Haechan hanya tergelak kecil dengan karenah jihyo dan Shinhye.

Haechan: Dan ooh ya sebelum tu  Haechan lupa nak bagi kaca mata Noona yang jatuh tadi nasib baik tak pecah.

Sambil itu haechan memberi kaca mata kepunyaan jihyo kepada jihyo *okay ayat pelik da mari*
Jihyo:ooh kamsamida haechan -ah harap noona jumpa ramai pelajar yang baik macam Haechan ni *memakai kaca matanya sambil tersenyum manis ke arah budak Haechan itu*

Haechan: * terpukau sekejap dengan senyuman yang deberi oleh jihyo*hehehe Haechan tak lah baik sangat cuma tolong apa yang Haechan boleh tolong dan mampu je.

tiba² datang mahluk tah dari mana memanggil haechan

??: Haechan-ah cepat lah C.Harimau a.k.a Cikgu Jongkook tu da panggil , aku yang dimarahnya sebab kau lambat datng tadi tau.

Haechan:ooh Jaemin sorry aku lambat tadi aku terlanggar dengan noona ni. *berpaling semula ke arah jihyo* oka lah noona Haechan pun nak pergi nanti C.Harimau tu marah pula . bye jihyo dan Shinhye noona.

Jihyo&Shinhye: Dae arra jumpa lagi Haechan -ssi *sambil melambaikan tangan mereka *

Shinhye:kyeopta juga eh Haechan ngan Jaemin tu..

Jihyo: Eh dah tua dari diorang ada hati juga eh
Shinhye:ish kau ni aku cakap orang Comel pun tak boleh habistu kau nak aku cakap Dorang tu sebijik dengan anak monyet haa macam tu!?
Jihyo:Jangan lah marah titew main² je Shinhye:yelah² nasib sayang kalau tak dah lama aku buang kau tepi longkang tau tak .
jihyo :apa² jelah .

Shinhye dan songjihyo dua sahabat itu pun berlalu pergi nenuju ke kantin.

Someone scene

??:Hoi Sehun kau kenapa gaduh ngan Taemin tadi , rebut perempuan eh,
Sehun:Kau diamlah Baekhyun   kau tahu kan aku bukan lelaki yang senang² nak dekat dengan perempuan.
??: Ye selepas di sakiti oleh y..

Belum sempat ?? menghabiskan ayat nya Sehun pun menyampuk

Sehun: Dahla aku tak nak dengar lagi nama dia tu Suho hyung .

Suho:Bagus jugak tu , Kau mesti belajar untuk lupakan dia tu Hun , Hyung tak nak kau terluka lagi

Belum pembicaraan suho habis Seorang datng ke arah mereka dengan membawa ahli kumpulan nya yang lain .

??: well..well ..well apa khabar exo *dengan snyuman sinisnya*.
Suho: Kau nak apa lagi haa Taemin tak cukup lagi ke cari  gaduh dengan Sehun kemarin atau kau nak perperangan berlaku dekat kantin yang tak bersalah ni!!
Taemin:  Maybe .. and Tak de apa cuma nak bersembang sikit dengan OH SEHUN why? can't I ? *ucap taemin dengan sinisnya*
Sehun:Takpe Suho hyung  biar aku handle dia ni , So apa yang kau nak cakap dengan aku ni *ujar sehun dengan dinginnya rahangnya mula mengeras*
Taemin: okay straight to the point , Aku nak lawan bola keranjang dengan kau esok  , Jika kau menang  aku akan undur diri dan tidak akan lagi ganggu kumpulan korang dan biarakan korang menaiki pangkat yang lagi tinggi , tapi kalau kau kalah kau mesti mensetujui pertaruhan yang aku buat, aku nak kau buktikan yang kau ni bukanlah perampas yeojachinggu orang lain*sinis* , just that so deal?

Cold Hearted Kingka ♡ Kawaii Nerd Where stories live. Discover now