Druhá skupina si nevedla o nic líp. Narazili totiš na Twilight.
Twilight vystřelila kouzlo na Scootaloo. Ale ta uhnula. Kouzlo se rozbilo o kmen stromu. Když se Twilight chystala vystřelit další kouzlo, zmizela. Jen tak prostě zmizela. Samozřejmě, že nikdo nevěděl, co a jak se právě stalo, dokud z křoví nevyšel neznámý hřebec. No, nevím vlastně, jestli ho můžu nazvat hřebcem:
Každopádně Clarity se líbil hned. ,,Kdo je ten pohledný hřebec? Smím li se ptát." řekla a zamrkala na něj. ,,Jsem princ Illusion." řekl hřebec a políbil ji kopyto. Clarity zrudla, jako rak a řekla ,,Clarity.". ,,Počkat, princ?!" řekla Scootaloo zaraženě ,,A čeho prosím tě?". Illusion se na ni otočil a uklonil se. ,,Princ Illusion, syn královny Eris a jsem nástupce trůnu Equestrie." představil se ,,Tedy alespoň jsem byl.". ,,Jak to myslíš?" řekla nechápavě Flitter. ,,S matkou jsme byli na královském lovu, ale potom jsme se nějak ztratili v lese a nenašli jsme cestu ven." řekl Illusion ,,Naopak jsme našli jakýsi podivný chrám a tak jsme do něj vstoupili, abychom přečkali chladnou noc. Probudili jsme se ale v jiném lese. Stalo se to asi před týdnem. I když se zde nedá příliš dobře poznat, zda je noc, či den. ". Všichni na něj koukali s otevřenou pusou. ,,Proč mluvíš tak divně?" zeptala se Scootaloo. ,,On nemluví divně," řekla Flitter ,, jen spisovně.". ,,Prosím o prominutí, ale o čem to mluvíte?" zeptal se nechápavě Illusion ,,Mluvím obvyklou mluvou, která je v Equestrii zvykem.". ,,Eeeee.... Seš si jistej, že je to týden, co ste tady?" řekl nechápavě Turqoise Blitz. ,,Jo," výjimečně s ním souhlasila Clarity ,, takhle poníci mluvili tak před tisíci lety.". ,,Když už sme u toho času," vytrhla se Sour Sweet z přemýšlení ,, není král Discord poslední drakokůň?". ,,Kdo jest král Discord?" zeptal se nechápavě Illusion. ,,Um, král Equestrie." řekla Flitter. ,,To je velice zvláštní." zamyslel se Illusion ,,Neznám žádného drakokoně jménem Discord". ,,Na něco sem si vspomněla!" vykřikla vítězně Clarity ,,Tuhle si táta čet jednu knížku, ve který byl tvůj obrázek. Pod ním bylo tvoje méno i s titulem. Ale zmínka o vládě tvý mámy Eris tam byla na dobu zhruba před tisíci lety!". ,,To není možné!" řekl šokovaně Illusion ,,Takže nás to s matkou posunulo též v čase!".
Poznámka autora
******************
To je tak divný psát spisovně. XD Jinak Illusion je fešák co? Já bych si říct dala. :-D ;-)
ČTEŠ
Královská rodina 4 (Dokončeno)
FanfictionPrinceznám Nyx, Snowdrop, Scootaloo a Flurry Heart je osmnáct a pořád neví, co znamenají jejich znaménka. Aby toho nebylo málo, jejich rodiče jsou vtaženi do Tartaru. Dokáží je s přáteli zachránit?