part 1

269 7 0
                                    

Seperti biasa ji hyo bangun dan bersiap untuk pergi kerja..ji hyo adalah anak yatim piatu..dia adalah anak tunggal.dulu nya mempuyaii seorang nenek tetapi dia meninggal selepas kepergian omma dan appa ji hyo..jadii tinggal lh ji hyo seorang..

.........

Ji hyo menunju ke tempat kerja.nya d sebuah cafe terletak tdk juah darii rumah sewanya..di situ lh tempat untuk dia menyara hidupnya..

........

Sehun pov

Hyung memandang kan aku baru ja pindah dekat seuol ini..aku nak jalan2 dulu lh..kata sehun..mana2 kau lh..tapii jangan sampaii sesat pula..jawab suho..

Sedang sehun menikmatii kehindahan di seoul tiba2 dia ternampak sebuah cafe yan sangat memarik perhatiannya untuk singgah di situu..

Someone pov

*Kring kring*loceng yg tergantung d pintu pn berbunyi menanda kan ada orang datang..
Selamat datang..kata pengurus cafe itu..sehun hanya menunduk 45° darjah pada pengurus cafe ituu..ji hyo aa ada pelanggang ini..panggil pengurus cafe itu..nea jawab ji hyo..

Eya encik nak minum apa..kata ji hyo..sehun yang dari tadii nya bermain telefon itu terhenti dan memandang ji hyo..dan dup dap dup dap jatung sehun berdetak dengan sangat lajuu..encik??encik nak minum apa kata ji hyo lagii sambil melambai2kan tangannya di muka sehun..owh iya saya nak minum buble tea..jawab sehun..nea tunggu 5 minit k balas ji hyo dengan muka yang dingin dan berlalu pergi dengan pesanan sehun tadii..sehun hanya memerhatii langkah ji hyo dengan sebuah senyuman..

Sorry ya baruu update karangg..maklumlah budak pt3..hmm bussy.

DarknessWhere stories live. Discover now