part 5

63 4 1
                                    

Yebuseyo..ini ji hyo ke

Iya betul..ini siapa

Aku ini oh sehun..

Owh sehun..dari mna kau dapat nombor telefon aku ni

Aku minta dari noona yuri..okey la dah lewat malam dah ni gudnite..sweet dream ji hyo shii

Owh..nea gudnite to sehun shii

Tut.tut.tut.tut

Flashback

Noona boleh tak minta nombor telefon ji hyo-sehun

Noona ingat sapa la tadii mesej malam2 rupanya kamuu..knpa nak minta nombor phone ji hyo ada hatii errr..-yuri

Noona nii macam tau2 ja..cepat arr bagii..-sehun

Aresso..016xxxxxxx-yuri

Kamsahamida noona..-sehun

Nae-yuri..

End flasback

Gudmorning ji hyo yaa..kata yuri penuh gembira..kyahh unnie weagurea kata ji hyo pelik dengan sikap rakannya yang pelik..ada orang main calling2 semalam usik yuri kepada ji hyo..kyahh ahjuma knpa kau bagi nombor aku kat sehun arrr marah ji hyo..alah tak payalh marah2..lagi si sehun tu macam suka la dengan kau..alahh kau pergi la dating gan sehun tu sekali sekala..aku tengok kau pn dah macam apa dekat rumah nii..curtain pun tak reti nak buka..pergi keluar gan si sehun tu..pujuk yuri..kyahh ahjuma ji hyo tiada masa la untuk itu..rungut ji hyo..fikir2 kan lah ji hyo..rezeki dah depan mata tau..kata yuri lagii..dah aku nak pergi kerja nii..ahjuma pergi la balik rumah kau,kau nii asyik nak menyemak je dekat umah aku..kata ji hyo sebelum keluar dari rumah..aresso aku balik la nanti..kau ni pun jawab yuri sedikit merajuk..

Skip ji hyo pov

Betul ke sehun suka aku..pikiran ji hyo sedikit ke situ..aigo2 ji hyo wake up..knpa sampai sana pula pikiran kau..forget it..semasa ji hyo sedang mengomel seorang diri ada seseorang yang sedang mengekorinya..yang dari tadii ji hyo mengomel kini sedar yg diri telah diekori dari belakang..ji hyo berasa takut dan hendak melarikan diri tetapi hajat nya itu tidak kesampaian bila dia tersadung batu yang berada di tapi jalan..sebelum sempat pungungg dan belakang ji hyo menyentuh lantai jalan raya itu..dia merasa kan ada sesuatu yang melingkar di bahagian pinggangnya dan menyebabkn ji hyo tidak sempat tersentuh bahagian lantai jalan raya itu..alangkah terkejutnya ji hyo bila mendapati orang yang mengekori nya tadi adalah oh sehun..(sebenar nya niat sehun baik pada pagii ini..sehun ingin menghantar ji hyo ke tempat kerja tapi ji hyo menjauh dari sehun pula..) ehhh sambung balik..kini mata mereka berdua saling bertentangan dan jarak mereka berdua hanya la 5cm..sehinggah deruan nafas sehun boleh didengar oleh ji hyo..dup dap dup dap..errr knpa dengan jantung aku ni..berdegup dengan kencang..takkan lh..ini tidak boleh jadi nii dalam hati ji hyo..ji hyo ingin keluar daripasa situasi itu tapi keadaan bertambah parah bila kaki sehun terpijak batu dan dia terjatuh bersama ji hyo dalam pelukan nya..jarak mereka kini hanya 1cm..muka ji hyo sudah pun merona merah kerana mau..manakala sehun hanya tersenyum sinis..ji hyo mulai membuka suara kyahh sehun palli eronnaa kau tu bukan nya ringan kata ji hyo menutup malu..oh mian ji hyo shii..lalu sehun pun berdiri..ji hyo shii mianhyejuseyo..kata sehun dengan nada yang kesal..nea kata ji hyo dan berlalu pergi..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DarknessWhere stories live. Discover now