Sehun pov
Hmm macam mana pemandangan di seoul best tak..kata chanyeol..gila tak best jawab sehun..apa yang bestnya pemandang seoul tanya beakhyun lagii..lah hyung nii byk lh..ada laut,ada bandar,ada udara,ada cafe,ada yeoja can belum sempat sehun menyambung ayat nya sudah di potong oleh kai arrr sehun tengok yeoja lh..alamak terlepas cakap pula batin sehun..(sehun sebenarnya tidak pernah untuk melihat yeoja semenjak dia putus perhubung dengan irene dari RV..tapii ji hyo berjaya mengambil hatii sehun yang sudah berkecai itu)
Ahhh kan dah kantoii kata kris..erkk..apa yang hyung cakap nii bela sehun..jangan nak tipuu balas kris lagii..dah lh sehun penat nak tidur..balas sehun dan berlalu pergi..Ji hyo pov
Kyahh apa yang kau buat kat sini jerit ji hyo dengan seorang yeoja..kau ni hyo macam tak biasa aku kat sini kata xxxx..kau bukan tak biasa aku tak penat lah harii ini byk sgt orang datang cafe tadii..hmm jawab ji hyo dengan muka penatnya..aku paham perasaan kau..soal yuri
Aku tak tahu lah jawab ji hyo ringkas dan berlalu pergi bilik tidurnya.........skip pagi nya........
Ji hyo aa palli earonna dah pagii ini kejut yuri dari luar bilik ji hyo..*aduii kacau betul ajjumah nii aku nak tidur 4minit pn tak boleh asyik bebel ja mulut dia..tak retii nak diam ke jawab ji hyo dalam hatii*nea balas ji hyo.
.ji hyo pn terus ke bilik mandii dan terus bersiap untuk pergi kerja..ehhh nak pergi mna tu soal yuri sambil menyapu mentega kacang pada permukaan roti..aku nak gi kerja lah jawab ji hyo..tak nak sarapan ke tanya yuri lagi..tal nak arr jawab ji hyo dengan ringkas dan berlalu pergi kerja..Tiba-tiba pushhh*bunyi air tepercik..
Sorry la..cerita ini bosan