ŞİMDİ OKUDUĞUN Marvel Trash Random Marvel hakkında komik editler, ship çalışmaları kısaca... Öylesine şeyler işte. |Aynı isimli yabancı bir kitaptan esinlenerek yazılmaktadır.| Başlangıç Tarihi: 15.05.2016 #avengers #blackphanter #blackwidow #captainamerica #elektra #eğlence #hawkeye #ironman #komik #marvel #quicksilver #redwidow #scarletwitch #shehulk #wintersoldier Staron #1 1.1K 62 14 jeansgrey tarafından jeansgrey tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Çizgi romanlarda kimyalarını beğendiğim ama MCU için henüz yorum yapamayacağım. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.