(Elsas perspektiv)
Elsa vaknade av att mobiler ringde nu var det dags för en ny tränings dag. Hon hade slutat skolan för tre år sen för att bli elit gymnast.
~Elsa det är frukost!! Ropade hennes mamma (Payson)
~kommer!! Skrek hon.(5 min senare)
~Äntligen är du här det är en ny dag med hård träning så du måste äta en ordentlig frukost. Sa Payson (hennes mamma)
~ vet mamma vart är Mia förresten? (Hennes lillasyster 11år)
~hon gick till skolan för längesen.
~aha sa hon och skyndade sig att äta upp frukosten.
När hon hade ätit upp så cyklade hon till träningen. Elsa hade länge drömt om att få vara med i OS och nu när hon var så nära sin dröm så behövde hon träna hela tiden. Det första hon såg när hon kom in i gymnastiksalen var Leah.
~Heeeej tjejen sa Leah lite för högt
~Hello
~har du hört om den nya tränaren elr? Sa Leah
~ Va men vad händer med Lucas då!Lucas är (elr var) hennes tränare. Han kan ju inte bara sluta! tänkte hon. Själv visste hon att Leah gillade Lucas.♡
~Lukas ska tydligen börja träna något annat lag.
~Men vad händer med OS då han lovade ju att han skulle träna oss dit!!
~Asså Elsa det ända jag vet är att Lucas har slutat och att någon som heter James kommer börja och han fick guld i OS 2008 när han tävlade mot Lucas som fick silver.
~Vaaa så han kom före våran gamla tränare i OS 2008.
~Ehh da det var ju det jag nyss sa.
Precis när Elsa och Leah skulle börja träna så kom Madison glatt springande och sa.
~Asså hörni i'm so proud (stav) jag gjorde en dubbel pik på bommen.
Själv så hade Elsa lärt sig det för redan två år sen
~Du är bara så bra sa Elsa och Leah samtidigt.
~Hallå allihopa samlas här!!! Det var den nya tränaren....Hej det här var första kapitlet på min bok och förlåt för ett så tråkigt kapitel men det blir mycket roligare sen lovar! Det här är min första bok så jag är inte så van vid att skriva.
Bye!!💘💘
YOU ARE READING
Gymnastik OS
AventureElsa,Madison och Leah är 15 åringar som tränar artistisk gymnastik i USA på elit nivå. Dem går inte i skolan och tränar på heltid. En dag går deras dröm i uppfyllelse! Men det finns många hinder på vägen