Iyi okumalar😄😘
🌌🌌🌌🌌🌌Mert kahkahalara gülerken aklıma gelen şeyle sırıttım.
"Mert ben yüzme bilmiyorum!"
"Kayra yemezler canım o su senin boyunu geçmiyo."
"Mal inanansan nolcak"
"Olmaz ."
Ben havuzda çıkmaya çalışırken mert gülüyodu. Bir dakika mert hala yüzünde makyaj var.
"Ooo mert bakiyorumda makyajını sevmissin"
"Lan!", mert koşarak eve girdi. Bende sonunda havuzdan çıkınca odama gittim. Duş alıp hemen giyindim.Aşağı inince mert bana çok kötü bakıyordu. Ne var be! Havuza attı yetmedi mi?
"Kayra"
" Efendim Anneanne"
"Kızım bugün okula basliyosun. Mert seni okula götürür."
" Tamam "deyip gülümsedim. Bakalım bu okulda yeni arkadaşlar bulabilcek miyim?"Hadi Kayra çıkalım zaten geç kaldık. "
"Tamam "Okula sonunda gelmistik. Arabadan inince bütün gözler bize döndü. Şimdi utandım falan demicem çünkü utanmadım.
"Mert niye böyle bakıyorlar bize? "
"Çünkü yanında benim gibi süper ötesi bir yakışıklı var "
" Evet o yakışıklı bugün makyajlı makyajlı süper ötesiydi "
Mert bana ters ters baktı. Müdürün yanına birlikte yürüdük. Yani müdürün yanına uçacak halimiz yoktuya. Içinmen gülerek kapıyı tıkladım. Müdür gülümseyip
"Hoş geldin okulumuza küçük hanim."
"Hoşbuldum"
"Siz aynı siniftasiniz zaten mert sana gösterir ."
"Tamam "deyip sınıfa gittik. Sınıftaki herkez merte bakıp gülüyodu . Aklıma gelen şeyle bende güldüm. Ben metre demeyi unuttum instagrama attığım resmi."Ne gülüyosunuz lan?"
"Abi o instadaki foto neydi öyle? "
"Ne resmi lan" mert resmi görünce ben kaçmaya başladım.
"Kayra kızım bittin sen!"
" Ya mert sadece sakaydi "
Koşarken birine çarpıp yere yapıştım. O çocuk da üstüme düştü. Galiba kaburgalarım kırıldı.
"Dikkat etsene lan!'
"Ne var be bilerek mi çarptım sanki!"
"Benimle düzgün konuş lan! "
" Sen kimsin be! İstediğim gibi konuşurum ! Gerizekalı "
" Kayra yürü gidiyoruz ders başlıcak "
Mert onaylayip sınıfa gittik. Sabah sabah bu kadar aksiyon yeter! Bak yine sinirlendim sen kim köpek bana lan demek!? Kendini beğenmiş özürlü...
🌌🌌🌌🌌🌌Dersler bütün sıkıcılığı ile ilerlerken zihin çalmasını bekliyordum. Biri tarafından dürtülünce ağzımdan bir"Ha" sesi çıkmıştı. Hoca bana ters bir bakış atıp anlatmaya devam etti. Kafamı o tarafa çevirdim bir adet sırıtan uzay la karşılaştım. Olum bu gerçek mi? Çocuk çok taş yemede yanında yat. Ne diyom ben yine tövbest yaa.Gülümseyerek uzay a döndüm.
"Efendim uzay?"dedim gülümseyerek .
"Ateş adına Özür dilerim, kardeşim diye demem ama egosuna düşkün biridir. Kusuruna bakma sen onun."
"Aman egosunu yesinler. "Diye homurdandım.
Uzayda sırıttı. Ateş bize döndü birden,"Çok istiyorsan canım yiyebilirsin. " şirince gülümsedi. Olum bunlar nasıl kardes ikiside taş kaya meteor yani. Neyse canım banane hıh.
"Ben sana yedircem şimdi yumruğu canım ."
Ateş homurdanarak önüne döndü. Sırıttım . Ateş ve uzay bizim yan sıramızda oturuyorlardı. Bende mertle oturuyordum. Ateşe aslında teşekür borçluydum onunla kavga etmeseydik Mert beni öldürcekti resmen. Merte baktığımda çaprazımızdaki kıza baktığını gördüm. Kız çok güzel di . Mert demekki bu kızı Seviyo yine sırıttım."Mert kanka kıza tecavüz etcek gibi bakmayı bence kes."
" Ha ne? Ne diyosun kızım kime bakiyomuşum ben?"
"Çaprazımızdaki kız diyorum! Yicek gibi bakma diyorum! Yoksa kız korkup sınıftan kaçacak" huncarca gülünce bütün sınıf bize döndü. Hoca "Yok artık " demeye başlamıştı. Tabi özel okul olunca sesini çıkaramıyordu.Zil çalınca sırıtmam genişledi . Mert bana ters ters bakarak sınıftan çıktı. Bende şu meşur kızın yanına gittim.
"Merhaba ben kayra"
"Banane" deyip yanımdan gitti. Ağzım açık kaldı. Bu kız demekki her okulda olan havalı tiplerden. Mert bunu mu sevmiş cık cık. Ama gönül işte Ota da konuyordu bu havalı kıza da.Sırama gidip oturdum. Kulaklığımı ararken yanıma biri oturdu. Gelene baktım . Hımm hiç tanıdık gelmedi. Neden acaba gerizekalı? diyen iç sesine küfür edip kıza tekrar baktım.
"Merhaba ben Aslı "
"Bende kayra "
" Memnun oldum , Şey bişey sormak istiyorum sakıncası yoksa? "
" Tabi sorabilirsin."
"Şey siz mertle sevgili misiniz?"Demekki bu kız merti seviyor. Birazcık oyundan zarar gelmezdi demi?
"Evet sevgiliyiz, neden sordun ki?"
" Hiç öylesine sadece merak ettim genelde mert in sevgilisi olmazdı da. "
Neredeyse ağliyacaktı. Bu kadar oyun yeterdi hem mert o havalı şeyden kurtarırdım.
"Şaka yaptım . Kuzeniz biz mertle . Galiba sen ondan hoşlanıyosun? "
"Çok mu belli ediyorum ben ya Eyvah ya mert anladiysa ya öf rezil oldum ."
"Sen Hep rezildin güzelim simdide pek bişey fark etmiyor."
"Defol git Alara! Seninle uğraşamıcam! "
"Sen kimsin ki kızım ? Kaç yıldır mert in peşinde koşuyosun ama o beni Seviyo! Hala onun seni sevebileceğini mi düşünüyosun? Çok komiksin."
"Pardon da canım! Sen kim oluyorsun ? Okulun kendini havalı sanan kızı mi? Bak havalı dedim sanan dedim. Kendini bi şey sanıp insanlara artistik taslama! "
"Sen kimsin mertin yeni oyuncağı mı? Sende ne bulmuş anladım ne kadar bakımsız bi seysin sen öyle !"
"Ne oluyo burda kızlar ?"
"Yeni oyuncağinla konuşuyoduk mertcim. "
"Ne oyuncağı kimmiş benim oyuncağım? "
"Iste şu sürtük kız "
"O benim kuzenim Alara benim oyuncağım falan deyil."
"Çok ta umrumdaydı... Ha bu arada uzay nerde yaa?"
Diyerek yanımızda gitti. Abi ben hayatımda böyle bi insan görmedim. Ulan mert ne buldun bu Alara denen kızda? Demin güzel dediğim kıza şimdi öldürme planları yapıyordum. Neyse...
🌌🌌🌌🌌🌌
Sonunda eve gelebilmistik. Bütün derslerde Aslıyla Alara ya kötü baskılar atmistik. Son ders Uzay ve Alara öpüsürken basmistik yani basmak denilirse? Ikiside umursamadi bile. Insanda bi utanma olur! Ve mert onları görmüştü. Yazık benim mertcime ama ben onu asliya aşık edicektim...-Evet ben geldim canlarımm😄😄 bu bölümde bitti. Düşüncelerinizi benimle paylaşın lütfen hadi byy😘😘😘
MEDYA:UZAY&ATEŞ💎💫