Georgyana Sandu

610 76 9
                                    

M-am gandit sa ii iau interviu prima oara Georgyanei pentru ca "Dangerous Love" a avut un impact  mare asupra cititorilor, in special in randul directionerilor.  Puteti lasa in comentarii numele unor scriitori care va plac iar eu voi alege unul dintre ei . Sper sa va placa . ^^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eu : Cum te-ai gandit sa iti faci cont pe Watt ?

Georgyana :Hmm, de obicei nu imi amintesc cum incep anumite lucruri :)) dar de Wattpad imi aduc aminte perfect. Eram pe TPU, rasfoiam aiurea prin intrebari si am dat peste una care cerea un site de literatura. Am intrat de curiozitate pentru ca nici nu stiam ca exista asemenea chestii, scriam pe caiete atunci :)). Mi-am facut cont, si iata-ma :))

Eu : Ce te inspira ?

Georgyana :Totul! O poza, o melodie, o cearta cu parintii :)) sau pur si simplu imaginatia care isi face treaba. Nu trebuie neaparat sa vad ceva ca sa imi vina o idee, dar de obicei imi gasesc inspiratia asezandu-ma la calculator, punandu-mi castile in urechi si restul e magie. :))

Eu : Esti directionera ? Daca da, de cat timp ?

Georgyana :Sincer, nu sunt tocmai directionera. Dramatic sa auzi asta de la mine :)). De vreun an stiu de ei si trebuie sa recunosc ca am fost fascinata de felul in care arata (Harry) :)). Imi place cum canta, dar am alte preferinte. Am spus si in descriere, imi aleg personajele dupa cele care ma inspira, nu dupa cele care imi plac. Ascult One Direction atunci cand sunt super-fericita, asta e nebunia mea :))

Eu : Ce inseamnna pentru tine scrisul ?

Georgyana : Aici trebuia sa fie raspunsul cu: Totul. Pentru ca acum, intr-adevar asta inseamna. Cand scriu, sunt alt om. Sunt cine vreau eu sa fiu. Ma contopesc cu actiunea, ma pierd in cuvinte si nu ma mai pot opri. Niciodata nu mi s-a intamplat sa ma apuc de scris si sa spun ca nu am inspiratie. Ma uit pe pereti si imi vine inspiratia din culoarea lor, dintr-o pata ramasa dintr-o bataie cu mancare de la o petrecere, dintr-un poster, etc. Lenea e de obicei de vina sau timpul liber. Scrisul e singurul meu talent, si nu puteam cere altul mai bun pentru ca nu are limite.

Eu : Cat de frumos . ♥ Despre ce iti place sa scrii ?

Georgyana : :)) Am ceva cu totul. Pentru ca si aici am acelasi raspuns. Sunt o multitudine de preferinte si personalitati :)).Imi place sa scriu umor, e momentul cand rad ca proasta de una singura :)). Dragoste, desi nu sunt cea mai romantica persoana din lume :)). Horror, am o parte sadica in mine si ador sa scriu despre asta >:) si cam orice alt gen exista. De actiune nu mai zic, e de la sine inteles din "Dangerous Love". Si ceva nou pe care as vrea sa il incerc, SF. Ma atrag mult chestiile astea dar doar in carti :)). Nu imi place sa vad filme cu extraterestrii dar as vrea sa scriu o carte despre ei. Timpul decide daca asta se va intampla vreodata.

Eu :Ai un mesaj pentru fanii tai ?

Georgyana :Le spun acelasi lucru pe care il repet aproape la sfarsitul oricariu capitol. Va iubesc enorm si fara voi nu as exista aici. Am cazut de acord cu mine, ca scrisul sa fie doar o placere dar cateodata sunt obosita si devine o obligatie. De ce? Pentru voi, din cauza mesajelor voastre si a nerabdarii pentru un nou capitol. Si sincer, niciodata nu am facut ceva din obligatie, dar voi imi intoarceti lumea pe dos, cum si eu o intorc pe a voastra >:) :)) Love you guys . :*

Eu :Cand te-ai apucat sa scrii "Dangerous Love" ai crezut ca o sa aiba un succes asa mare ?

Georgyana :Nu! In niciun caz. Si nu a fost asa iubit de la inceput, aveam vreo 6 capitole cand a facut 1000 de vizualizari si saream in sus de bucurie, apoi a explodat :))

Eu :Acum am cateva intrebari de la fani .

Reby Legrade : Ce ai facut azi ? :))

Georgyana : De la fani ? Aww ce tare ♥. zi, hmm... m-am trezit la 11, mi-am luat un bulgare de zapada de la tata cand am iesit afara pentru ca dorm prea mult :)) pana pe la 3 dupa amiaza am mancat seminte si am scris la DL, am vorbit cu prietenii pe facebook, am mai facut o bataie de bulgari cu tata si dupa am intrat inapoi la DL :))) cam atat :))

Eu :Justina Maria : Povestea ta este absolute geniala, sper sa nu se termine niciodata. Intrebarea : ce sfaturi le-ai da fetelor care s-au apucat recent de scris ?

Georgyana : Ce intrebare frumoasa . Sa nu se dea niciodata batute. Chiar daca primesc pareri negative, sau intepaturi, sa nu le acorde atentie si sa scrie in primul rand pentru ele. Atunci cand scrii pentru tine, e placerea ta si nu te poate critica nimeni. Orice drum in viata are piedici, dar daca reusesti sa ajungi la destinatie nimeni nu te mai poate opri.. Deci continuati sa scrieti, exersati, acceptati criticile constructive si puteti ajunge sus. :*

Eu :Claudia Bozan : Ce te face sa iubesti asa de mult masinile si viteza ? Ai avut vreo intamplare care sa te determine sa vrei sa scrii despre asta in "DL" ?

Georgyana :Pff :)) Tata mereu si-a dorit un baiat. Pai, are unul. :)) Nu am avut nicio intamplare dar de mica eram atrasa de masini, imi aducea Mosul masinute cu telecomanda si le faceam garaj din cutii de carton :)) Stiu sa conduc de la 15 ani si am viteza in sange, mandria lui tata si beleaua lui mama :))

Eu :Beatrice Georgiana : Ce parere ai despre fanii de 13-14 ani care iti citesc povestea ? :))

Georgyana :Auci :)) Depinde cum percep ei povestea. Unii au o gandire foarte dezvoltata la 14 ani si mai bine citesc asta decat sa o faca. Pentru ca o fata care face asemenea chestii la 14 ani, in niciun caz nu sta sa le citeasca in povesti. :)) Deci, cititi, feriti-va de parinti si asteptati pana la 18 ani pentru urmatorul nivel :))

Eu : Yonela Ale : Daca ai avea ocazia sa schimbi ceva in "DL", ce ai schimba ?

Georgyana : 

Hmm, cred ca o sa ma urati pentru asta dar, as schimba numele lui Harry Styles. As pastra descrierea fizica si Harry, dar cel putin numele de familie as vrea sa fi fost alt fel. Asa mi-ar fi mai usor sa o public. Unele dintre voi nu ati inteles cand am spus ca ii schimb numele :)) nu o fac pentru ca vreau ci pentru ca trebuie. Nu pot folosi imaginea lui Harry Styles daca obtin bani pentru asta.

Eu : Jojo Loghim : Ti-ar placea sa ai viata lui Katherine ?

Georgyana :Daaaaa! Ahhh, dream life :)) Bine, inafara de faza cu mama si drogurile dar demonul, poate sa faca trafic si cu sfecla daca e asa cum il vreau eu :))

Eu : Nico Nicole : Ce te inspira sa scrii DL ? Adica toata ideea asta, de unde a pornit ?

Georgyana :Nu ma inspira ceva anume, cand vine vorba de povestea asta, imaginatia nu are limite :))Ideea mi-a venit dintr-un vis.

Eu : Astea au fost intrebarile, multumesc pentru timpul acordat . :*

Georgyana : Cu placere . :*

Interviuri cu scriitori de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum